Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 21:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 50" Plasma - Kan i hjælpe? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 11 Januar 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

abel skrev:
Larmer din skærm så - min er ca. 14 dage gammel og summer. Samsung har været forbi og det hjalp ikke!

Hmm. En generel Samsung ting. Det er med 99% sikkerhed, strømforsyningen der laver knuder. Har haft 2 Samsung der lavede det samme bøvl. Og derfor jeg ikke har Samsung mere. Men billedet fejler skutte noget.

LeGuin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
LeGuin_ det var nu kun på den rå billedkvalitet, at jeg sammenlignede. Lyden er mildest talt dårlig på Samsung ( - prisen for ultra slim). Ja, Samsung har løst DVB-C sorterings problemet med en firmware opdatering. Jeg bilder mig ind at Samsung har bedre værktøjer til diasfremvisning af JPEG billeder via USB ( overgange, tid o.l ) ? ? Har retfærdigvis ikke afprøvet det på nævnte LG - men på nogle LG LCD . Trådløs har ikke interesseret mig så meget, da jeg fornemmer at teknologien endnu er for ny og begrænset i TV sammenhæng. Men Samsung 850/855 kan i hvert fald vise FREMRAGENDE full-hd i alverdens filformater fra feks en Popcorn Hour200  

Som du skriver ovenfor er samsung skærmen en fed monitor - det er LG'en nu også.

Men hvis du skal bruge den som TV er det altså rigitig vigtigt at lyden også følger med. Med Samsung skal du tænde for din surround reciever også selvom du blot skal se tv avisen eller ungerne skal se lidt morgen tv... Og så er min oplevelse, fra tidligere setup, at min kære hustru nogle morgener kommer i problemer og vækker  mig kl 6:00 selvom det er min sove-længe-dag fordi et eller andet i det komplekse TV-Reciever-Logitech harmony-popcornhour setup ikke lige spiller.... Jeg nyder at min LG faktisk kan det hele i sig selv. Så kan jeg lege med alle mine fede gadgets, htpc, reciever uden at det en dag ikke virker

Windows XP MCE 2005
Til top Vis LeGuin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LeGuin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes