| Forfatter |
|
Toki Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2016 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 28 August 2016 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, Jeg vil have mig noget bedre lyd til stuen (primaert gaming fra en PC samt film og serier), saa jeg er ved at se paa AV receivers og hoejtalere. Jeg kom frem til at koebe en Denon AVR-X2300W, og pt kigger jeg paa klipsch rp-250
Jeg ved dog ikke andet om emnet, end det jeg har researched i forbindelse med selvsamme koeb, saa jeg kunne godt bruge nogle anbefalinger :) Kan de speakers anbefales, og hvilke andre 5.1-pakker (eller sammensaetninger af hoejtalere koebt enkeltvis, hvis det er bedre?) til omkring 10k er vaerd at kigge paa? Tak!
|
| Til top |
|
| |
hbuus Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 30 August 2016 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du overvejet at købe brugt? Så får du meget mere for pengene.
|
| Til top |
|
| |
Toki Forum Bruger

|
| Sendt: 02 September 2016 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hbuus skrev:
Har du overvejet at købe brugt? Så får du meget mere for pengene. |
|
|
Nej, men det lyder som en god ide. Jeg ved dog ikke andet om lyd, end det jeg har laest mig til, saa jeg ved ikke helt, om jeg er i stand til at vurdere diverse anlaeg, folk maatte have til salg :) Kan du evt foreslaa mig nogle specifikke ting der er sat til salg brugt eller give mig et par hints? Much appreciated!!
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 02 September 2016 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb brugt, for brugte surround receivere er billige ofte rigtig billige for surround folket vil ofte have de nyeste features, og dem behøver du måske ikke. Så se i KSB, og vær lidt tålmodig. Der er mange annoncer i den blå og nedenstående er den nyeste jeg umiddelbart syntes lød godt. Denon er et godt mærke som jeg altid har haft succes med.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Toki Forum Bruger

|
| Sendt: 03 September 2016 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
| Køb brugt, for brugte surround receivere er billige ofte rigtig billige for surround folket vil ofte have de nyeste features, og dem behøver du måske ikke. Så se i KSB, og vær lidt tålmodig. Der er mange annoncer i den blå og nedenstående er den nyeste jeg umiddelbart syntes lød godt. Denon er et godt mærke som jeg altid har haft succes med. |
|
|
Tak, det prøver jeg! Men hvad med højtalerne -- er de værd at købe brugt, hvis man ikke ved meget om emnet?
|
| Til top |
|
| |
Gekkofinger Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2015 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1138
|
| Sendt: 03 September 2016 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et sæt surround højtalere af anerkendt mærke brugt, er ofte et godt køb. Hvis du har en større stue skal sætte være af større type.
Sub er vigtig i surround sammenhænge. Hvis sættet er af nyere dato, og du kan få det demonstreret hos sælger, skulle du være
ok? Ellers er der ofte tilbud på nyt hos div. forhandlere.
|
| Til top |
|
| |
Toki Forum Bruger

|
| Sendt: 03 September 2016 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gekkofinger skrev:
Et sæt surround højtalere af anerkendt mærke brugt, er ofte et godt køb. Hvis du har en større stue skal sætte være af større type.
Sub er vigtig i surround sammenhænge. Hvis sættet er af nyere dato, og du kan få det demonstreret hos sælger, skulle du være
ok? Ellers er der ofte tilbud på nyt hos div. forhandlere. |
|
|
Tak :) Jeg kigger mig omkring og ser, om jeg kan finde nogle højtalere. Jeg vender det nok lige med jer kloge hoveder herinde, inden jeg bider på ;)
|
| Til top |
|
| |