Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: B & W headphones...? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2009 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

zico skrev:
B&W for the win!

Hvad er det for et nick du har... selvfølgelig behøver naboen ikke lytte med, kig se hvilken forum gren du er i
Selvom mine underboer godt kunne trænge til at få lidt igen, efter at have spillet den samme Celine Dion CD i flere år... tror kun de har den ene og det er ældre mennesker så de spiller højt! Uff jeg hader MY HEART WILL GO ON...
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Mlarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 Juni 2010 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Har først lige set i dag at B&W har lavet nogle hovedtelefoner og nu skulle de være udkommet.

Er der nogen som har prøvet dem og kan man købe dem i DK?

Til top Vis Mlarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mlarsen

MaxJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juni 2007
Sendt: 25 August 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Jo da, det er irriterende at være bundet til iTunes. Derfor sværgede jeg til Cowon. Men med dem (D2 og i7) havde jeg altid problemer med, at de ikke kunne læse tags'ne ordentligt. (Der var altid én eller anden ting, der ikke duede helt). Men jeg ville ikke have en ipod pga itunes - og lyden. Jeg syntes bare ikke, de var helt toppen. Det var så lige indtil, at jeg hørte ipod Touch 3. gen. Dér synes jeg faktisk, at der er sket noget! Så den købte jeg. Og jeg har næsten vænnet mig til itunes - selvom MediaMonkey stadig er min primære jukebox.

Mht. B&W P5, så har jeg dem. Om de er grimme eller ej er selvfølgelig en smagssag. Jeg synes, de er fede. Og det med, at de er lavet til ipoden er jo kun et lille kabel, hvorpå der sidder en fjernebetjening og mikrofon. Man kan bare sætte det andet medfølgende kabel uden mikrofon og fjernbetjening til i stedet. Så er jeg ret sikker på, at en hvilken som helst Creative lyder super! Mine lyder i hvert fald super med min Cowon i7, Sansa Clip og ipod. Og så er de bygget temmelig solidt!

Til MLarsen: De kan købes i HifiKlubben (eneforhandler i DK).

Til den der spurgte, om de er ukomfortable at have på: De er faktisk rimeligt lette. Puderne er lavet af RIGTIG blødt lammeskind og med 'hukommelse' i polstringen, så de både er bløde og giver en rimelig god isolering. Jeg kan mærke et let sug fra trykudligningen, når jeg tager dem af.

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 August 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har lyttet til B&W's P5. De har et sejt design!

Men jeg blev noget skuffet over at de er så "fuzzy" i bassen og mangler definition generelt. Jeg var slet ikke imponeret. Normalt
kigger jeg meget på B&W højtalere men P5 lever ikke op til B&W navnet synes jeg.

Inden for den kategori af transportable ville jeg meget hellere have Beyerdynamic T50p - de har meget mere detaljer og en
bas man kan holde til at lytte til - og så er de billigere!
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

MaxJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juni 2007
Sendt: 26 August 2010 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Har du set T50p herhjemme? Dem gad jeg nu godt prøve (ikke at budgettet er til mere efter et par P5...)

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 30 August 2010 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Har lige modtaget HiFi Klubbens jubilæums mail og der er bl.a. medlemstilbud på disse ørevarmere til 1699,-

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes