| Forfatter |
|
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestiller den imorgen... :P
EDIT: Det blev så idag ;D
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
I kan høre snips fra den på www.lytteposten.dk
|
|
|
Prøv at spille track nr. 7. Det er stor KONGE.
C.K. Det ser godt ud, jeg er vild med din forstærker og dine højttalere.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller spil nr ! og så skru helt op:-)
Hej tarup
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har valgt at stole 100% på jer, og bare bestille cden i blinde... Jeg VIL slet ikke høre den inden jeg får den hjem... Men når jeg får den, skal jeg nok fyre godt op under den :D
Har forresten fået mit Mictor SAX kabel idag... Retningsbestemt og det hele, jowjow... Det bliver spændende at lytte på! Det skal eftersigende spilles til i rigtig rigtig lang tid...
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
Jeg har valgt at stole 100% på jer, og bare bestille cden i blinde... Jeg VIL slet ikke høre den inden jeg får den hjem... Men når jeg får den, skal jeg nok fyre godt op under den :D
Har forresten fået mit Mictor SAX kabel idag... Retningsbestemt og det hele, jowjow... Det bliver spændende at lytte på! Det skal eftersigende spilles til i rigtig rigtig lang tid...
|
|
|
Hej CK
Lyt bare til dit kabel, det skal ikke spilles til (av der kom hånden ind i en hvepserede) Hvis du kan høre forskel på kablet om en måned, så gir jeg en is. Du er ellers snart godt kørende. 
vh. Henrik
EDIT. Du får en kongecd.  __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
ChristianK skrev:
|
|
|
Hej CK
Lyt bare til dit kabel, det skal ikke spilles til (av der kom hånden ind i en hvepserede) Hvis du kan høre forskel på kablet om en måned, så gir jeg en is. Du er ellers snart godt kørende. 
vh. Henrik
EDIT. Du får en kongecd. 
|
|
|
HEHEHE, helt enig tarup. Det er en af de slemme hvepsereder.
Jeg har sgu også bestilt den CD
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
ChristianK skrev:
|
|
|
Hej CK
vh. Henrik
EDIT. Du får en kongecd.  |
|
|
Du har sq sikkert ret :D Man kan sikkert skifte ordet tilspilning ud med ordet tilvænning... Men ved du hvad? Så vil jeg da begynde at lytte på det lige nu :D Nu er det DIN skyld at jeg har meget høje forventininger til pladen... Du skylder mig 100 dask hvis jeg bliver skuffet :P
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej WRONG
Du bliver superglad for cd'en. Jeg har ondt i det ene ben, efter at have spillet nr.1 for fuld tryk.
Jeg har nok lidt ret med kablet.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
tarup 13 skrev:
ChristianK skrev:
|
|
|
Hej CK
vh. Henrik
EDIT. Du får en kongecd. 
|
|
|
Du har sq sikkert ret :D Man kan sikkert skifte ordet tilspilning ud med ordet tilvænning... Men ved du hvad? Så vil jeg da begynde at lytte på det lige nu :D
Nu er det DIN skyld at jeg har meget høje forventininger til pladen... Du skylder mig 100 dask hvis jeg bliver skuffet :P
|
|
|
Hvis du sender mig dit kontonr. så laver jeg en overførsel. Det bliver ikke nødvendigt. 
Det med tilvænning vs. tilspilning, kan jeg kun give dig ret i. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe... Okay... Jeg sender det hvis det bliver nødvendigt :P (man KUNNE jo lyve) :D
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Hej WRONG
Du bliver superglad for cd'en. Jeg har ondt i det ene ben, efter at have spillet nr.1 for fuld tryk.
Jeg har nok lidt ret med kablet.
vh. Henrik
|
|
|
Det lyder sgu godt. Så må vi håbe det også lyder lige så godt når den når frem
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
på mogle kabler f.eks mine MIT terminator 2 kunne jeg godt hører forskel på da jeg fik dem og de var spillet til.. men der er jo også en del el komponenter i... .
Kom skriv så: Don du er blevet ramt af placebo effekten
Men jeg vil give jer ret det kan virkeligt være svært at hører forskel på "tilspilning" af kabler. mange er det umuligt at hører!
Christian du kan roligt glæde dig til den cd.. spil først nr. 1 og så 3 og til sidst 7
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil ikke beskylde dig for at være ramt af den berygtede effekt, for dette er det første dyre kabel jeg har... Måske vil jeg finde en forskel, måske ikke... Det vil tiden vise :)
Havde ellers tænkt mig, at jeg først ville høre 1, så 2, så 3, så 4, så ... :P Jeg ved hvad du mener...
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forresten lige haft åbnet for effektforstærkerne idag, fordi at de fra fabrikken har en auto-standby funktion, som slår til når der ikke har været signal i et minut eller lignende... Den har jeg valgt at slå fra, da forstærkerne ikke lyder specielt godt når de er kolde... Så slipper man også for al den relæ-klikken :D
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok.. det lyder da godt
Ja det bruger nogen på deres amps... ja jeg ville også slå det fra!!!
Du hører bare...1..2..3..4..5
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men det er da en smart funktion til fx surround... Må man sige... Men nu er jeg jo lidt anti-surround, såå :P
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej har du ikke taget billeder af det ...
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
|
|
|
øøhh...hvad..køber du noget udelukkende på andres anbefalinger? og hvad taler vi om?
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Antisilver: En cd... Buddy Guy - Bring em in... Nogen ville referere til det som værende musik... Jeg valgte at stole på dem...
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|