| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
rockforlife skrev:
|
Naaaaaaaaaaaj, hvor ser det hychle u Og med Iggy pop vinyl........... iihh dog 
Har du flere planer om ændringer?
Hilsen Rock Hudson 
|
|
|
altid, men nu slutter økonomien lidt for det Jeg skal nok have et balanceret kabel, ellers ved jeg ikke lige..venligst
v
|
|
|
Det skulle vist efter sigende også forbedre tingene noget, at køre balanceret til Krellen. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Den lød jo fint herhjemme og vi fik jo lejlighed til at sammenligne den direkte mod min Apollo (som jo nok må formodes at være mage til mn1974s
Jeg vil lade mn1974 kommentere først (det er jo hans apparat) og derefter supplere
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej eder alle, som tidligere nævnt har jeg skiftet cd afspiller - her følger lidt billeder.      Tja det var så i første omgang lidt billeder... lytteindtryk for vente til jeg har lært det nye fa miliemedlem bedre at kende. Det jeg kan sige allerede er, at det er en italiener, "handcraftet", med rør.... venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Av den ser dejlig ud... Tillykke med den
Hvordan ser remote ud?
Hvad gik de for dengang Rene havde dem i stalden?
Brugerne må være glade for dem for man ser ikke rigtig nogle af dem på KSB
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
Av den ser dejlig ud... Tillykke med den
Hvordan ser remote ud?
Hvad gik de for dengang Rene havde dem i stalden?
Brugerne må være glade for dem for man ser ikke rigtig nogle af dem på KSB |
|
|
hej mashuro, tak for det. Jeg er også seuper glad so fra for den. Jeg ved ikke hvad sådan en maskine gik for da Jensen havde de... var egentlig ikke klar over at det var tilfældet. Jeg har set forskellige reviews på nettet af den og der står den til 2500§ Jeg har aldrig set den til salg tidligere, hvorfor jeg slog til da muligheden bød sig. JEg tør ikke sige om jeg nærmest er den eneste i DK der er ejer af en Koala CD.... Det kunne da være interessant at få andre på banen hvad det angår. venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
BELLA  Jaa, der er sikkert dømt charme for alle dine dollars  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fine billeder... Glæder mig til at høre den på dit setup også
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som tidligere nævnt ville jeg prøve at sætte nogle ord på min nye cd afspiller "blue note koala".
I forhold til min tidligere cd afspiller Rega Apollo er det noget af forandring at sætte koalaen på. Noget af det første der springer i øjnene/ eller er det ørene er, at bunden på min nye cd afspiller i den grad er blevet strammet op. Den er så stram og præcis at det næsten er underligt... det var ikke der jeg havde forestillet mig at der ville være stor stor forskel. Bunden på nummeret "bedshaped" ca. 1, 35 minuts penge inde, der er jeg bare solgt.....soloen i samme nummer på elpiano/ würlitzer eller hvad han nu spiller på er iøvrigt fantastisk i dette nummer - også på en blue note koala - hvis ikke at I allerede har denne super super fede skive anbefales det på det kraftigste herfra at anskaffe sig den: KEANE, HOPES AND FEARS
Når man f.eks. sidder og lytter på Jack Johnsons "brushfire fairytales" track tre "posters" bliver mit smil bare bredere for hver gang trommselageren lægger sidt kantslag på lilltrommen.... jeg ved ikke om det er rørene i udgangen der gør det, men det lyder f..... lækkert, stort og bredt perspektiv igen på kantslaget yum yum siger jeg....
Når man siger blue note koala, siger man også rør i udgangen, det giver "stemmen" et helt andet pesepektiv end hvis det bare var en ganske almindelig cd afspiller.... jeg har aldrig hørt så meget rum/ luft omkring sangstemmen på denne maskine....
Jeg blev på et tidspunkt da jeg sad og hørte en skive, jeg trorede at jeg kendte, overrasket treack fire Jamie Cullum "cathing Tales"... Der fremkom ud af det blå et keboard med "boblelyde" jeg aldrig havde hørt før....Efterhånden fremkommer der små nye detaljer på mine cdere, hvilket er interessant og til dels betyder at man kan gå på genopdagelse i sit bagkatalog....
Overordnet kan jeg derfor konkludere at jeg er rigtig glad for skiftet fra Rega Apollo til "Blue Note Koala". Eneste anke er at dem larmer når den loader en cd. Nå det er heldigvis hurtigt overstået....
Vedhæfter lige et link så I kan læse lidt mere om maskinen.
http://www.hifidelityaudio.co.uk/cd_player_bluenote_koala.ht m
venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mn
Tillykke med nyerhvervslen
Spændende at læse om dine lytteindtryk. Den skal høres en dag over en kop kaffe
Lyder spændende med de rør i udgangen og kunne forestille mig en dejlig sprød klang.
Transient __________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe Transient, har du drukket udover kaffe  Jeg skulle mene at der i et af mine indlæg højere oppe på siden er et par billeder af vidunderet
venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja og kaffe hører der til transient....
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Transient er du awake. Søvnen i øjnene er nu vasket ud
Det ser top dollar ud ! __________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 10 Marts 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhhh, den er fræk, den DVS-bamsebjørn der, der .
Det lader til, at vores musiksmag langt hen ad vejen er sammenfaldende, så jeg blir dælme noget misundelig på din nye spilledåse... selvom du jo må være halvdøv, eftersom du har nedgraderet dine højttalere ...
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej brok, tak for de fine ord... hehe... du skal være velkommen til at komme forbi en dag og få et lyt så du ved selvhør kan høre hvorvidt jeg er halvdøv venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten.
Jamen jeg stod også og så på den nede ved rene en dag... men jeg var ikke hurtigt nok.. hehe... ej det ser jo godt ud!! ej den lille krell er altså også en lækker "lille" sag!
Stort tillykke herfra
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe... Det ser da ejheller ud til at du mangler...
venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe...Det ser da ejheller ud til at du mangler...venligst
|
|
|
Ja det er meget sjovt at rende og rode lidt med noget rørskift osv.. venter selv lige pt på nogle NOS rør til min Amplifon
Jamen er faktisk MEGET glad for min opgraderede NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...
ej syntes der er ved at være lidt fyldt lidt op herhjemme nu...
Glad for din plov??
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
mn1974 skrev:
hej don tak skal du have, jeg er faktisk rigtig glad for den. Der er jo et par rør i og man kan med fordel udskifte dem til nogle bedre. Så langt er jeg ikke kommet endnu. SO far lytter jeg bare, hehe...Det ser da ejheller ud til at du mangler...venligst
|
|
|
Ja det er meget sjovt at rende og rode lidt med noget rørskift osv.. venter selv lige pt på nogle NOS rør til min Amplifon
Jamen er faktisk MEGET glad for min opgradere NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...
Glad for din plov??
MVH
Don |
|
|
hej don, jo tak jeg sådan set vældig glad for min pladsepiller. Den er monteret med en arm rb 600 og så en ok pick up Rega Elys 2. Der er meget mere perspektiv, bund detaljerigdom end i de pladespillere + pick upper jeg tidligere har ejet. Jeg vil rigtig gerne jave en Dynavector 10x5, kommer tid kommer råd... I fremtiden ville jeg dog rigtig gerne eje en VPI Scout, men indtil videre er det lidt på drømmestadiet, hehe... Venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
don dario skrev:
mn1974 skrev:
|
|
|
Jamen er faktisk MEGET glad for min opgradere NAD cd spille... uha jeg har snart prøvet en del og lånt nogle til A-B-A tests men ska nogle overgå den, så koster de typisken bondegård. men hva jeg har også fået smidt nogle fine "stumper" i min NAD...
Glad for din plov??
MVH
Don |
|
|
hej don,jo tak jeg sådan set vældig glad for min pladsepiller. Den er monteret med en arm rb 600 og så en ok pick up Rega Elys 2. Der er meget mere perspektiv, bund detaljerigdom end i de pladespillere + pick upper jeg tidligere har ejet.Jeg vil rigtig gerne jave en Dynavector 10x5, kommer tid kommer råd...I fremtiden ville jeg dog rigtig gerne eje en VPI Scout, men indtil videre er det lidt på drømmestadiet, hehe...Venligst |
|
|
Jamen pladespillere er bare noget at der duer!! MHT den dyna 10x5 så JA spar sammen til den, den spiller utroligt godt(du vil blive chokeret)
Uhm sådan en scout er jo også sø
Kan se at du på forrige side at du har fået BGC ... og så lige i den finish.... damm.. de er nice.. det er den højtaler at jeg ville købe hvis mine sku udskiftes!! så nemt er det..
Så igen stort tillykke igen!
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak tak, igen  Jeg har haft pladsepiller siden jeg købte min første plade i 1985 or do... Bruce Springsteen, Born in the USA.... hehe så det ryger nok ikke ud foreløbig herfra. Ja pladespillere, det er noget der dur! venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |