| Forfatter |
|
telum Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 03 August 2010 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når vi nu snakker lyden i parken - hvor er den mindst ringe? I min optik må det være midtfor foran, men jeg har ingen praktisk erfaring...
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 03 August 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i set den ekstra gode nyhed. Under nogle af showene vil Hr. Gilmour levere guitar-solo. Det kommer sig af en aftale d´herrer Gilmour og Waters indgik, da de spillede 3-4 Pink Floyd nr ved en nylig støttekoncert. Her havde Gilmour foreslået de skulle spille en vistnok meget berømt børnesang. Men den var Waters utryg ved, da han mente den lå uden for hans stemmes rækkevidde. Men Gilmour fik ham overtalt med med ordene: hvis du synger børnesangen, så optræder jeg med guitar-solo på en eller nogen af dine The Wall shows. I kan få hele denne smøre bekræftet ved at kigge på facebook med Roger Waters. Det lyder som det skal være big surprise ved hvilke shows, men sæt nu det blev lille danmark. 
Må forøvrig håbe de snart udsender DVD med showene fra 79-81. Der skal jo nok komme DVD fra de kommende shows.
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 03 August 2010 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var ikke noget jeg hellere ville se/høre live end The Wall......MEN I PARKEN det er vel nok et af de værste steder rent akustisk !! Jeg så hele opførelsen af Dark Side Of The Moon da han spillede i Odense og der var lyden rent GUF, men kors hvor det ærgre mig at han vælger parken til The Wall !
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2010 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøver lige igen, da jeg ikke rigtigt kan finde information om de forskellige billet-muligheder nogen steder. Priserne spænder fra 595 til 995kr. uden angivelse af hvordan og hvorledes.
Så 2 spørgsmål:
1. Hvor er det bedst at stå i betonklodsen kaldet "Parken"?
2. Når man sidder klar ved tasterne kl. 10 på bestillingsdagen hvilke billettyper skal/kan man så gå efter?
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 06 August 2010 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
VIP billetterne eller nothing !! hvis det li som da han var i odense så er de få vip billetter et MUST ! 
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
| Sendt: 06 August 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg skal helt sikker over se ham, uanset om det er i parken eller hvad!
fik først rigtig øjnene op for hans musik kort efter han var i DK sidst, så dette betragter jeg som den "eneste" mulighed for at se ham, tror nemlig ikke han kommer til DK igen, jeg har min tvivl ihvertfald...
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 17 August 2010 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, hvis prisen på VIP-billetter er 995,- , kan man lige så godt smide den ekstra 500-lap, når man alligevel skal til Københavnstrup . Havde osse de gode billetter i Odense, det var ret godt!
Tror ikke, at Waters i den forstand vælger spillested. Der er blot nogle krav, som det skal opfylde. Akustik er nok ikke et af de primære, desværre.
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han spiller os i Herning, for dem der er trætte af lyden i Parken = os ALLE..
http://www.billetlugen.dk/musik/12564/
|
| Til top |
|
| |
m.b.petersen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Han spiller os i Herning, for dem der er trætte af lyden i Parken = os ALLE..
http://www.billetlugen.dk/musik/12564/ |
|
|
Let's play a game of "Spot the guy who didn't read all todays postings
|
| Til top |
|
| |
kennlh Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, jeg kunne jo så ikke lige vide at der var 2 tråde der handlede om det samme,
men undskyld jeg informere...
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nærmere at de gode pladser koster inærheden af 1500 kr - der gør de ihvertifald både i Berlin , Oslo , og Stokholm .
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også til info i denne tråd - ifølge Roger Waters hjemmeside er der imorgen onsdag presale til begge de danske koncerter.
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
presale sælges hvor? billetlugen åbner først op d. 30 så vidt jeg kan se?
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 August 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
telum skrev:
| presale sælges hvor? billetlugen åbner først op d. 30 så vidt jeg kan se? |
|
|
Det er inde på RogerWaters.com hvor det er muligt at vælge 5 byer man ved "lodtrækning" kan få presale mulighed - Jeg købte billetter til Berlin på presale for snart længe siden.
Jeg regnede heller ikke med ar der var presale til den danske koncert , men jeg fik en mail fra RogerWaters.com forleden dag hvor de fortalte om den ekstre koncert i herning og hvor der også stod at der er presale på de to danske koncerter på onsdag ( ? )
Der er også presale til Budapest koncerten på onsdag. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
Fabricius Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
|
VIP billetterne eller nothing !! hvis det li som da han var i odense så er de få vip billetter et MUST !  |
|
|
Hvis VIP-billetter bliver sat til salg via Billetlugen, så kræver det vil mere held end forstand at få fingre i dem?
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
<<<<<så fik jeg 1 billet til herning, og 2 stk parken på presale :-)
|
| Til top |
|
| |
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også købt 2 billetter på presale i Parken til 7.maj 2011. De kom til at koste 308 Euro, som vel er omkring 1150 kroner pr. billet. Det var de dyreste billetter, som er placeret langs den ene side længst nede mod gulvet. Jeg var i tvivl om det var bedre med pladser på gulvet, men kunne ikke se, hvorhenne man ville blive sat, og de var lidt billigere, så jeg tog de dyre. Det vil jo vise sig, om det er den rigtige beslutning.
Jeg var i Parken i 1994 for at høre Division Bell turen. På min plads var lyden fremragende. Jeg har været til flere andre koncerter derinde, Eric Clapton, Simon & Garfunkel bl.a., men lyden til disse var langt, langt dårligere. Det kunne måske skyldes at rulletaget først blev monteret i 2001, og i hvert fald de to koncerter var med taget på? Jeg håber at det er et spørgsmål om PA-systemets størrelse og lydfolkenes kunnen. Så skulle der nok være mulighed for god lyd til Waters. Nu er det bare at glæde sig!
Selv om jeg har været til vores eget, danske Pink Floyd Project flere gange, og til Australian Pink Floyd Show, som begge gør et virkelig flot stykke arbejde, så er dette jo noget helt specielt. Vennerne og jeg betragter Pink Floyds musik som en slags moderne udgave af de gamle mestres komponerede, nedskrevne musik. Den kan så spilles og fortolkes af andre, og hver version giver en ny oplevelse, en anden fortolkning. Derfor er det efter min mening også mere interessant at høre PF-covergrupper spille end at høre covergrupper af andre bands. Der er mere at tage fat på, synes jeg. Mere substans, større udfordringer. Det er vel også derfor, der er flere covergrupper, som spiller PF end nogen andre. Vi ses til en forhåbentlig gigantisk oplevelse.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|
| Til top |
|
| |