| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 03:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv en Z5'er og er ganske godt tilfreds med den. Det er ikke nogen high-end projektor, så du skal nok ikke forvente det helt vilde. Især sortniveau og lysstyrke kunne være bedre, men til de penge den efterhånden fås til, der tror jeg ikke at du skal forvente noget bedre. Misforstå mig ikke - det er ikke en dårlig projektor, men der findes bedre derude. Hvis det skal være din primære billedkilde, så synes jeg du bør overveje at købe en bedre og nyere projektor. Jeg bruger ikke min så ofte, men den er nu meget sjov at have alligevel, til hvis man gerne vil have "biograf-følelsen" for en stund. For lige meget hvor godt et TV man har, så er 42-50" bare ikke det samme, som at se film i 92"+.  Fordi projektoren ikke er specielt lysstærk, så er det et must, at du kan mørklægge rummet - gerne fuldstændigt. Det bør du lige have i mente. Støjniveauet kan der kun tales positivt om, for den larmer ikke ret meget i forhold til mange andre projektorer (af hvad jeg har hørt). Men nu hvor det er en bekendt som sælger den til dig, så har du vel også mulighed for at se og prøve den før køb?
|