| Forfatter |
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der godt nyt til alle HD film-nørder:
Nu kan man leje både HD DVD og Blu-Ray film hos lovefilm (www.lovefilm.dk) 
Jeg melder mig til med det samme, så min nye Blu-Ray afspiller kan få noget at spise  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
K. Rasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlockBuster lejer også Blu-Ray film ud. Problemet er bare at udvalget er yderst begrænset - endnu!  __________________ Med venlig hilsen
Kenneth Rasmussen
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
K. Rasmussen skrev:
BlockBuster lejer også Blu-Ray film ud. Problemet er bare at udvalget er yderst begrænset - endnu!  |
|
|
Ja, det har jeg set. Faktisk var det derfor jeg valgte Blu-Ray fremfor HD DVD.
Nu ved jeg jo, at mange betragter Sony og Blu-Ray som satans yngel, og så er det jo godt at man nu også har muligheden for at leje HD DVD. Personligt er jeg fuldstændigt upolitisk i denne krig. Jeg vil bare se film  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
K. Rasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
Jeg vil bare se film  |
|
|
Vi kunne ikke være mere enig!  __________________ Med venlig hilsen
Kenneth Rasmussen
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har Blockbuster jo valgt side. Lidt ærgerligt når man er sprunget på den anden vogn 
Anyway, så dukker det her gude-indlæg op. ENDELIG HD DVD til leje.......
Meeen jeg skal ikke have klinket noget endnu. Vil først lige høre jer andre ad: Hvordan er den generelle service ved Lovefilm ??
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er faktisk god nok, dog har jeg oplevet at de gav mig skylden for en skive som var brækket engang ;) - det sjove var det faktisk ikke engang var mig som havde lånt den! Men derimod overboen!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlockBuster USA har valgt kun at udvide med BluRay, men er ikke eksklusive. I DK har de indtil videre valgt BR, men har sagt de med et godt tilbud, også vil udleje HD DVD.
Ved Christianshavn metrostation havde BlockBuster en del BR film og én HD DVD (300) til salg. Alle lå fra 230kr, hvis jeg ikke tager helt fejl.
|
| Til top |
|
| |
NielsJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har haft lovefilm et par måneder (godtnok i Sverige, men mon ikke det er sammenlignligt :) ).
Det fungerer godt, men har dog bemærket at de, når man er storforbruger (dvs. 1 film per dag i længere tid) begynder at indsætte små "delays" - sådan virker det ihvertfald på mig.
Jeg har 3 gange fået skiver jeg ikke kunne læse (pga. ridser) - den ene gang var det en film der allerede var byttet en gang pga. ridser, det er ikke godt nok! Jeg håber dog at jeg bare har været uheldig.
Det er desuden irreterende at man ikke får post om lørdagen i sverige (og derfor aldrig har film til weekenden), men det er jo ikke et problem i DK.
Sidste ting er at man bliver lidt "slave" af det hvis man har abonnement med ubegrænsede film per måned - man får lidt "jeg har betalt så jeg vil også udnytte det" mentalitet, og ser så film hvor man måske egentlig burde støvsuge, men ok ;).
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
|
Hvordan er den generelle service ved Lovefilm ??
|
|
|
Jeg har tidligere været kunde hos lovefilm, men opsagde min abonnement da sommeren kom 
Jeg synes det fungerer helt fint. Jeg synes det er genialt at man kan beholde filmene så længe man har lyst, og at man i ro og mag kan udvælge de film man har lyst til at se hjemme fra sin stol. Det er jo også billigere end at leje filmene i f.eks. Blockbuster.
Den største ulempe er at man som regel skal vente ret længe på de nye film. Der kan sagtens være flere måneders ventetid på populære premierefilm. Jeg har et par gange modtaget defekte DVD-skiver. Det er hvad der kan ske, eftersom filmene bliver tilsendt i et papirhylster i en lille kuvert. Jeg har dog aldrig fået skyld for at ødelægge nogle film.
Når alt kommer til alt kan jeg sagtens anbefale lovefilm, og man kan jo prøve det helt gratis i 14 dage. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan sagtens leve med det mht. til de nye film. Enkelte VIL jeg bare se nu og her, så dem ryger jeg alligevel i blockbuster efter. Men der er mange jeg ikke får set, fordi jeg glemmer titler eller der kommer noget andet interessant på hylden, så den smutter i glemmebogen.
Tror jeg vil give dem en chance. Det hjælper jo så også en del, at der er HD DVD 
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var medlem dengang det hed Digitarian. Det første års tid hvor de åbnede var servicen 100% i orden men efterhånden så ophørte jeg med at få film hele tiden, trods jeg havde nok på min ønskeliste, så tilsidst meldte jeg mig ud. Det er dog 2 års tid siden nu, så kan være det er blevet bedre igen.
__________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
| Jeg var medlem dengang det hed Digitarian. Det første års tid hvor de åbnede var servicen 100% i orden men efterhånden så ophørte jeg med at få film hele tiden, trods jeg havde nok på min ønskeliste, så tilsidst meldte jeg mig ud. Det er dog 2 års tid siden nu, så kan være det er blevet bedre igen. |
|
|
Det er blevet bedre. De har det meget med at holde filmene lidt tilbage, så det er sjældent man får film fra dag til dag, pånær lige op til man vil opsige sit prøveabonnement, så sender de regelmæssigt, men nåede da at modtage en enkelt Blu-Ray film over fast track.
|
| Til top |
|
| |