| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ærligsnak skrev:
| [QUOTE=jensen]
Hej
Har du haft problemer med din diskant , det havde jeg på de eben jeg havde for 1½ år siden , den kom og gik som vinden blæstet .
Hej Jensen
hørte om en oppe i nordjylland som solgte sine Eben X-3 til en svensker og da svenskeren fik dem leveret var de blevet ustabile i begge diskanter. Det var ikke sådan at de ikke virked, men de var ustabile sådan at nogen gange virkede og nogen gange virked de ikke. Ham der havde solgt havde aldrig problemer. Det samme har jeg hørt om en her i københavn som det samme skete for. det var osse efter transport. Så måske kan deres diskanter ikke li og blive flyttet rundt med. Er det ikke noget med at de er lavet af sådan nogen vildt tynde sølvpairstimler? Hvis det er rigtigt kan det jo godt være at de er meget følsomme.
Har hørt at firmaet sender deres hø'jtalere afsted uden diskanter monteret og så skal forhandlerne selv montere dem. så er diskanterne nok bedre indpakket og beskyttet mod stød og slag. har ellers hørt at de spiller ret godt.
|
|
|
noget af det sammen jeg oplevet , snakket med to igår der havde haft samme problem .
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm
|
| Til top |
|
| |
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har efterhånden transporteret flere forskellige Eben højtalere hen over det danske land i en lille personbil og jeg har altså ikke oplevet problemet som den ukendte gæst taler om!!.
Mvh FB __________________
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown
Nu da du spørger - den ukendte gæst synes at være den samme?? ups det var ikke godt -tvillinger i tråden?? og det må man ikke, urent trav. I formiddags hed han på den samme post og postition "ærligsnak" - i Eben tråden og her i denne tråd, så han har nok fået kolde fødder, da han fandt ud af at han var begyndt at korrespondere med sig selv?? så nu er han guest / gæst.
Og nej, jeg har heller ikke hørt om og oplevet sådanne episoder med Eben højtaleren. De spillede lidt anmasende, de første modeller, men det synes bestemt at være kommet på plads.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stået lidt af, hvad er en gæstekonto for en størrelse ?.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre
Den holder jeg på lidt endnu, men det synes at være en dum sag - vedkommende burde måske selv give sig til kende.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok lige et spørgsmål til jer alle hvad har ddenne tråd med eben at gøre er den flyttet herind nu .....
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad
Eben tråden er ikke flyttet her ind, der er bare sket det samme griseri som i denne tråd, det var for at illustrere at pågældende var på banen 2 steder, du har tilsyneladende ikke opdaget det. Men da det handler om Eben begge steder, og det samme griseri, derfor har det stor relevans.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næ men Eben har taget bolig i din hter, og der er nogen der på mystisk vis mener der er stabilitets problemmer
MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå oki ja mener bare at denne tråd minder mig lidt for meget om x 5 tråden og hvad hentyder i til ???men ok jeg får denne tråd lukket
Novisad
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så rolig nu Novisad, tro det eller lad værd, men jeg forsøgte på at forsvare båndet der sidder i din hter.Og her sigter jeg til personen der hentydede til de skulle have stabilitets problemmer,Hvilket jeg finder utroværdigt.Det er ihvertfald helt nyt for mig.
MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved det godt andre det er ikke mod dig..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad
Du får lidt på en PB.
6. marts - og vi lader ÆRLIGSNAK sagen hvile - for forum og fredens skyld.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der vel 2 års garanti, og alt det der ?
Er det ikke en smule fjollet at bekymre sig om problemer der måske vil opstå ?
Jeg har også hørt om kattekillinger der har ødelagt ting. Den med at sprede frygt om andre folks ting, mener jeg er helt i skoven.
Hvor stor er fejlprocenten på de mest populære mobiltelefoner ? Nok en smule større end på diskantenheder.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
emilius Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man må undre sig en hel del over Jensens sure opstød, for det første kunne jeg godt lide at vide hvilken Eben højttalere han havde købt til sig selv..
Jeg ejer selv et par Eben X3 og er utrolig glade for dem. Problemmet med diskanterne har jeg aldrig oplevet udover at MB-s diskanter er ubetinget de bedste jeg har hørt..
Til Novisad.
Hjerteligt tillykke med dine nye højttalere. Jeg hørte dem hos Raidho sidste år. Dine højttalere er uden tvivl nogle af de bedste højttalere på markedet.
Hilsen
Emilius
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej emilus jeg siger mange tak og må sige jeg er overlykkelig..
Novisad 
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
emilius skrev:
Man må undre sig en hel del over Jensens sure opstød, for det første kunne jeg godt lide at vide hvilken Eben højttalere han havde købt til sig selv..
Jeg ejer selv et par Eben X3 og er utrolig glade for dem. Problemmet med diskanterne har jeg aldrig oplevet udover at MB-s diskanter er ubetinget de bedste jeg har hørt.. |
|
|
Jensens sure(?!) opstød skriver du? Sikke en tolkning. Hvorhenne ser du dette? Så vidt jeg kan se, skriver han bare, at han har haft problemer med et par Eben - ikke andet. Det er vel tilladt at skrive dårlige/mindre heldige oplevelser herinde? Fordi folk kritiserer et par højttalere, du ejer eller holder af, behøver du ikke at tage det personligt. Til Novisad. Som sagt; det ser bare godt ud. Musik kan man aldrig få nok af...især ikke når det bliver formidlet på sit kompromiløse anlæg. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
am.e det har du så snadelig ret mlivet uden musik vil godt nok være kedeligt..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
emilius skrev:
|
Jeg ejer selv et par Eben X3 og er utrolig glade for dem. Problemmet med diskanterne har jeg aldrig oplevet udover at MB-s diskanter er ubetinget de bedste jeg har hørt..
|
|
|
Jensens sure(?!) opstød skriver du? Sikke en tolkning. Hvorhenne ser du dette? Så vidt jeg kan se, skriver han bare, at han har haft problemer med et par Eben - ikke andet. Det er vel tilladt at skrive dårlige/mindre heldige oplevelser herinde? Fordi folk kritiserer et par højttalere, du ejer eller holder af, behøver du ikke at tage det personligt.
Til Novisad.
Som sagt; det ser bare godt ud. Musik kan man aldrig få nok af...især ikke når det bliver formidlet på sit kompromiløse anlæg.
|
|
|
Næ det er skam ikke sur opstød herfra , jeg oplevet det med det ene par jeg har ejet , også har jeg hørt det fra 3 andre .
Men dem jeg havde gik nu i sig selv , det var nogle at de første Eben med moral enheder .
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ødelæg nu ikke Novisad tråden, den debat må være lagt død, Jensen har sine holdninger og produkter, andre har deres, dermed må der være slut. Skal det pindes ud og debateres til pindbrænde, så fortsæt i en ny tråd, det bør ikke ødeægge Novisad´s udmærkede tråd.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |