| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Februar 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
søren N skrev:
Efter at have gået rundt en hel uge og kigget på mine nye strøm kabler, tog jeg mig endelig sammen idag og fik skilt hele anlægget fra hinanden, så jeg kunne få sat kablerne til. Åh jeg hader at ligge på knæ foran mine click møbler med hænderne dybt begravet bag mine komponenter, fordi man lige glemte at sætte pladespilleren til da forforstærkeren varude.... eller glemte noget andet. 
Rod i stuen.
alle mine komponenter sat op på sofa bordet så jeg lige ku få støvsuget skabet, og tørre densen møget rent for støv 
|
|
|
Iøvrigt har de møbler da vist aldrig været Clic.....
|
|
|
Sad lige og tænkte det samme  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 26 Februar 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men de kunne godt tænke sig det  .. Nej det er ikke click møbler men efterligningen fra klubben. cube.. jeg er på udkig efter en DAC til min squeezebox, til en 2000 - 3000 kr er der nogle af jer der har nogle forslag? Meget gerne brugt.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 26 Februar 2009 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, den har jeg også læst godt om. det kunne være at jeg skulle hoppe på sådan en. dog får klubben dem først tilbage til juli måned, hmm måske brugt.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 14 Marts 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren. Tak for en super hyggelig aften igår. Du er ikke den eneste, der er lidt øm i håret idag  Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2009 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvtak det er altid hyggeligt at have besøg af dig og jacob, og tære på jeres hifi viden. Jeg må jo nok krybe til korset og indrømme at dine ECér lyder i mine øre bedre end mit Densen. Dog, underligt nok, er jeg blevet gladere for mit densen efter at have dit EC stående i en uges tid.... Det ville være fedt hvis vi ku høre på det Rouge Audio op i mod densen grejet en dag, er lidt hooked på det rør halløj
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Selvtak det er altid hyggeligt at have besøg af dig og jacob, og tære på jeres hifi viden. Jeg må jo nok krybe til korset og indrømme at dine ECér lyder i mine øre bedre end mit Densen. Dog, underligt nok, er jeg blevet gladere for mit densen efter at have dit EC stående i en uges tid.... Det ville være fedt hvis vi ku høre på det Rouge Audio op i mod densen grejet en dag, er lidt hooked på det rør halløj 
|
|
|
Hej Søren! Og tak for sidst! Det EC grej spillede intet mindre end fælt! Basfattigt, manglende kontrol, øresønderrivende diskant og med et generelt usammenhængende lydbillede. Det eneste der lød værre i fredags var vist dit Densen grej.  Det var super hyggeligt ja! Ærgeligt at jeg ikke havde sovet nok natten inden, for jeg var godt nok ikke meget værd til sidst  Jeg stiller glædeligt op igen  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit Densen lød eddermandme ikke være end broks norske "Bling Bling" grej. Så har du ihvertfald været uoplagt  Selv tak, du må snart få købt en bil så vi kan få lyttet på dine højtalere her hjemme.. hyg dig til vi ses igen.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der købt ny forforstærker......
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så er der købt ny forforstærker......
|
|
|
Hvad har man fået indkøbt? Og hvorn går det med interessen for Densen kasserne? __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt en Bladelius Idun, som gerne skulle trække nogle rør mono trin når vi når så langt.. Jeg vil rigtigt gerne prøve noget nyt snart.  Men sådan er det vel altid. Du må snart kigge forbi.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren, Det lyder som et rigtig spændende projekt. Glæder mig til at følge nærmere med í hvad du finder på af rør...  Det må lyde fantastisk med Dali'erne på rør tror jeg, og med Bladelius til at styre sagerne så er der ikke langt til nirvana!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Jeg har købt en Bladelius Idun, som gerne skulle trække nogle rør mono trin når vi når så langt.. Jeg vil rigtigt gerne prøve noget nyt snart.  Men sådan er det vel altid. Du må snart kigge forbi.
|
|
|
Jamen jeg vil meget gerne kigge forbi, det ved du jo, det er bare altid de forkerte dage der bliver valgt  Men du må lige få købt nogle Rogue Audio Zeus så, til at trække Dali'erne, det kunne være fedt!! __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm. jeg havde kigget lidt på deres M150 mono blokke, men også langt efter nogle OVC rør mono blokke. men jeg er helt grøn i det rør helvede der  Så jeg må ud og lytte, der er bare så fandens langt til fyn, når man verken har bil eller kørekort
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
hmm. jeg havde kigget lidt på deres M150 mono blokke, men også langt efter nogle OVC rør mono blokke. men jeg er helt grøn i det rør helvede der  Så jeg må ud og lytte, der er bare så fandens langt til fyn, når man verken har bil eller kørekort 
|
|
|
Hvis du skaffer bil, så kører jeg gerne  Hehe, floe og jeg tog turen forrige år, for at besøge hr. Jensen, en ganske hyggelig tur.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2009 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
cool, det kan være at jeg tager dig på ordet  Jeg har også snakket lidt med Floe omkring dette.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
cool, det kan være at jeg tager dig på ordet  Jeg har også snakket lidt med Floe omkring dette.
|
|
|
Hva skal vi snart over og hente noget skrot til dig på bumpet til jylland? Ser rundt omkring at du går med planer om noget Pass Labs??  Er du kommet af med Densen kasserne.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan være jeg evt. skal derover igen snart (altså odense), og jeg bliver nødt til at køre i bil hvis jeg skal have varer med hjem...  Så hvis det er, kan vi måske finde ud af noget - Vi kan vel godt være 4 voksne i en dyt!?  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios: Du må endelig lige sende mig en PB hvis du skal der over af, jeg vil meget gerne med  Jo jeg pønser på enten en Pass Labs XA 30,5 eller et sæt Rouge Audio M150....
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Asklepios: Du må endelig lige sende mig en PB hvis du skal der over af, jeg vil meget gerne med  Jo jeg pønser på enten en Pass Labs XA 30,5 eller et sæt Rouge Audio M150.... |
|
|
Det skal jeg gøre, i givet fald bliver det nok en dag i uge 16 eller 17... Det er også nogle dejlige maskiner. Kan godt forstå du må eje sådan nogle!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |