| Sendt: 13 November 2016 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var så "heldig" at købe et sæt B&W 800D hvor kantophængene var revnet på 3 a 4 basenheder. Det viste sig at grunden til defekten, var fordi plastikringen, hvorpå den dobbelte centreringsfjeder er monteret .. var gået fra i limningen på chassiet. B&W ville ikke på, nogen måde hjælpe, da højttalerne var 9 år gamle .. ved forespørgsel om det var muligt at købe løse kantophæng, var svaret nej .. dog ville de gerne fabrikkere 4 stk nye basenheder, da det ikke var lagervare. Her var Hifi-klubben dog meget large, da de tilbød de nye enheder til en god pris.
Nu har jeg så 4 stk. lækre 10" basenheder som reelt intet fejler, udover de defekte kanter .. plastikringene kan nemt limes, da de kun kan sidde på en måde. Jeg kunne godt tænke mig at lave et sæt DIY højttalere, hvor disse basenheder indgår .. men, hvor pokker får jeg fat på nogle brugbare kantophæng ? Jeg har haft fat på Jens Posselt .. samt kigget det halve internet igennem .. men uden held. Så enhver form for hjælp modtages med kyshånd
|