| Forfatter |
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre forresten, du skal svare på din mail! Kan være jeg skal skrive en ny, er efterhånden noget tid siden.
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
| Pierre forresten, du skal svare på din mail! Kan være jeg skal skrive en ny, er efterhånden noget tid siden. |
|
|
Jeg sad faktisk lige og tænkte på dig og at jeg ikke havde modtaget noget fra dig 
Kan være at du er blevet smidt i spam-delen 
Send en ny og jeg svarer med det samme. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
done!
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
....Og jeg siger tak til claus og aarhus hifi & musik klub for indbydelsen til demo af Marten & Nad Master demo.
Og Cola'en samt chipsene..
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
|
....Og jeg siger tak til claus og aarhus hifi & musik klub for indbydelsen til demo af Marten & Nad Master demo.
Og Cola'en samt chipsene..
|
|
|
Det var så lidt Henrik. Nu fik du da hørt mit skod setup
Måske jeg kunne nå at høre den Tact amp MK 3 på Vantage inden du forlader den danske jord. Vil gerne sige mine tidligere Vantage farvel og god rejse __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige sige tak for en hyggelig eftermiddag i lørdags, selvom jeg var nødsaget til at gå lidt tidligt, håber i andre fik lyttet til endnu mere vellyd.
Jeg vil dog sige at det var lidt et antiklimaks at komme hjem til mit eget anlæg bagefter Men det kan jo kun være et kadot til Pierre  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var mega hyggeligt, som det plejer. Og nu har Pierre heldigvis fået ret godt styr på akustikken, så hans Avaloner ikke skal kæmpe mod rummet længere.  PS: "Cadeau"
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden flyttes til det nye forum for klubber og foreninger.
/Jeppe - moderator
__________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naaaarrrjh! Det kan du kke være bekendt!  Jeg opretter sgu en klagetråd! 
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke alt det der franske stavemåde. Kadot må være en fin fordanskning  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var skide hyggeligt 
Mine naborer var ikke itvivl om at i var på besøg. Aldrig har der været spillet SÅ højt hjemme i stuen. Den lille Pass kom sku på overarbejde og Avalon`erne blev blæst godt igennem  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Ja det var skide hyggeligt 
Mine naborer var ikke itvivl om at i var på besøg. Aldrig har der været spillet SÅ højt hjemme i stuen. Den lille Pass kom sku på overarbejde og Avalon`erne blev blæst godt igennem 
|
|
|
Ja det var dejligt at se den lille nål hoppe lystigt frem og tilbage  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et lille bifald skal der da også lyde fra mig, det var super hyggelig, og det var da også spændende at teste systemets yde evne, selv om naboerne nok ikke ser det på samme måde  Tak for en dejlig eftermiddag  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
OGSÅ EN TAK HERFRA FOR EN HYGGELIG EFTERMIDDAG MED TOPKLASSEUDSTYR OG BRÆNDTE CDER SOM FIK CDAFSPILLEREN VÆKKET TIL LIVE
MEN AFLÆSE BRÆNDTE CDER DET KUNNE DEN ALLIGEVEL. SÅ NOGET FIK PIERRE UD AF DAGEN UD OVER AT HAN LØB TØR FOR CHIPS OG SODAVAND MEGET HURTIGT
At naboerne blev blæst ud må de lære at leve med! Du må invitere dem indenfor noget oftere __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
simonga Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil også gerne sige tak for en god eftermiddag. Den var dyr, jeg bliver nød til at have noget mere bund i mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Århus Musik & Hifiklub klar til et musik arrangement i August?:
LEONARD COHEN GIVER KONCERT I ODENSE Engen, Fruens Bøge Lørdag d. 14. august kl. 20 Billetsalget starter mandag 19. april kl. 10 Billetpris kr. 650 BILLETnet 7015 6565 / Billetnet.dk.
Måske klubkassen giver en øl eller 2  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha det er jo fristende, meeen 650kr er edder manme pebret, og han bliver jo ikke yngre den kære mand. Tror jeg springer over denne gang, og mindes en god koncert i forum i stedet.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 17 April 2010 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle. Jeg har lige brugt lidt tid på et desperat forsøg på at få en lille smule styr på kablerne her i hjemmet. Det betyder at jeg har noget spiral hylster tilbage:
http://www.av-cables.dk/diverse_tilbehoer/kabel_tilbehoer/sp iral_hylster/spiral_hylster_1050_mm_894_da.html
http://www.av-cables.dk/diverse_tilbehoer/kabel_tilbehoer/sp iral_hylster/spiral_hylster_2070_mm_896_da.html
nok en 4-5m af hver i hvid/gennemsigtig plast. Så hvis der er nogen der kan bruge sådan noget er de velkomne til at skrive, kan afhentes nær skejbycenteret da jeg ikke har brug for mere, og det derfor bare vil fylde i kælderen.
Og så lige et tillægsspørgsmål. Jeg har et strømudtag bag en reol hvor der nok kun er er lidt over en karmtykkelse plads. Er der nogen der kender et 90-grader strømstik der er tyndt nok til at kunne være sådan et sted? Alle dem jeg har kunne finde er 3-4cm lange da de først knækker 90-grader efter samlingen. Alle forslag modtages!
God weekend til jer alle!
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 17 April 2010 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Hey alle. Jeg har lige brugt lidt tid på et desperat forsøg på at få en lille smule styr på kablerne her i hjemmet. Det betyder at jeg har noget spiral hylster tilbage: http://www.av-cables.dk/diverse_tilbehoer/kabel_tilbehoer/sp iral_hylster/spiral_hylster_1050_mm_894_da.html http://www.av-cables.dk/diverse_tilbehoer/kabel_tilbehoer/sp iral_hylster/spiral_hylster_2070_mm_896_da.html nok en 4-5m af hver i hvid/gennemsigtig plast. Så hvis der er nogen der kan bruge sådan noget er de velkomne til at skrive, kan afhentes nær skejbycenteret da jeg ikke har brug for mere, og det derfor bare vil fylde i kælderen.
Og så lige et tillægsspørgsmål. Jeg har et strømudtag bag en reol hvor der nok kun er er lidt over en karmtykkelse plads. Er der nogen der kender et 90-grader strømstik der er tyndt nok til at kunne være sådan et sted? Alle dem jeg har kunne finde er 3-4cm lange da de først knækker 90-grader efter samlingen. Alle forslag modtages!
God weekend til jer alle! |
|
|
tror ikke du kan finde en der er mindre en denne http://www.billigvvs.dk/El-artikler-Lauritz-Knudsen-LK-loes- el-(R)-materiel--LK-stikprop-2-pol-med-jord-rund-vinkel-type -090-koksgraa-304666.html__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 17 April 2010 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har nok ret. Jeg må bare købe den mindste jeg kan finde, og så se om det kan være der...
Hrm, hvis der forresten er nogen der er elektrikere må i gerne sige til. Skal have fikset en lysdæmper, men har ingen ide om jeg selv må eftermontere sådan en, og hvad der egentlig skal til for at få den proppet i kontakten i væggen __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |