| Sendt: 25 August 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo da, det er irriterende at være bundet til iTunes. Derfor sværgede jeg til Cowon. Men med dem (D2 og i7) havde jeg altid problemer med, at de ikke kunne læse tags'ne ordentligt. (Der var altid én eller anden ting, der ikke duede helt). Men jeg ville ikke have en ipod pga itunes - og lyden. Jeg syntes bare ikke, de var helt toppen. Det var så lige indtil, at jeg hørte ipod Touch 3. gen. Dér synes jeg faktisk, at der er sket noget! Så den købte jeg. Og jeg har næsten vænnet mig til itunes - selvom MediaMonkey stadig er min primære jukebox.
Mht. B&W P5, så har jeg dem. Om de er grimme eller ej er selvfølgelig en smagssag. Jeg synes, de er fede. Og det med, at de er lavet til ipoden er jo kun et lille kabel, hvorpå der sidder en fjernebetjening og mikrofon. Man kan bare sætte det andet medfølgende kabel uden mikrofon og fjernbetjening til i stedet. Så er jeg ret sikker på, at en hvilken som helst Creative lyder super! Mine lyder i hvert fald super med min Cowon i7, Sansa Clip og ipod. Og så er de bygget temmelig solidt!
Til MLarsen: De kan købes i HifiKlubben (eneforhandler i DK).
Til den der spurgte, om de er ukomfortable at have på: De er faktisk rimeligt lette. Puderne er lavet af RIGTIG blødt lammeskind og med 'hukommelse' i polstringen, så de både er bløde og giver en rimelig god isolering. Jeg kan mærke et let sug fra trykudligningen, når jeg tager dem af.
__________________ ---------------------------------
Cowon D2 / Cowon i7 / Sansa Clip 8GB / iPod Touch 64GB / Ultimate Ears super.fi 3 / Sennheiser PX100 / Sennheiser CX 500 / Bowers & Wilkins P5
|