| Forfatter |
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transformers udkommer tilsyneladende 3 dec på Blu-Ray:
Laserdisken
/erla
|
| Til top |
|
| |
MartinLynge Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
transformers udkommer ikke på bluray...
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
MartinLynge skrev:
|
transformers udkommer ikke på bluray...
|
|
|
Kilde ?
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
... på HD-DVD.
Den BD udgivelse der linkes til i linket til Laserdisken er ikke Michael Bays film fra 2007.
Måske hvis en eller anden europæisk distributør har rettigheder til at udgive Paramount titler på BD - ellers ikke. __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Agent Cooper skrev:
|
Den BD udgivelse der linkes til i linket til Laserdisken er ikke Michael Bays film fra 2007.
Måske hvis en eller anden europæisk distributør har rettigheder til at udgive Paramount titler på BD - ellers ikke.
|
|
|
Fra omtalen på Laserdiskens side:
"
| Filmens specifikationer |
|
| Original titel: |
Transformers |
| Instruktør: |
Michael Bay |
DreamWorks - 2007 "'
Hmm... nu kender jeg ikke filmen, men har Michael Bay lavet den to gange i 2007 ?
/erla
|
| Til top |
|
| |
Agent Cooper Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den eneste Transformers film der er annonceret på BD er ikke fra Bays hånd - den er fra 1986. Hvad Laserdisken har gang i ved jeg ikke. Deres 'udgave' har UK som oprindelsesland - Paramount/DW distribuerer Transformers (2007) i UK såvidt jeg ved = no-go på Blu-ray.
__________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 17 September 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laserdisken's leverandør, er hvis ikke særlig stabil (som lever både US og DK titler), har haft en del bestiling på Blu-Ray DK, som forlængest er udkomme her hjemme, med stadig kan Laserdisken ikke lever disse titler (selv om de står på deres hjemmeside), så hvad Laserdisken skriver på deres hjemmeside skal man tage med en stort gram salt, så at bestille HD film fra Laserdiske er lidt som at vinde i lotto (hvis man få de titler man har bestildt).
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
vælger man side pga. 1 film ja så synes jeg ikke der er noget med at man har ventet :)
Transformers har stadig chancen for at blive udgivet i finland og et andet sted da andre firmaer ejer rettighederne der :) __________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Laserdisken's leverandør, er hvis ikke særlig stabil (som lever både US og DK titler), har haft en del bestiling på Blu-Ray DK, som forlængest er udkomme her hjemme, med stadig kan Laserdisken ikke lever disse titler (selv om de står på deres hjemmeside), så hvad Laserdisken skriver på deres hjemmeside skal man tage med en stort gram salt, så at bestille HD film fra Laserdiske er lidt som at vinde i lotto (hvis man få de titler man har bestildt). |
|
|
De har ikke en leverandør der leverer begge dele...... isåfald har de skudt sig selv i foden da det ville blive langt dyrere... De køber selv UK film hjem når det er og så sælger de dem med profit herhjemme. Alle de danske film modtages fra danske leverandører.
At den stadig er på deres site viser bare de ikke opdaterer deres salgsliste så ofte __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
Anarchy Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
|
vælger man side pga. 1 film ja så synes jeg ikke der er noget med at man har ventet :)
Transformers har stadig chancen for at blive udgivet i finland og et andet sted da andre firmaer ejer rettighederne der :)
|
|
|
Hvis det havde stået til mig og ikke format krigen (og min kone :P) så havde jeg hoppet med på vognen fra dag ét... så JO... jeg har #%?@ ventet.
Det ville bare være enormt tarveligt hvis ikke Transformers var en del af min samling. Men jeg kan høre på det hele at jeg må vente endnu længere. Så er det godt at jeg ikke skrotter min Denon lige med det samme :D
|
| Til top |
|
| |
Halsted Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anarchy,
Jeg havde det faktisk på samme måde for snart 5 måneder siden:
ARGH Pirates kom kun på BD, Batman Begins på HD DVD osv. PANIK!! 
Men så tænkte jeg på at få to fluer med et smæk Da jeg alligevel skulle ud og investere i en kvalitets dvd afspiller til 3-4000 spir hvorfor så ikke tage en af Toshiba's HD DVD afspillere til lidt over 5k og få HD DVD med? Desuden skulle jeg have en konsol så hvorfor ikke vælge en PS3? og vupti!! Jeg har begge formater og en konsol oven i købet. Det er nice og det koster ikke mere end at købe en kombi afspiller så op på hester og støt begge formater 
/Halsted __________________ /Halsted
|
| Til top |
|
| |
Anarchy Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 20 Oktober 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå men for at afslutte mine kvaler med ovenstående problemstilling, kan jeg nu fortælle at Tranformers på dvd droppede ind af døren igår og efter at have set den, tror jeg nemt jeg kan vente lidt endnu med at vælge side.
Jeg har ikke EN ENESTE dvd i samlingen som ser så sprød ud som Transformers. Og jeg har omkring 450 stk 
Selvfølgelig har opskaleringen til HD meget med sagen at gøre men jeg er stadig imponeret.
Dette er sammenlignet med Canal+ HD og Discovery HD som jeg går ud fra er samme kvalitet som både HD-DVD og BD?
Dog håber jeg stadig at Transfomers bliver udgivet på BD på et eller andet tidspunkt.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 20 Oktober 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi komme desværre nok ikke til at se mange af Steven Spielberg ud over Nærkontakt af tredje grad på Blu-ray, da Paramount Pictures er gå
over til at kun at udgive i HD-DVD og Steven Spielberg kun ønsker at hans film bliver udgivet i Blu-ray, Paramount Pictures i japan havde planer
om at udsend mange af Steven Spielberg i HD-DVD, men dette fik Steven Spielberg sat en stoppe for.
Så ingen Steven Spielberg film, før at Blu-ray har vundet kampen eller at Paramount Pictures igen begynder at udgives på Blu-ray, og mon ikke
at George Lucas har samme mening som Steven Spielberg, så det er hel sikke at Star Wars kun ville udkomme på Blu-ray.
Man skulle måske helle gå tilbage til det sikke, nemlig DVD og glæme alt om HD film og skal ikke slås med reg. kodning.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
HD-DVD og Blu-ray er bedre end det du ser på Canal+ HD og Discovery HD. De kører kun 1080i over de kanaler og disse formater kører 1080p
Mht. Spielberg er der stadig nogle få titler som kan komme på Blu-ray såfremt det er. Man kan se Nærkontakt af tredje grad som en "tester" __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hviken anden Spielberg film ud over "Nærkontakt af tredje grad" ville udkomme på Blu-ray, da det er Paramount Pictures der har rettigheder til
stor set alle Spielberg film (og der er jo lige gået ovet til fjenden, nemlig HD-DVD), og Hr. Spielberg vil kun havde sine film udgivet på Blu-ray ?
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke pålidelige kilder leverer al den snik-snak om hvilke udgivelser på hvilke formater?
Er det ikke bare at læne sig tilbage og vente på at det ene system flopper?
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anarchy skrev:
|
Nå men for at afslutte mine kvaler med ovenstående problemstilling, kan jeg nu fortælle at Tranformers på dvd droppede ind af døren igår og efter at have set den, tror jeg nemt jeg kan vente lidt endnu med at vælge side.
Jeg har ikke EN ENESTE dvd i samlingen som ser så sprød ud som Transformers. Og jeg har omkring 450 stk 
Selvfølgelig har opskaleringen til HD meget med sagen at gøre men jeg er stadig imponeret.
Dette er sammenlignet med Canal+ HD og Discovery HD som jeg går ud fra er samme kvalitet som både HD-DVD og BD?
Dog håber jeg stadig at Transfomers bliver udgivet på BD på et eller andet tidspunkt.
|
|
|
Jeg er også stor fan af Transformers og jeg sidder på Blu-Ray siden. Så den må stå på DVD end til den udkommer på Blu-Ray eller retter sagt hvis den udkommer Bourne trilogien er også kanon fed men den må vi også kun håbe udkommer på BD.. Batman kommer på BD da det er Warner.
Det med Blu-Ray og HD-DVD er samme kvalitet som Canal+ HD og Discovery HD er lagt fra det samme. Tv kanalerne sendes i 1080i mod 1080p dette er dog ikke den store forskel, det er kromprimeringen som f.eks. TDC laver for at få plads til at udsende kanalerne i kabelnettet, på overnævte kanaler.
Jeg var inde i en stormagasin i Australien hvor jeg er nu og så Bruce Almigthy på BD som er Universal og der stod enda Universal bagpå. Så nu ser vi hvad kommer på de forskellige, det er jo i sidste ende efterspørgselen som trækker distrubutørene til at udgive anderledes, hvis de altså vil sælger noget som det hele jo handler om  __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det godt at Australie er reg. kode B, men må så undværre de danske undertekster, Axelmusic impotrør blu-ray film fra Australie.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Så er det godt at Australie er reg. kode B, men må så undværre de danske undertekster, Axelmusic impotrør blu-ray film fra Australie. |
|
|
Der var faktisk DK tekst på den det er der på de fleste hernede som i UK. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |