Bruger siden: 10 Marts 2014 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 266
Sendt: 17 April 2015 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
Har min h300 power og watt nok til at trække et par dynaudio focus 380 uden at blive forpustet og midste grebet om tingene....jeg skal nemli ud og lytte til et par focus 380 imorgen...eller er en hegel h300 lige lille nok til dem ????
Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
Sendt: 17 April 2015 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
Hmm... Din Hegel roses for dens kræfter, og disse Dynaudio har en følsomhed på 89 dB.... Hvis du er i tvivl, så tag da forstærkeren med... Men jeg ville ikke være nervøs...
God fornøjelse
Sendt: 17 April 2015 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
Hej Birger......Tak for svaret.....jeg var bare sådan i tvivl omkring om den kunne.....men god ide med at tage min hegel med mig det vil jeg da gøre....
Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
Sendt: 17 April 2015 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
Var engang til Hegel demo, hvor H300 spillede på Dynaudio Evidence Temptation. Uden problemer ,SSÅ ud og lyt.
Min H300 spiller sammen med en højttaler, med en følsomhed på 86 dB.
__________________ Ting behøver ikke at ændre verden for at være vigtigt
Sendt: 18 April 2015 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
Hej til alle med de gode råd ang min hegel kunne gøre sig med focus 380.....jeg gjorde som Birger forslog at tage den med mig ud til lytteren så tog min hegel med under armen og velkommen tilbage bass hvor har jeg dog savnet dig...
Så tak for alle de gode indspark til alle.....og her står nu et par focus 380 i min stue....og min hegel har ingen problemer med at trække de focus'er.....
Sendt: 18 April 2015 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
Tak for rådet Birger.....og her ikke øje tørt....og det er vidunderligt at gå forbi focuserne og bare mærke at bassen er vendt hjem igen ....det var det focus 160 manglede som jeg havde før....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum