Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 05:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit ydmyge anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 25
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
rockforlife skrev:

Naaaaaaaaaaaj, hvor ser det hychle u  Og med Iggy pop vinyl........... iihh dog

Har du flere planer om ændringer?

Hilsen Rock Hudson

altid, men nu slutter økonomien lidt for det Jeg skal nok have et balanceret kabel, ellers ved jeg ikke lige..venligst

v

Det skulle vist efter sigende også forbedre tingene noget, at køre balanceret til Krellen.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Marts 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Hey.

Den lød jo fint herhjemme og vi fik jo lejlighed til at sammenligne den direkte mod min Apollo (som jo nok må formodes at være mage til mn1974s

Jeg vil lade mn1974 kommentere først (det er jo hans apparat) og derefter supplere

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

hej eder alle, som tidligere nævnt har jeg skiftet cd afspiller - her følger lidt billeder.

Tja det var så i første omgang lidt billeder... lytteindtryk for vente til jeg har lært det nye fa
miliemedlem bedre at kende.

Det jeg kan sige allerede er, at det er en italiener, "handcraftet", med rør....

venligst

Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Av den ser dejlig ud... Tillykke med den
Hvordan ser remote ud?
Hvad gik de for dengang Rene havde dem i stalden?

Brugerne må være glade for dem for man ser ikke rigtig nogle af dem på KSB
Til top Vis Mashuro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mashuro

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Mashuro skrev:
Av den ser dejlig ud... Tillykke med den
Hvordan ser remote ud?
Hvad gik de for dengang Rene havde dem i stalden?

Brugerne må være glade for dem for man ser ikke rigtig nogle af dem på KSB

hej mashuro, tak for det. Jeg er også seuper glad so fra for den. Jeg ved ikke hvad sådan en maskine gik for da Jensen havde de... var egentlig ikke klar over at det var tilfældet. Jeg har set forskellige reviews på nettet af den og der står den til 2500§

Jeg har aldrig set den til salg tidligere, hvorfor jeg slog til da muligheden bød sig. JEg tør ikke sige om jeg nærmest er den eneste i DK der er ejer af en Koala CD.... Det kunne da være interessant at få andre på banen hvad det angår.

venligst

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

BELLA  Jaa, der er sikkert dømt charme for alle dine dollars

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Fine billeder... Glæder mig til at høre den på dit setup også

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Marts 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Som tidligere nævnt ville jeg prøve at sætte nogle ord på min nye cd afspiller "blue note koala".

I forhold til min tidligere cd afspiller Rega Apollo er det noget af forandring at sætte koalaen på. Noget af det første der springer i øjnene/ eller er det ørene er, at bunden på min nye cd afspiller i den grad er blevet strammet op. Den er så stram og præcis at det næsten er underligt... det var ikke der jeg havde forestillet mig at der ville være stor stor forskel. Bunden på nummeret "bedshaped" ca. 1, 35 minuts penge inde, der er jeg bare solgt.....soloen i samme nummer på elpiano/ würlitzer eller hvad han nu spiller på er iøvrigt fantastisk i dette nummer - også på en blue note koala - hvis ikke at I allerede har denne super super fede skive anbefales det på det kraftigste herfra at anskaffe sig den: KEANE, HOPES AND FEARS

Når man f.eks. sidder og lytter på Jack Johnsons "brushfire fairytales" track tre "posters" bliver mit smil bare bredere for hver gang trommselageren lægger sidt kantslag på lilltrommen.... jeg ved ikke om det er rørene i udgangen der gør det, men det lyder f..... lækkert, stort og bredt perspektiv igen på kantslaget yum yum siger jeg....

Når man siger blue note koala, siger man også rør i udgangen, det giver "stemmen" et helt andet pesepektiv end hvis det bare var en ganske almindelig cd afspiller.... jeg har aldrig hørt så meget rum/ luft omkring sangstemmen på denne maskine....

Jeg blev på et tidspunkt da jeg sad og hørte en skive, jeg trorede at jeg kendte, overrasket treack fire Jamie Cullum "cathing Tales"... Der fremkom ud af det blå et keboard med "boblelyde" jeg aldrig havde hørt før....Efterhånden fremkommer der små nye detaljer på mine cdere, hvilket er interessant og til dels betyder at man kan gå på genopdagelse i sit bagkatalog....

Overordnet kan jeg derfor konkludere at jeg er rigtig glad for skiftet fra Rega Apollo til "Blue Note Koala". Eneste anke er at dem larmer når den loader en cd. Nå det er heldigvis hurtigt overstået....

Vedhæfter lige et link så I kan læse lidt mere om maskinen.

http://www.hifidelityaudio.co.uk/cd_player_bluenote_koala.ht m

venligst

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Hej Mn

Tillykke med nyerhvervslen 

Spændende at læse om dine lytteindtryk. Den skal høres en dag over en kop kaffe

Lyder spændende med de rør i udgangen og kunne forestille mig en dejlig sprød klang.

Transient

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

hehe Transient, har du drukket udover kaffe Jeg skulle mene at der i et af mine indlæg højere oppe på siden er et par billeder af vidunderet

venligst

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

ja og kaffe hører der til transient....

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Hallo Transient er du awake. Søvnen i øjnene er nu vasket ud

Det ser top dollar ud !

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Uhhh, den er fræk, den DVS-bamsebjørn der, der.

Det lader til, at vores musiksmag langt hen ad vejen er sammenfaldende, så jeg blir dælme noget misundelig på din nye spilledåse... selvom du jo må være halvdøv, eftersom du har nedgraderet dine højttalere ...

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Uhhh, den er fræk, den DVS-bamsebjørn der, der.Det lader til, at vores musiksmag langt hen ad vejen er sammenfaldende, så jeg blir dælme noget misundelig på din nye spilledåse... selvom du jo må være halvdøv, eftersom du har nedgraderet dine højttalere ...

Mvh
Brok

hej brok, tak for de fine ord... hehe... du skal være velkommen til at komme forbi en dag og få et lyt så du ved selvhør kan høre hvorvidt jeg er halvdøv

venligst

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Hej Morten.

Jamen jeg stod også og så på den nede ved rene en dag... men jeg var ikke hurtigt nok.. hehe... ej det ser jo godt ud!! ej den lille krell er altså også en lækker "lille" sag!

Stort tillykke herfra

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe...
Det ser da ejheller ud til at du mangler...

venligst

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe...Det ser da ejheller ud til at du mangler...venligst

Ja det er meget sjovt at rende og rode lidt med noget rørskift osv.. venter selv lige pt på nogle NOS rør til min Amplifon

Jamen er faktisk MEGET glad for min opgraderede NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...

ej syntes der er ved at være lidt fyldt lidt op herhjemme nu...

Glad for din plov??

MVH
Don

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
mn1974 skrev:

hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe...Det ser da ejheller ud til at du mangler...venligst

Ja det er meget sjovt at rende og rode lidt med noget rørskift osv.. venter selv lige pt på nogle NOS rør til min Amplifon

Jamen er faktisk MEGET glad for min opgradere NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...

Glad for din plov??

MVH
Don

hej don,
jo tak jeg sådan set vældig glad for min pladsepiller.  Den er monteret med en arm rb 600 og så en  ok pick up Rega Elys 2. Der er meget mere perspektiv, bund detaljerigdom end i de pladespillere + pick upper jeg tidligere har ejet.

Jeg vil rigtig gerne jave en Dynavector 10x5, kommer tid kommer råd...

I fremtiden ville jeg dog rigtig gerne eje en VPI Scout, men indtil videre er det lidt på drømmestadiet, hehe...

Venligst

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

don dario skrev:
mn1974 skrev:

Jamen er faktisk MEGET glad for min opgradere NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...

Glad for din plov??

MVH
Don
hej don,jo tak jeg sådan set vældig glad for min pladsepiller.  Den er monteret med en arm rb 600 og så en  ok pick up Rega Elys 2. Der er meget mere perspektiv, bund detaljerigdom end i de pladespillere + pick upper jeg tidligere har ejet.Jeg vil rigtig gerne jave en Dynavector 10x5, kommer tid kommer råd...I fremtiden ville jeg dog rigtig gerne eje en VPI Scout, men indtil videre er det lidt på drømmestadiet, hehe...Venligst

Jamen pladespillere er bare noget at der duer!! MHT den dyna 10x5 så JA spar sammen til den, den spiller utroligt godt(du vil blive chokeret)
Uhm sådan en scout er jo også sø

Kan se at du på forrige side at du har fået BGC ... og så lige i den finish.... damm.. de er nice.. det er den højtaler at jeg ville købe hvis mine sku udskiftes!! så nemt er det..

Så igen stort tillykke igen!

MVH
Don

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

tak tak, igen

Jeg har haft pladsepiller siden jeg købte min første plade i 1985 or do... Bruce Springsteen, Born in the USA.... hehe så det ryger nok ikke ud foreløbig herfra.

Ja pladespillere, det er noget der dur!

venligst

<< Forrige Side af 25 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum