Forfatter |
|
reneanthonsen Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
i mit hus vil jeg gerne have touch skæme ( ca 10" ) i alle værelser 6 stk. ialt , hvorpå man skal kunne gå på nettet og ska kunne spille musik fra jukebox de skal kunne arbejde sammen og hver for sig . altså spille forskelligt musik i alle rum samtidig og samme musik i hele huset hvis man har brug for det. kender nogen til et sådan system ,kan man købe et færdigt ,eller hvor man kan forhøre om dette.
mvh rene
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke sådan noget HFK lige er begyndt at føre? Sonos et eller andet?? Ellers tror jeg du skal have fat i en B&O løsning, der er det vidst bare sådan nogle BEO5 der betjener det hele.. Uanset hvad lyder det p***e dyrt  Og lækkert
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 November 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
har b&o i hytten nu men vil a med det.. prøver hfk op til weekenden , men det kunne jo være at der var nogle der havde et system de kunne anbefale men tak for budet " sonos eller noget" ps en beo05 fjernbetjening koster 4-5 k efter hva jeg har hørt..
mvh Rene
|
Til top |
|
|
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonos kan gøre nogenlunde, hvad du siger. Det kan:
- Give dig musik i op til 32 rum
- Spille musik fra harddisk
- Spille internetradio
- Spille forskellig musik i alle zoner
- Spille samme musik i alle zoner
- Forbløffende nemt at sætte op
- Utrolig nem navigation - lidt a la en iPod
- ingen kabler mellem rummene - trådløst
Det kan ikke:
- Gå på nettet så du kan surfe
- Benyttes som touch screen - navigation foregår via et iPod-hjul
- Skærmen er 4"
Jeg tror ikke umiddelbart, der findes en nemmere måde at få musik overalt i huset på - uden kabeltræk. Jeg har også svært ved at forestille mig noget, der er nemmere at betjene. jeg er ihvertfald sindssygt glad for mit - og selv min kæreste synes det var et decideret fornuftigt køb Men prøve det i HFK. Jeg blev gnakse imponeret og 15 minutter efter var jeg på vej hjem med kassen...
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|
Til top |
|
|
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
Sendt: 06 November 2007 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eventuelt overvej en Squeezebox V3 som alternativ til Sonos-systemet...
__________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 November 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
syntes ikke den der sonos opfylder mine behov , Squeezebox V3 har jo ikke søgemaskine i sig så den er heller ikke lige det rigtige men fed er den da... Det behøver ikke at være trådløst... "er igang med en større ombygning af huset" men det er størrelsen på skærmen ,touch / musik / nettet .og at det kan bruges sammen og hver for sig der er vigtigt. konen skal kunne hente madopskrifter på nettet og høre sin musik i køkkenet samtidig med at jeg sidder i kælderen og hører gamle GAS numre .. og knægten ska kunne høre dødsmetal. på sit værelse.alt sammen samtidigt . men ved fester skal hele hytten spille sammen . er godt klar over at jeg i værste fald måske ender med 6 stk pc`er / 6 stk forstærkere eller noget aktive højt.. 6 stk fordi det er det antal rum der skal være koblet op.. har loftrum til alt det vis det bliver nødvendigt...
mvh rene
|
Til top |
|
|
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 07 November 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror, at din eneste mulighed, som du også selv er inde på, er 6 stk. PC'er med hver deres forskærker eller aktive højtalere. Dette er dog en dyr og "træls" løsning, da det bl.a. giver en masse administrativt arbejde, at vedligeholde 6 PC'er.
|
Til top |
|
|