Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: valhalla netfilter, hvad må tilsluttes? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2011 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har et dyrt valhalla stikdåse med netstøjfilter med plads til (så vidt jeg husker) 6 stik som jeg købte for nogen få år siden (ca 3), som bare er tilsluttet mit surround anlæg, tv,blureray afspille samt vhs, surround anlægget, spiller højere,bedre, mere bas end mit g20 plasma tv og det er jo fint nok, men desværre ikke mere surround da den venstre fornthøjtaler er letter deffekt så jeg bruger baghøjtalerne som front højtaler(for at venstre og højre højtaler er helt 100%, da baghøjtaleren ikke er magnetisk afskærmet og der med lidt lettere end front højtalerne), så msåke jeg skulle bruge valhallene til min computer istedet for.

Jeg har så mulighed for at tilslutte 6 elektroniske produkter til stikdåsen med netstøjfilter (netstøjfilteret giver uden tvivl en effekt), men hvad må jeg tilslutte til den, må jeg tilslutte f.eks min computer ?

Har tænkt på at tilslutte min computer, usb harddisk,2 aktive højtaler (der skal et strøm stik i hver højtaler, så har jeg 2 stik tilovers vil det være en ulempe hvis jeg tilslutter en alm stikdåse til valhalla stikdåsen med netstøjfilter, som der så skal tilsluttes en lampe, til, et trådløs modem, multifunktionsmaskine (printer,scanner,kopimaskine), min oplader til min mobil og engang imellem en oplader til opladelige batterier til fjernbetjeninger med mere.

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 16 Oktober 2011 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Hej Gasolin

Du kan roligt tilslutte dit hifi udstyr til el filteret, du skal blot sørge for, at filterets effekt er stor nok. Det må gerne være på 1500w. Men undgå for alt i verden, at tilslutte din pc og den slags til det også. Det skal have sit eget og tit er der da også et filter på ledningen til pc'en. Se bag på dit hifi hvor meget effekt max det bruger og regn det sammen. Det skal filteret være på eller mere.

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 Oktober 2011 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Det ikke mit hifi der skal tilsluttes men mine nye aktive multimedia højtaler (M-Audio BX5a Deluxe) men så må jeg ikke tilslutte min computer til valhallaen ? Men ellers alt andet ?

Men så skal der tilsluttes en stikdåse på væggen hvor der skal tilsuttes vahallen og en alm stikdåse til computeren, er det en ulempe,skal valhallaen helst tilsluttes direkte i stikdåsen i væggen unden andre alm stikdåser der skal tilslutttes ?

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 16 Oktober 2011 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

arrrh, du kan godt tilslutte Valhalla'en i en stikdåse, der i forvejen er andet. Bare du ikke sætter din pc til i den.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes