Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Jackstik m. afbryder? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martin 2013
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2013
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2013 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Hej med jer

Jeg håber, der er en teknisk person, der kan hjælpe mig. Faktisk handler det om en guitarforstærker og ikke hifi, men jeg
tænker, at der måske er en, der kan hjælpe med det også. Sagen er, at hovedtelefonudgangen er gået i stykker, så jeg vil
gerne skifte den ud. Stikket sidder direkte i en printplade, og problemet er, at det er svært at finde et tilsvarende. Så jeg vil
helst sætte et helt nyt stik i og koble det til printpladen med nogle ledninger. Så kan jeg nemlig også bruge et ordentligt stik i
stedet for det minijack, der sidder nu. Men det kræver jo, at jeg kan finde et, der passer.

Det, jeg leder efter, er et 1/4" hunjack med samme specifikationer som dette her: http://www.connect-tech-
products.com/pdfbook/J-355W-C-NT.pdf

Det kan enten være et, som kan monteres på en kasse, eller et, der sidder i enden af en ledning. Det afgørende er, at der
sidder en afbryder indeni. Jeg håber, der er en, der tilfældigvis kan hjælpe. Jeg har kigget utrolig meget rundt, ellers ville jeg
ikke spørge. Problemet er, dels at jeg ikke ved, hvor det er godt at søge (ud over de kendeste steder), dels at jeg nok er
dårlig til at identificere den rette komponent, hvis endelig jeg faldt over den.         &n bsp; 
Til top Vis Martin 2013's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin 2013

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Oktober 2013 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Martin 2013 skrev:

Det, jeg leder efter, er et 1/4" hunjack med samme specifikationer som dette her: http://www.connect-tech-
products.com/pdfbook/J-355W-C-NT.pdf

Det kan enten være et, som kan monteres på en kasse, eller et, der sidder i enden af en ledning. Det afgørende er, at der
sidder en afbryder indeni. Jeg håber, der er en, der tilfældigvis kan hjælpe. Jeg har kigget utrolig meget rundt, ellers ville jeg
ikke spørge. Problemet er, dels at jeg ikke ved, hvor det er godt at søge (ud over de kendeste steder), dels at jeg nok er
dårlig til at identificere den rette komponent, hvis endelig jeg faldt over den.         &n bsp; 

Dette dur måske

http://www.el-supply.dk/?Gid=547&VNr=4981

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes