Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
Sendt: 11 Januar 2015 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
hej igen.. ja det er der noget om.. det med den digitale udgang..og den mangler jo her har kun alm phono udgang . men måske er der andre bluetooth modtager der har en digital udgang .. eller en indbygget dac.. eller måske det er et svang punkt der med bluetooth overførelse fra mobil .. ?
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 11 Januar 2015 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
Din Bluetooth modtager har en dac indbygget. Men den lyder sikkert af l**t.
Hvis du vil have god lydkvalitet så drop bluetooth og kør noget netværksbaseret.
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
Sendt: 11 Januar 2015 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
Vi skal vide mere om dit anlæg og hvorfor du har valgt en Bluetooth løsning, for thuekay ved god hvilke bluetooth modtager du har, siden at han sige at det er noget bras
Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
Sendt: 11 Januar 2015 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
har faktisk lige kigget på nettet... og kan se der er faktisk rigtig mange bluetooth modtagere.. også med digital udgang.. ja det jeg vidste faktisk ikke.. så blev jeg klogere.. ;) eks. pro-jekt box e bluetooth.. så jeg tror det er der jeg vil kigge lidt før jeg hopper på netværkshalløj.. men tak for svar..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum