| Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad
Det er ellers noget af et gear du har fået skrabet sammen. Det er da vist verdensklasse .
Hamrende flot, og det spiller sikkert solen ned fra himlen.
Hva' skal dine næste højttalere mon være for nogen
Stort tillykke fra Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Novisad]
hej Milu haha ja det er lidt ærgeligt med at jeg havde de problemer, men hold da fast hvor den audia kan spille sidder netop og lytter til en god gang musik..
Novisad
Saa skal du prove at hore en MF KW500 paa et sat Martin logan'er.Det rykker.Nu kan jeg ikke udtale mig om Audio flight one da jeg kun har hort den kort paa et sat sonus faber.
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok så skal du glæde dig tl en dag hvor vi måske kunne holde en musik aften ...
Novisad
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saa maa du ta' dit grej med til London.
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
og til alle sammen tusind tak for de rosende ord...
Novi
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 02 Marts 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
aarrggg ok ja så er det sgu lidt svært...
Novisad
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ja nu har jeg fået lyttet meget intenst på min nye forstærker, og må sige den har overrasket mig meget synes den spiller hen ad emllie men bare mere detaljeret , men misforstå mig ikke for jeg vil sige de er lige gode men på vær deres måde og det er jo meget dejligt for så kommer man jo ikke til at savne min røramp snøft, men jo folkens der er noget over rør, de har bare den karisma over sig.
Men nok om det, lyden er meget åben i den flight one og har et meget lækker mellemtone blød og tilbagelænet lyd og det falder lige i min smag, hvad har jeg så lyttet til jeg har lyttet til Dire straits jj cale og en del jazz såsom Miles Davis john Coltrane uha det er god musik, kodokan gør det super godt ... Og jeg arbejder på at holde en musik aften sammen med flex så skal der nydes god vin og lækker mad ..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad
Det er jo snart overhovedet ikke til at følge med , du når jo ikke at få til spillet noget af dit grej inden du skifter til noget nyt
Jeg ville gerne høre audia flight one, iforhold til two, men inden jeg overhovedet får planlagt en dag og besøge dig igen har du jo nok skiftet den ud, ind til flere gange 
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan en Audia Flight har jeg også haft - indtil jeg hørte Rogue M-150 rør amp !
Men den audia spiller kanon godt - noget af det beste af en Ing..amp jeg har hørt !
Men rør det er lige mig - jeg går nok ikke tilbage til en ikke rør amp igen !
Hilsen King -)
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud  Og du er tilfreds med den lille ny kan jeg læse. Jeg så på dine tidligere billeder, at du havde en flot grammofon........hvad med den ?
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
dr lyd den solgte jeg fordi jeg ikke havde mange plader og alt det jeg vikrelig gerne ville have på plader har jeg på cder hmmmm lyde nok llidt mærkeligt men sådan er det ..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pyha, du har fart på. Syntes at jeg skifter meget ud, men her kan jeg da slet ikke følge med. Bortset fra det, ser det nye set-up hammer lækkert ud . Audia er top-lækkert grej!
Hvor længe skal du have det 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
L B nu håber jeg ikke at skifte meere ud, grunden til jeg skiftede ud var fordi der var probemer med den rør slæde jeg havde det ærgrer mig meget for den spillede virkelig godt, håber virkellig ikke at skifte mere..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Pyha, du har fart på. Syntes at jeg skifter meget ud, men her kan jeg da slet ikke følge med. Bortset fra det, ser det nye set-up hammer lækkert ud . Audia er top-lækkert grej!
Hvor længe skal du have det 
|
|
|
Nå Lars hvad så du er blevet overgået
Ellers tillykke med audia'en Novisad den har haft et godt hjem __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja for pokker du kan tro den bliver behandlet som et barn passet og pudset haha 
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har du haft problemer med din diskant , det havde jeg på de eben jeg havde for 1½ år siden , den kom og gik som vinden blæstet .
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 03 Marts 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen nej slet ikke ...
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=jensen]
Hej
Har du haft problemer med din diskant , det havde jeg på de eben jeg havde for 1½ år siden , den kom og gik som vinden blæstet .
Hej Jensen
hørte om en oppe i nordjylland som solgte sine Eben X-3 til en svensker og da svenskeren fik dem leveret var de blevet ustabile i begge diskanter. Det var ikke sådan at de ikke virked, men de var ustabile sådan at nogen gange virkede og nogen gange virked de ikke. Ham der havde solgt havde aldrig problemer. Det samme har jeg hørt om en her i københavn som det samme skete for. det var osse efter transport. Så måske kan deres diskanter ikke li og blive flyttet rundt med. Er det ikke noget med at de er lavet af sådan nogen vildt tynde sølvpairstimler? Hvis det er rigtigt kan det jo godt være at de er meget følsomme.
Har hørt at firmaet sender deres hø'jtalere afsted uden diskanter monteret og så skal forhandlerne selv montere dem. så er diskanterne nok bedre indpakket og beskyttet mod stød og slag. har ellers hørt at de spiller ret godt.
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
dr lyd den solgte jeg fordi jeg ikke havde mange plader og alt det jeg vikrelig gerne ville have på plader har jeg på cder hmmmm lyde nok llidt mærkeligt men sådan er det ..
Novisad
|
|
|
Jeg sender lige min psykolog over til dig
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ærligsnak skrev:
| [QUOTE=jensen]
Hej
Hej Jensen
hørte om en oppe i nordjylland som solgte sine Eben X-3 til en svensker og da svenskeren fik dem leveret var de blevet ustabile i begge diskanter. Det var ikke sådan at de ikke virked, men de var ustabile sådan at nogen gange virkede og nogen gange virked de ikke. Ham der havde solgt havde aldrig problemer. Det samme har jeg hørt om en her i københavn som det samme skete for. det var osse efter transport. Så måske kan deres diskanter ikke li og blive flyttet rundt med. Er det ikke noget med at de er lavet af sådan nogen vildt tynde sølvpairstimler? Hvis det er rigtigt kan det jo godt være at de er meget følsomme.
Har hørt at firmaet sender deres hø'jtalere afsted uden diskanter monteret og så skal forhandlerne selv montere dem. så er diskanterne nok bedre indpakket og beskyttet mod stød og slag. har ellers hørt at de spiller ret godt.
|
|
|
At et bånd er lavet af tynde sølvpapirstrimler gør dem efter min erfaring ikke ustabile.Sagt på en anden måde enten virker de eller også virker de ikke. Revner aluminiumen kan revnen være svær at få øje på, og er det revnet er det næsten umuligt at få den til at spille igen. Også mener jeg heller ikke bånd generalt er mindre holdbare end domer. Problemmet med "ægte" bånd er at de er følsomme for vindpust. Men Eben båndet er et lukket bånd så jeg har svært ved at tro det har et transport problem ?.
MVH
MVH
|
| Til top |
|
| |