Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 10:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Den store Kassette Stafet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anderz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Jeg valgte udfra desto mere ukendt desto bedre.

Lyden er da ganske god på dette første mix tape trods flere undskyldninger på playlisten.

Nej en kassete båndoptager kan sagtens slå mp3 filer. Jeg nyder min Beocord 9000 meget og i forhold til resten af Beolab 8000 systemet så er det jævnt og stabilt. Svært at foretrække noget fremfor noget andet.

Er meget glad for at det er rimeligt velbalanceret det hele stil mæsigt selvom det er mange forskellige kunstnere.

Til top Vis Anderz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anderz

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Vil stafetten fortsætte i fremtiden?

Har sq lige anskaffet mig en båndbørge(har været foruden i næsten 10 år), så det kunne være sjovt at være med på den galaj.

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Jeg tror snart vi laver en ny staffet - vi skal lige finde ud af om den skal være en tema-, genre- eller årtistafet eller om vi bare skal lave en ny mix stafet - på et tidspunkt kunnejeg godt tænke mig at lave en bebob/bob/hardbob stafet hvor folk hev nogle mindre kendte indspilninger frem men jeg ved ikke om her er jazz folk nok til det - men som sagt alle er velkommen og alle er velkommen til at starte en stafet - der er lidt arbejde med at organisere det, men tilgengæld kører det også nemmere når det så går i gang.

du kan downloade tracklisten fra den først stafet scatcat og hvi det er noget for dig så send mig et blankt bånd så laver jeg en kopi

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Jeg tror snart vi laver en ny staffet - vi skal lige finde ud af om den skal være en tema-, genre- eller årtistafet eller om vi bare skal lave en ny mix stafet - på et tidspunkt kunnejeg godt tænke mig at lave en bebob/bob/hardbob stafet hvor folk hev nogle mindre kendte indspilninger frem men jeg ved ikke om her er jazz folk nok til det - men som sagt alle er velkommen og alle er velkommen til at starte en stafet - der er lidt arbejde med at organisere det, men tilgengæld kører det også nemmere når det så går i gang.

du kan downloade tracklisten fra den først stafet scatcat og hvi det er noget for dig så send mig et blankt bånd så laver jeg en kopi

Du spørger mig om jeg er til Jazz. Fyyy, skam dig Skal dog først have gang i maskinen og jeg har bestilt TDK SA-X og Fuji FJ Metal tapes hjem fra England. Dem kan vi evt. bruge. Og de er friske fra fad (plomberet og spritnye)).

Har set den gamle trackliste

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Ja, så kom Harman´en (TD 450) op og køre. 15 år er sq ingen sag for sådan en svend. (havde forgængeren TD4400) som også gjorde det godt.

Og som sagt får jeg div. bånd hjem fra England og Usa. (Crome og Metal). Så i siger bare til; så kører stafetekspressen igen

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Jeg tror snart vi laver en ny staffet - vi skal lige finde ud af om den skal være en tema-, genre- eller
årtistafet eller om vi bare skal lave en ny mix stafet - på et tidspunkt kunnejeg godt tænke mig at lave en
bebob/bob/hardbob stafet hvor folk hev nogle mindre kendte indspilninger frem men jeg ved ikke om her er jazz folk nok til
det - men som sagt alle er velkommen og alle er velkommen til at starte en stafet - der er lidt arbejde med at organisere
det, men tilgengæld kører det også nemmere når det så går i gang.du kan downloade tracklisten fra den først stafet scatcat
og hvi det er noget for dig så send mig et blankt bånd så laver jeg en kopi

Jo jeg er skam til Jazz, men er først lige begyndt, så jeg er ikke rigtig inde i de forskellige genre. Men jeg har en kammerat
der har en smuk Jazz samling, der bl.a. er vild med bebob.

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 12
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes