Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 01:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Valg af Sub til primær film i stuen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lomb
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Kære Forum

Jeg har købt mig en Yamaha YSP-1100 til vores plasma tv, da konen ikke ville have stuen fyldt med højtaler.. "jaja jeg er under tøflen hihi"

Hertil denne enhed har jeg tænkt mig at købe en subwoofere af en fornuftig kvalitet. Jeg vil informere vores stue er på ca 16 kvm og denne stue er så "åben" med en fransk dør indtil en anden stue på også ca 16 kvm.

Jeg har undersøgt div. forums og nettet mht. hvad der ville passe hertil.

Et bud som mugligvis ville være fornuftig kunne være Audio Pro Allroom Sub

1.  http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag =5&emne=visprodukt&Gruppenr=43&ID_infoside=23430 01

Meeeeen nu er det sådan at guldet sidder løst når far skal ud og købe nyt legetøj hehe, og derfor jeg også kikket på disse 2 enheder.

2. Monitor Audio 12

  http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5& ;emne=visprodukt&Gruppenr=43&ID_infoside=1043111

3. Yamaha YST SW1500

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=89000

Disse 2 produkter ser meget spændende ud synes jeg, og jeg har et varmt øje til dem begge.

 

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til om i synes om valg 2 og 3 ville være en for stor enhed til vores stue, eller om i evt. kan anbefale det ene produkt frem for det andet.

Synes det er et svært valg, og skriver her i håb om der kan falde et par guldkorn fra jer, så jeg kan bestemme mig for hvilken sub jeg skal købe.

Bedste hilsner fra Lomb

Til top Vis Lomb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lomb
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Det bedste råd jeg kan give dig smut forbi og LYT til dem. Det er svært at rådgive ud fra hvad du syntes er bedst for dig. Du kan få tusind svar og blive mere og mere forvirret. Du skal høre på dem mange år så det er vigtigt at du kan li dem, så er det ligemeget hvad vi syntes.

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 610
Sendt: 02 August 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Monitor Audio 12 eller en ny/brugt SPL 1000/1200 fra Velodyne hvis du kan presse budgettet en smule.

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=4176

7500 for en brugt SPL12000, måske kan der snakkes mere om prisen:)

Har hørt SPL 1200, tror ikke du bil blive skuffet - er faktisk sikker på du vil finde den utrolig flot og nice!



__________________

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 02 August 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 02 August 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

Det er alle fremragende mærker der er blevet peget på nu må du ud og lytte til dem.

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
Lomb
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 17 August 2007 kl. 04:50 | IP-adresse registreret  

Hej Igen

1000 tak for jeres svar.

Jeg valgte at købe RSW12 fra Monitor Audio til en 6000 kr. og den er godt tilfreds med.

Hele sættet virker meget fornuftigt, men det er helt klart at Yamaha Ysp-1100 ikke kan klare sig uden en god sub hvis man spøger mig. Og når der bliver købt noget større bolig ryger Yamahaen til salg, så jeg kan få mig noget "rigtigt" legetøj

Bedste hilsner

/lomb

 

 

Til top Vis Lomb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lomb
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 17 August 2007 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Tillykke med dit nye legetøj.

Lige en bemærkning omkring Velodyne

http://www.eisa-awards.eu/eisa_awards/node/753

    

Helt vild fed subwoofer



__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes