| Sendt: 16 Oktober 2011 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et dyrt valhalla stikdåse med netstøjfilter med plads til (så vidt jeg husker) 6 stik som jeg købte for nogen få år siden (ca 3), som bare er tilsluttet mit surround anlæg, tv,blureray afspille samt vhs, surround anlægget, spiller højere,bedre, mere bas end mit g20 plasma tv og det er jo fint nok, men desværre ikke mere surround da den venstre fornthøjtaler er letter deffekt så jeg bruger baghøjtalerne som front højtaler(for at venstre og højre højtaler er helt 100%, da baghøjtaleren ikke er magnetisk afskærmet og der med lidt lettere end front højtalerne), så msåke jeg skulle bruge valhallene til min computer istedet for.
Jeg har så mulighed for at tilslutte 6 elektroniske produkter til stikdåsen med netstøjfilter (netstøjfilteret giver uden tvivl en effekt), men hvad må jeg tilslutte til den, må jeg tilslutte f.eks min computer ?
Har tænkt på at tilslutte min computer, usb harddisk,2 aktive højtaler (der skal et strøm stik i hver højtaler, så har jeg 2 stik tilovers vil det være en ulempe hvis jeg tilslutter en alm stikdåse til valhalla stikdåsen med netstøjfilter, som der så skal tilsluttes en lampe, til, et trådløs modem, multifunktionsmaskine (printer,scanner,kopimaskine), min oplader til min mobil og engang imellem en oplader til opladelige batterier til fjernbetjeninger med mere.
|