Forfatter |
|
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
En tur til Australien med damen. En Projektor og vente på vi måske for lov til at købe det loftrum så der kan blive plads til en Bio/musik stue  __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
Til top |
|
|
jbdk Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 185
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
At værdsætte alt det jeg allerede har, og ikke ønske mig noget nyt - bortset fra måske nogle nye kabler ;-)
|
Til top |
|
|
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
opgradere til surround:
indkøbe=center, bag højttalere (Infinity selvfølgelig) få anskaffet mig en surround forstærker, kigget på lidt forskelligt: H/K DPR 2005, NAD T163+effekt trin, Rotel eller Arcam, er lidt i vildrede med surround forstærker, for vil gerne beholde min fine stereo lyd, da den er som jeg gerne vil have den... anyways det var mine planer indtil videre __________________ Mvh Brian
Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
|
Til top |
|
|
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Målet er at jeg kan blive ved med at lytte lige så meget som jeg gør pt. Det emmer af vellyd fra fars hørebøffer. Derudover bliver 2006 året hvor jeg skal på højskole og flytte hjemmefra, så jeg tvivler på at jeg har andre muligheder end værdsætte det jeg allerede har.
Ps. Måske jeg opgraderer min cd en gang i næste efterår. Naim/MF/AE ?? ...  __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
- 3 nye effektforstærkere til hjemmebiffen. - muligvis ny preamp til hjemmebiffen (måske en brugt Lexicon?) - opsætning af lærred, indkøbt for 2 år siden - opsætning af projektor, indkøbt for 2 år siden - erhvervelse af plasmapanel/TV (er bestilt - julegaven til mig selv!) - nye baghøjttalere til hjemmebiffen - nye kabler
Ja, så der er nok at gå i gang med. Eneste begrænsning, som altid, er... pengene!  Så er der nogen, der har for mange, ved I hvor jeg kan fanges!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
- 3 nye effektforstærkere til hjemmebiffen. - muligvis ny preamp til hjemmebiffen (måske en brugt Lexicon?) - opsætning af lærred, indkøbt for 2 år siden - opsætning af projektor, indkøbt for 2 år siden - erhvervelse af plasmapanel/TV (er bestilt - julegaven til mig selv!) - nye baghøjttalere til hjemmebiffen - nye kabler
Ja, så der er nok at gå i gang med. Eneste begrænsning, som altid, er... pengene!  Så er der nogen, der har for mange, ved I hvor jeg kan fanges!
|
|
|
Damn, det er en ordentlig omgang!
Jeg respekterer, at du ikke vil vise dit anlæg frem, men det kunne dælemig være interessant at følge med i sådanne en opgradering 
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny Forstærker
Ny Picup
Nye højtalere
Det er dyrt når amn kun går i folkeskolen, og musikken skal der jo også være penge til og Bajer og andet tant og fjas, Livet er Unfair __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
|
|
|
Du har officielt lige sat en ny rekord, i min verden mht. dovenskab med det lærred og den projektor der
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kunne godt tænke mig følgende i 2006:
En Thule DVA 150
En Thule PA 150 eller 250, men nu må vi se............
God weekend til alle
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 26 November 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
At nyde mit anlæg hele året uden at ofre en øre.
Inden jul har jeg fået surround tilbage uden at gå på kompromis med stereodelen, det jeg har ønsket mig fra begge verdener er ved at være der.
Har en VA Maestro Grand, VA Waltz Grand, Velodyne SPL1200MKII, H/K Sig. 1.3 og TH42 PA50E på vej hjem, alt landet i næste uge pånær plasma'en.
Så falder der ro på, drømmen er hjemme . Glæder mig helt vildt til bruge juleferien med at "fine tune" og installere alt færdigt.
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Du har officielt lige sat en ny rekord, i min verden mht. dovenskab med det lærred og den projektor der 
|
|
|
Det er ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg pludselig var tvunget til at flytte fra pladsen... Har lige en væg der skal fjernes - du er velkommen til at give en hånd med!
|
Til top |
|
|
elfernovich Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg regner med at købe en sorround receiver her i slutningen af 2005, og så i løbet af 2006 vil jeg have købt resten til et komplet sorroundsystem.
Jeg ved endnu ikke hvilket mærke det bliver, men regner med Denon receiver og dvd-afspiller, og Dali højtalere..
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finde en Rega Planet fra 1977 ( ca) i hvid, med en Lustre GST-1 arm  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og selvfølgelig totalrenovering af min Accuphase E 202
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fastlagte mål for 2006:
- At blive færdig med mine DIY højttalere - Invisterer i noget fornuftigt (læs billigt) stereoudstyr/cd-afspiller til at drive dem. - Forbedre akustikken inde i stuen.
Ting jeg godt kunne tænke mig såfremt der blev råd:
- Ny HTPC - Plasma med DVI/HDMI indgang
Da vi skal have udskiftet døre/vinduer over hele hytten er budgettet til sjov desværre lidt begrænset fremadrettet.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået skiftet mit sony/eltax surround anlæg ud, med et 7.0 setup med Dali 850 som front, Dali c1000 som center, de gamle eltax fronter til siderne, og nogle "mindre" Jamo'er til rear. Jeg har fået ny dvd og fået lavet rack og sokler til anlæg og højttalere.
Næste år vil byde på en ny effekt til fronterne regner jeg med.
Måske en projektor eller et fladskærms tv hvis pengene tillader det.
Ny cd-afspiller og/ eller en pladespiller.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
har ikke de store mål for 2006, bare der kommer en ny forstærker, og at DIY højttaleren (inkl. stander) bliver færdig, så er jeg tilfreds.
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen mål for 2006, med mindre noget går i stykker eller jeg vinder i lotto selvfølgelig.  __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine mål for 2006? Tjaa....
Nu kommer der her i næste uge en ny forstærker til huse... Dern koster penge. Så det vil nok tage det meste af 2006 at komme over den.
Ellers planlægger jeg nogle nye højttalerkabler.
Og sidst, men ikke mindst vil jeg gerne have anskaffet en DVD-afspiller der er så god, at den kan fungere som CD-afspiller mens jeg får sparet sammen til en ny af dem også. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 28 November 2005 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
At få et sæt kabler der funger optimal i mit setup, og ellers at være lige så tilfreds med det i 2006 som i år.
Måske en lille pladespiller og en lille ny processor, hvem ved __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|