| Forfatter |
|
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 03 Marts 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad kan i anbefale at man kigger efter? ( mærke/model)
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 04 Marts 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
både pioneer og sansui lavede nogle dejlige store lukkede ørevarmere med ok lyd og underleverandøren hosiden lavede også ganske gode hovedtelefoner
er du til lette åbne telefoner er det vel senheiser hvis det skal være let
Hvis grado er gammelt nok til at have lavet vintage er de vist i en klasse for sig selv
en anden sjov vintage sag et Stax - der var en dedikeret forstærker med og mon ikke de var elektrostatiske - og dyre
så det kommer an på hvilken type du bedst kan lide - selv foretrækker jeg kæmpe lukkede hovetelefoner der lukker verdene helt ud så man kan være i fred med musikken
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2009 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
|
| Sendt: 04 Marts 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad skal de koste i ren handel?, sælger siger de er ok og iorden og vil sælge dem for 1000kr __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 04 Marts 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et sæt Pioneer SE-20A. Jeg synes de lyder skide dogt, men de Stax er nok bedre, men koster nok også mere. Men
det kommer jo an på om man er til en åben, lukkede eller elektrostatisk høretelefon. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 05 Marts 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisen for et sæt Stax 80+4 er rundt 1000kr. De kan dog lide af slappe membraner, men det kan en føntørrer fikse igen!
GOD LYD! 
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 05 Marts 2009 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde engang nogle Stax Lambda, og de var da ganske fremragende, men jeg brugte dem ikke særlig tit. Det er lidt med hvad man skal bruge de hovedtelefoner til. Jeg har lige købt et par Lenco hovedtelefoner, men de er halvåbne, og til mit brug med at lytte til Youtube jazzvideoer samtidig med min datter ser børnetv, havde et par helt lukket nok være bedre.............., men jeg kan lide deres retro ( og dog så moderne) look, og så har jeg jo også nogle Lenco pladespillere i huset. Jeg formoder dog det er nogle de har fået lavet hos en underleverandør. http://www.flickr.com/photos/gcn/2272799094/in/photostream/Man kan åbenbart ikke linke direkte til billedet på flickr, det er ikke et billed taget af mig.
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
|
| Sendt: 06 Marts 2009 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellemhjulet skrev...
Man kan åbenbart ikke linke direkte til billedet på flickr, det er ikke et billed taget af mig.

så smider jeg lige et billede på af dem, for de er godt nok fede! hvad måtte du bløde for dem? __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 06 Marts 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde et par Stax Sigma med sdr7 (?) box et stykke tid. De var nogle kæmpe klodser, men der skulle renoveres for meget og de skulle forbindes med udgangen på ens forstærker - men helt sikkert kæmpe potentiale og god rumfornemmelse - kke uden grund at Stax kaldte dem for earspeakers.
Der er/var vidst et par til salg for nylig...
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.stax.co.jp/ OLD/Photo/Sigma.jpg&imgrefurl=http://www.stax.co.jp/Expo rt/History.html&usg=__pL9Jqf97PExmHkDz-kFEbOsTQr0=&h =481&w=421&sz=25&hl=da&start=6&tbnid=H6C 2ZpQthGi4gM:&tbnh=129&tbnw=113&prev=/images%3Fq% 3Dstax%2Bsigma%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG
Mvh
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel: brug www.tinyurl.com til at lave dine links - den taber tråden - det er også bedst hvis du når du linker skifter fra google images til den rigtige side hvor billedet ligger - så bliver linket bedre, kortere og som regel mere stablilt
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 11 Marts 2009 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|