Bruger siden: 12 April 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 537
Sendt: 16 Marts 2011 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
Kan det være rigtig at den faste tråd (prioiteret emne) i "Tilbehør/tweaks" om "Korrekt fase på strømkabler" mangler starten... så kan jeg sgu ikke bruge den til noget... øv jeg skulle hellers lige i gang med mine fase og kunne bruge en how-to-guide(
Bruger siden: 12 April 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 537
Sendt: 20 Marts 2011 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
Linket forklarer det på tysk helt iorden da jeg fandt det på et andet site hvor man kunne få en god forklaring på dansk og efter hvad jeg kan se er nu hele tråden her på h4a slettet... det er jo også en måde at løse problemet på
Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 240
Sendt: 20 Marts 2011 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
rotelman skrev:
Linket forklarer det på tysk helt iorden da jeg fandt det på et andet site hvor man kunne få en god
forklaring på dansk og efter hvad jeg kan se er nu hele tråden her på h4a slettet... det er jo også en måde at løse
problemet på
Cool men hvad er det rigtige svar ?
__________________ walking around in the desert with a bag over my head being bumped into by people who rob me as they bore me
Bruger siden: 12 December 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 68
Sendt: 20 Marts 2011 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
Og så skal den VENSTRE pind i stikket den anden ende gerne have LIVE ( brun med fase) til venstre. Og din stikkontakt LIVE til
venstre, jord i bund og Neutral til højre.
Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 240
Sendt: 20 Marts 2011 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
Johan N skrev:
NightRhyme skrev:
hehe er måske nok en smule tungnem. Live, Phase eeehhh Så jeg forsøger lige at få
det bøjet i neon Hvis man bruger en billig polsøger så skal den lyse ved indsættelse som
vist på nedenstående billede ?
Ja. :)
Levesen skrev:
Nemlig ja!
Sådan der gutter
__________________ walking around in the desert with a bag over my head being bumped into by people who rob me as they bore me
Bruger siden: 03 Oktober 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 07 November 2011 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
Hvis du har et stik med 3 ben (altså med jord) vil jeg mene du ik kan vende stikket med mindre din "dåse" har et extra jord som er vendt modsat.. Altså med 4 huller...
Men uanset om du har jord eller ej, er det stadig brugbart, og med samme fremgangsmåde
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum