| Sendt: 14 Oktober 2013 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Jeg håber, der er en teknisk person, der kan hjælpe mig. Faktisk handler det om en guitarforstærker og ikke hifi, men jeg
tænker, at der måske er en, der kan hjælpe med det også. Sagen er, at hovedtelefonudgangen er gået i stykker, så jeg vil
gerne skifte den ud. Stikket sidder direkte i en printplade, og problemet er, at det er svært at finde et tilsvarende. Så jeg vil
helst sætte et helt nyt stik i og koble det til printpladen med nogle ledninger. Så kan jeg nemlig også bruge et ordentligt stik i
stedet for det minijack, der sidder nu. Men det kræver jo, at jeg kan finde et, der passer.
Det, jeg leder efter, er et 1/4" hunjack med samme specifikationer som dette her: http://www.connect-tech-
products.com/pdfbook/J-355W-C-NT.pdf
Det kan enten være et, som kan monteres på en kasse, eller et, der sidder i enden af en ledning. Det afgørende er, at der
sidder en afbryder indeni. Jeg håber, der er en, der tilfældigvis kan hjælpe. Jeg har kigget utrolig meget rundt, ellers ville jeg
ikke spørge. Problemet er, dels at jeg ikke ved, hvor det er godt at søge (ud over de kendeste steder), dels at jeg nok er
dårlig til at identificere den rette komponent, hvis endelig jeg faldt over den. &n bsp;
|