| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
|
Ødelæg nu ikke Novisad tråden, den debat må være lagt død, Jensen har sine holdninger og produkter, andre har deres, dermed må der være slut. Skal det pindes ud og debateres til pindbrænde, så fortsæt i en ny tråd, det bør ikke ødeægge Novisad´s udmærkede tråd.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
holdning ??? , det har inter med holdning af gøre og der snakkers ikke om lyden vel , det lader jeg jer om .
|
| Til top |
|
| |
Nordost Branchemedlem

Bruger siden: 28 Maj 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novisad,
Tllykke med dine nye højttalere.
Det er dejligt at høre, at de fungere rigtig godt hos dig. Både MIchael og jeg har lagt øre til dem i meget lang tid, og det er da ingen hemmelighed, at de danner grundlag for vores nye Eben X-5, som vi lige har søsat.
Til Jensen,
Det er helt utroligt, at du til stadighed skal have et horn i siden på os, både som firma, men også når det kommer til kvaliteten af vores produkter.
Jeg vil gerne have oplyst af dig, hvilket sæt Eben højttalere du har haft ( især vil vi gerne have serienummeret som alle vores højttalere har) ?
Jeg har talt med vores serviceafdeling, som har informeret mig om, at vi kun har skiftet 3 stk tweeter i Danmark på grund af manglende kontakt. Udover dette har vi byttet 2 stk Tweeter hos tidligere SK Sound. Årsagen var at Rasmus ( SK Sound ) sendte en skruetrækker igennem membranerne, da hans bits var magnetiske.
Iøvrigt har jeg kontroleret alle vores fakturaer på enheder, da vi altid udfakturerer nye reservedele og krediterer defekte units. Jeg kan ikke se at dit navn figurere på en eneste af disse.
Dine udsagn vedr. vores ribbon tweeter synes i høj grad at være meget dårligt dokumenteret og absolut urigtige.
Dette er helt urimeligt og isærdeleshed uacceptabelt...
Hilsen
Lars Kristensen
Nordost/Raidho
__________________ Lars
Nordost
|
| Til top |
|
| |
Nordost Branchemedlem

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld Novisad at vi brugte din tråd til at kommentere Jensens påstande.
Jensen er meget velkommen til at svare for sig på en anden tråd.
Med venlig hilsen
Lars __________________ Lars
Nordost
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen
Jeg ved ikke hvad det er du mener, jeg mener kun at vi må lave en anden tråd, hvis det skal pindes ud, der er ingen grund til at ødelægge det for Novisad, vi har hver især vores holdninger til lyd og produkter, det var positivt ment.
Hermed og efter bør det forsætte i en ny tråd - dette er NOVISAD´S tråd.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Nordost Branchemedlem

|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig med Toftdahl
Med venlig hilsen
Lars __________________ Lars
Nordost
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg takker mange gange for forståelsen og vil sige til Nordost at de højtaler i har lavet altså kodokan er det bedste jeg har hørt til dags dato det er min holdning og ingen kan tage det fra mig 
mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
emilius skrev:
|
Man må undre sig en hel del over Jensens sure opstød, for det første kunne jeg godt lide at vide hvilken Eben højttalere han havde købt til sig selv..
Jeg ejer selv et par Eben X3 og er utrolig glade for dem. Problemmet med diskanterne har jeg aldrig oplevet udover at MB-s diskanter er ubetinget de bedste jeg har hørt..
Til Novisad.
Hjerteligt tillykke med dine nye højttalere. Jeg hørte dem hos Raidho sidste år. Dine højttalere er uden tvivl nogle af de bedste højttalere på markedet.
Hilsen
Emilius
|
|
|
Nu syntes jeg at ikke Jensen har et surt opstød, da der er sandhed i det han skriver.
Nu snakker jeg oftest med Novi og ved at han i dag skal have skiftet begge hans diskanter, fordi den ene skretter og den anden kommer og går.
Så at sætte Jensen i dårlig lys fordi han ved hvad han snakker om, syntes jeg ikke er passende.
Jensen er oftest ret godt oplyst, så jeg syntes mere det er dit indlæg der er et lidt surt opstød.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære venner!
Novisad har udtrykt sin ærgen over at andre emner pludselig skal optage hans ellers spændende tråd, og her giver jeg ham ret.
Hold jer venligst til emnet og lad være med at kaste jer ud i emner, som ikke har noget med det oprindelige at gøre.
Jeg skal påpege, at Novisad har ønsket denne tråd lukket, af samme årsag, hvilket jeg finder er synd!
Så een give den lige en chance mere, OK?
Tak!
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Kære venner!
Novisad har udtrykt sin ærgen over at andre emner pludselig skal optage hans ellers spændende tråd, og her giver jeg ham ret.
Hold jer venligst til emnet og lad være med at kaste jer ud i emner, som ikke har noget med det oprindelige at gøre.
Jeg skal påpege, at Novisad har ønsket denne tråd lukket, af samme årsag, hvilket jeg finder er synd!
Så een give den lige en chance mere, OK?
Tak!
|
|
|
Selvfølgelig skal du ikke lukke din tråd Novisad.
Det er jo ikke din fejl at folk bliver overivrige og springer fra det oprindelige emne. Det sker fra tid til anden i alle tråde tror jeg.
Så nej for pokker. Lad nu tråden forblive åben.
Vi andre vil gerne se mere til dit anlæg. Der går jo nærmest sport i at gætte på hvad du skifter ud næste gang
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare nogle rigtigt spændende højttalere du har fået fingre i der - Novisad!
Når man kvit og frit køber 'brugte højttalere' med garanti, og to nye diskanter i vente, kan jeg godt forstå at nogle begynder at savle lidt. 
At der går 'forhandlertråd' i det, er ikke din skyld, og heller ikke dit problem. Du har jo valgt med ørerne, og er ikke faldet for et hype, eller andres gode omtale af produktet.
Dit 'problem' - om man vil - bliver nok snarere at vælge komponenter der kan leve op til højttalerene, og finde de gode indspilninger til samlingen.
Det er nogle spændende kabler du har valgt til højttalerene, og dem vil jeg gerne høre lidt mere om. Jeg kører selv med nogle billige MIT til mine Martin Logans, og det er måske lidt i underkanten.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo for pokker - kom da lystigt videre med denne spændende tråd. Glem alt bøvlet og fortsæt med de fede billedserier Mr. Novi!
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad
Nej tråden skal ikke lukkes - lad os deltage i dine glæder med de lækre højtalere, fuld fart fremad med lytningen og beretningerne.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen grunden til jeg skriver nu er fordi jeg vil lave det sidste indlæg i denne tråd, men jo der har været lidt bøvl med de to diskanter, men problemet er blevet løst takket være Mictor og Michael Børresen, tak for en super god service, og ja der kan være fejl i selv det bedste, husk på at selv en mercedes kan der være bøvl med...
Mvh Novisad 
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, hvor er det godt at høre, at du får løst problemet med diskanterne, Novi (som en og anden meget udskældt debattør herinde blot påpegede han kendte, hvorefter han fik en tur i den verbale vridemaskine. Han var da ikke fuldstændigt afmarcheret, lader det til)
Og så uden større besvær og omkostninger. Så "spinder" dine frække nyindkøb forhåbentlig som de skal 
Og så skal vi da have billeder af de nye diskanter, Novi!
For din fine tråd skal da fortsætte; den er for interessant og "livlig" (så meget som du skifter ud ) til at undvære 
MVH
__________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 19 Marts 2006 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novi min ven.
Jeg ved du har en ny spændende amp på prøve, vil du ikke fortælle lidt om den og eventuel poste et par billeder ????
Glæder mig til at høre hvad du syntes om lyden, og om den matcher dine super højttalere ???
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 19 Marts 2006 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej den Thorhauge amp spiller bedre end emllie gør, detn har en silkeblød mellemtone og diskanten er ikke pågående af nogen art bare super blødt, og der er mere dynamik.
Men som sgat den er kun på prøve..
Novisad
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 19 Marts 2006 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder godt.
Hvor lang tid har du den på prøve ????
Fed service af Mictor at du kan låne den til test, så kan man rigtig teste igennem og sikre sig det er det rigtige køb.
Er meget spændt på din beslutning.
Er glad for at høre dine speakers er oppe at køre igen, godt du valgte at handle ved en god og real forhandler, Michael er sku en fed fyr.
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 19 Marts 2006 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja han er virkelig en god fyr, og ja jeg vil sige at det er meget lækkert at jeg må låne den for den er virkelig en amp i verdesnklasse...
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novi
Det er godt nok lækkert Gear du efterhånden har fået samlet.. Hvordan mon din Kodokan spiller i forhold til dine tidligere ML. Accent?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
vi arbejder det er enten det eller vinde nogle penge kan også bare vare heldig
freako skrev:
Suk..! Ved ikke hvordan I drenge får råd til at spise, men de anlæg der bliver bragt på bane i dette forum, er da for fede!
God Jul & hilsen ny bruger "freako (always happy but...") |
|
|
|
| Til top |
|
| |