Bruger siden: 21 April 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 21 April 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
Hej jeg er ny her på forummet.
Jeg har haft en Pioneer SX-939 stående i noget tid og samle støv, og nu har jeg besluttet mig at skille mig af med den, men jeg ved ikke, hvad den er værd.
Standen er fin, der er lys i alle lamper, og den fungerede fint sidst den var sat til.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 21 April 2009 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
der er lige kommet en til slaf til 450 på den blå - er det din? Hvis den er ok er 450 en fair pris - den er ikke så eftertragte som dem med silverface som efterfulgte den den - en sx 980 kan godt nå et stykke op over 1000 og en 1280 kan nå op et sted mellem 2-og 3000 kr. Spilleglæden og den gode ved din sx-939 er sikkert mere værd end de 450 kr men rissikoen for udbrændt trætte komponenter er stor og prof værkstedstimer koster 500 kr....
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 21 April 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 21 April 2009 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
Det er min til 450 kroner.
Det glæder mig, at det ikke var helt åndssvagt. Der kom bare så meget respons på den, at jeg lige måtte se om den pris, jeg havde valgt, var helt til grin.
Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
Sendt: 21 April 2009 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
Spanner skrev:
Det er min til 450 kroner.Det glæder mig, at det ikke var helt åndssvagt. Der kom bare så meget
respons på den, at jeg lige måtte se om den pris, jeg havde valgt, var helt til grin.
Jeg tror såmænd bare at du forstår at alting ikke skal koste en bondegård. Jeg synes det er meget rimelig pris
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
Sendt: 21 April 2009 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
Spanner skrev:
Det er min til 450 kroner.
Det glæder mig, at det ikke var helt åndssvagt. Der kom bare så meget respons på den, at jeg lige måtte se om den pris, jeg havde valgt, var helt til grin.
Jeg er sikker på, at køberen er en af os vintage-elskere, og at den har fundet et kærligt hjem.
Nogen gange får man bare lyst til at give ting bort for at sikre, at de kommer det rigtige sted hen. Da jeg en gang solgte en mint condition Sony Receiver fra 1971 for 300 kr. til en køber, som skulle bruge en rigtig god værkstedsradio, var jeg lige ved at nægte at sælge.
Men den havde altså være til salg i et par måneder!
Bruger siden: 19 December 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 166
Sendt: 22 April 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
pqrannes skrev:
Jeg er sikker på, at køberen er en af os vintage-elskere, og at den har fundet et kærligt hjem.
Den har fået et godt hjem, og den er, som Spanner skriver i rigtig god stand både ude og inde, men den skal - som alt andet med 30 år plus på alders kontoen - have en ny omgang elektrolytter. Jeg har lige et par andre ting der skal afsluttes inden jeg går i gang med den.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum