Sendt: 08 Oktober 2014 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
irvall skrev:
Simpel undren –
Jeg har en rigtig dejlig opsætning med et sæt Dali IKON 6 MK II, der får energi af en traditionel NAD356BEE-stereoforstærker. Ofte
kunne jeg dog godt bruge en mere trådløs måde at benytte det på uden brug af PC og diverse.
Er der nogle herinde med et traditionelt sæt højtalere + forstærker, der har haft held med at gøre det uafhængig af f.eks. PC og
vinyl med at få direkte forbindelse med eksempelvis en smartphone/lignende?
Vil meget gerne høre! |
|
|
Er super super tilfreds med min squeezebox løsning. Det er stadig markedets mest fleksible streaming løsning. Kan nævne track rating, dynamiske spillelister, SQL spillelister og hertil Wimp-hifi integration. Smartmix funktion med både egne og wimp-hifi tracks.
Det hele kan styres fra ipad,smartphone,pc og du har også adgang til det hele I toget eller sommerhus eller hvor du end er.
Der er stadig brugte squeezeboxe på markedet. Man kan også lave en software løsning, og bruge en APP der hedder iPeng til apple og køre som air play.
Har selv en Transporter I stuen til anlægget, En Transporter I alrummet koblet direkte til active højttalere, SB-receiver I børneværelserne+soveværelse. Alt kører trådløst på nær Transporter I stuen, som er kablet. Alt kan naturligvis synkroniseres. __________________ Callesoroe
|