Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: B & W headphones...? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beam
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 November 2009 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Så har B&W lavet et sæt headphones...

Til top Vis beam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beam Besøg beam's Websted

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 November 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

beam skrev:

S� har B&W lavet et s�t headphones...

Ja og f**k de er grimme, dem ville jeg aldrig eje. Og lavet til Ipodden... noget siger mig at de umuligt kan være pengene værd, men lad os nu se de første reviews
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

beam
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006
Sendt: 11 November 2009 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Præcis, kønne er de ikke....

Til top Vis beam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beam Besøg beam's Websted

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 November 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

SÅ slemme er de da heller ikke? Men "made for iPod" skræmmer mig nu også ret så meget væk. Og så er de on ear *shudder*

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 11 November 2009 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Det er jo kun kablet der er Apple godkendt...

Husk lige på at havde der ikke været nogen Ipods været havde vores hobby været nærmest ikke eksisterende.
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 11 November 2009 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Det er jo kun kablet der er Apple godkendt...Husk lige på at havde der ikke været nogen Ipods været havde vores hobby været nærmest ikke eksisterende.

Heh havde der ikke været nogle ipods havde vi vel stadig afspillere som de gamle irivers med digital output og sonys med ordenlige dacs men jeg bliver også beskyldt for at være kynisk engang imellem.

Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Sendt: 11 November 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Ja og f**k de er grimme, dem ville jeg aldrig eje.

De er da helt vildt flotte  For en gangs skyld et lækkert design af noget så  "funktionalistisk" som en hovedtelefon. Jeg kunne være fristet til at købe dem, udelukkende på grund af designet!

(Men naturligvis kun til pynt )

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Det er jo kun kablet der er Apple godkendt...

Husk lige p� at havde der ikke v�ret nogen Ipods v�ret havde vores hobby v�ret n�rmest ikke eksisterende.

Havde apple ikke stjålet ideen med harddiskafspillere og menusystemet fra creative og clikhjulet fra B&O, så tror jeg såmen at vi ville se at mobiler ville være mere populære som afspillere end de er idag. Med nogen få høj kvalitets bærbar afspiller mærker, det syntes jeg ville være helt fint hehe.

Tror ikke apple har været nogen afgørende faktor på nogen måde i udbredelsen af bærbar lyd, jeg tror bare udviklingen ville have fulgt mobilerne mere. Jeg tror faktisk vi ville se at høretelefon mærkerne ville have haft det lettere, da folk ikke ville have nøjes med stock høretelefoner, da de jo ikke er trendy.

En anden ting, hvis apple ik havde lavet deres lydpotter, så ville de ikke have været her idag, de var nok blevet opkøbt af eks. dell eller Asus, hvilken dejlig verden uden Itunes og alle mulige underlige properitære formater.

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Ney_ skrev:

Heh havde der ikke været nogle ipods havde vi vel stadig afspillere som de gamle irivers med digital output og sonys med ordenlige dacs men jeg bliver også beskyldt for at være kynisk engang imellem.

Har du prøvet Sonys Sonicstage ???? for jeg startede også med en Sony, men den crashed min PC hver gang og tog en evighed om at overføre noget som helst.

Iriver Ja de unge mennesker elsker jo at rende rundt med en (grim) mursten i lommen.

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Hvis B og O og creative er så gode, hvorfor står der så ikke Creative på 2 ud af 3 afspillere ??? eller B og O ??

Nej det var Apples design, brugervenlighed og holdbarhed, der har gjort udslaget...

Men forbliv i bare i jeres rille og svin dem til lige så ofte i har lyst, så vil jeg gøre mit til at forsvare dem

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Sendt: 11 November 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Claus-dk:; Du har fuldstændig ret. Apple har aldrig stjålet et design fra nogen, slet ikke noget af det de har smidt i Ipodén.
Og ja Ipod´s er jo kvali-varer med high-end lyd og ingen vægt lagt på markedsføring frem for et ordentligt produkt brugeren kan bruge til det brugeren nu har lyst til.

Brugervenligheden må da være designet til tåber der tager til takke med hvad der er istedet for hvad der kunne være

Men til Apple for en ordentlig succes.

De der B&Wére hvad er model-navnet på dem?

Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Hvis B og O og creative er s� gode, hvorfor st�r der s� ikke Creative p� 2 ud af 3 afspillere ??? eller B og O ??

Nej det var Apples design, brugervenlighed og holdbarhed, der har gjort udslaget...

Men forbliv i bare i jeres rille og svin dem til lige s� ofte i har lyst, s� vil jeg g�re mit til at forsvare dem

Ahhh hvis du ser de tidlige Creative så kan du se hvor Ipoden kommer fra, og vil ikke sige at hverken design, brugervenlighed, eller holdbarhed har givet dem deres succes. Nej det er simpel marketing, og det at have en stærk fan skare som dengang primært var folk i reklamebranchen. Dernæst så kunne de lave Ipoden møj billig i forhold til Creative fordi de lige fra starten ikke ville tjene på hardwaren men på Itunes, klassisk Razor/Blade model

Og man må sige de var sgu ik helt dumme, men stadig de stjal fra de andre, og det gør de stadig, bare se på alle de patenter de har brudt for at lave deres Iphone, Nokia er jo igang med at sagsøge dem langt ind i helvede, bare det at de ikke har betalt for at bruge 3G standarten... det er jo latterligt, og det er så endnu en grund til at jeg hader apple

Sorry off-topic

Aaberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 11 November 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
beam skrev:

Ja og f**k de er grimme, dem ville jeg aldrig eje. Og lavet til Ipodden... noget siger mig at de umuligt kan være pengene værd, men lad os nu se de første reviews

Det er noget af et statement når man ikke kender prisen!!

Jeg er sikker på at de får fed lyd, og synes også at det er helt og aldeles gennialt med iphone kablet!

Til top Vis Aaberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aaberg

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Aaberg skrev:
techtrino skrev:
beam skrev:

Ja og f**k de er grimme, dem ville jeg aldrig eje. Og lavet til Ipodden... noget siger mig at de umuligt kan v�re pengene v�rd, men lad os nu se de f�rste reviews

Det er noget af et statement n�r man ikke kender prisen!!

Jeg er sikker p� at de f�r fed lyd, og synes ogs� at det er helt og aldeles gennialt med iphone kablet!

Jep, man skal sige sin mening

Ikke at jeg har noget mod B&W, men høretelefoner som dem skriger POP i mine ører (ik musik) og jeg hader dem der bare følger trop.

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Brugervenligheden tæller højt, I har vel alle en fjernbetjening til jeres TV ? Men jeg går ud fra at hardcore entusiaster smider den væk, for brugervenlighed er ikke noget vi kan bruge...

Jeg ved sq ikke om Apple har stjålet med arme og ben, men det har de sikkert, ligesom alle andre firmaer stjæler og låner ideer fra hinanden..

Hvad er det der er så forfædeligt ved at Itunes sender info om din musik ??? er det hele da stjålet (ligesom Apples design mm.), eller er det nazipropaganda der høres ?? Det er da kun hvis man ikke har rent mel i posen det på nogen måde kan være irriterende..

Jamen så kan de jo gøre sådan at musik jeg sikkert kan lide står øverst når jeg åbner Itunes storen, det er da også frygteligt, men bare lad være med at bruge den..

Holdbarheden, ja min Ipod er over 4 år gammel nu, har aldrig givet nogle former for bøvl, hvilket bestemt ikke kan siges om det lir jeg har købt i samme periode, det er ligefør man kan stille uret efter hvornår den DVD jeg har købt går i stykker, nemlig 3 uger efter garantien udløber.

At Apple ikke vil betale til 3G må da være vand på din mølle, de går jo åbenbart ind for frie formater

Lydkvaliten synes jeg da ikke man kan klage over, sæføllig lever den ikke op til en god CDafspiller, men en sådan koster så også noget mere..

Apple var bare en tand smartere end deres konkurenter, ligesom Coca Cola, microsoft, Red bull, IBM, JVC, Phillips og stort set alle andre firmaer der har produceret en vare som blev alle mands eje ..

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2009 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:

Hvad er det der er så forfædeligt ved at Itunes sender info om din musik ??? er det hele da stjålet (ligesom Apples design mm.), eller er det nazipropaganda der høres ?? Det er da kun hvis man ikke har rent mel i posen det på nogen måde kan være irriterende..

Nu lever vi jo ikke 60´ernes Rusland, og jeg værdsætter min personlige frihed ganske højt. Bryder mig bare ikke om at man skal installere noget på ens computer, som man ik kan fravælge for så at det kan sende information om hvad man hører og hvornår til apple så de kan sælge en noget mere musik. Jeg ved godt at google også registrer alt hvad du laver og så finder passende reklamer osv, men så kan jo lade være med at bruge google, hos apple er det itunes og kun itunes, vil man slippe udenom ryger ens garanti.

Sorry nu skal jeg nok holde om med at forklare hvorfor jeg ikke kan lide apple

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2009 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Det er da helt i orden..

Jeg tvivler nu stærkt på at din garanti ryger hvis du synkronisere med en anden parts mediaplayer, hvis man ikke bryder sig om Apple er det jo en frit for ikke at handle der, jeg har da aldrig købt noget på Itunes og kommer ret sikkert heller aldrig til det..

Jeg respektere sæføllig dit synspunkt omkring dit privatliv og alt det der, personligt er fuldstændigt kold i måsen, de kan da samle alle de data om min musik som de lyster, så længe det er mig der bestemmer hvad og hvor jeg køber.
Jeg kan ikke se hvordan det indskrænker din personlige frihed, det er jo ikke sådan at der er visse musiknumre den ikke vil spille, så vidt jeg ved.

Hvis man virkelig værdsatte sit privatliv ville man undgå mobiltelefoner, da alle vores samtaler og smser optages, det kan man sq da kalde at krænke privatlivets fred, men det klager folk aldrig over

Det er sq helt OK at hade et firma, jeg går selv i en stor bue udenom Arlas produkter..

keras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2006
Sendt: 12 November 2009 kl. 06:34 | IP-adresse registreret  

Citér:

De der B&Wére hvad er model-navnet på dem?

Mvh. l´Blundt

P5 Mobile Hi-Fi Headphone og der er indbygget mikrofon i dem, de skulle komme i handel i januar 2010.

http://www.geeky-gadgets.com/bw-p5-mobile-hi-fi-headphones-1 0-11-2009/

Til top Vis keras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keras

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2009 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Ney_ skrev:

Har du prøvet Sonys Sonicstage ???? for jeg startede også med en Sony, men den crashed min PC hver gang og tog en evighed om at overføre noget som helst.

Iriver Ja de unge mennesker elsker jo at rende rundt med en (grim) mursten i lommen.

Jeg har været MiniDisc bruger i ca 10 år, så ja har prøvet sonicstage  At jeg så syntes at iTunes er lige så ringe som sonicstage er noget helt andet

Jeg ved godt mit indlæg var lidt provo, det var også meningen men jeg kunne altså ikke lade være. Med det antal iPods og iPhones der bliver solgt gør de jo et eller andet rigtig i det firma, at det så ikke er de slags produkter jeg vil ha .. tjah jeg behøver jo ikke købe dem.

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes