| Forfatter |
|
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da der ikke er skrevet noget om prissegment, kunne man nævne Bertram Proxima 1 powerkabel, som mange anser som et af de absolut bedste powerkabler på markedet globalt set 
En her på siden har to stk. til salg. Jeg havde købt det ene hvis min Lexicon effekt ikke skulle bruge IEC-C19 powerkabel... Jeg mener desuden det vigtigste sted at smide et godt power kabel foran, er på effektdelen.
|
| Til top |
|
| |
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt enig det er et must det ligner også et audioquest netkabel du har på dine billeder
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 19 Juni 2011 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men jeg har AudioQuest på hele mit setup 3 stk. NRG3 - 3 stk. NRG4 - og NRG1,5. De gør det fremragende AudioQuest´s powerkabler.
|
| Til top |
|
| |
Jens Mortensen Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 483
|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
denon4life skrev:
FelixTheDane skrev:
Supra laver et glimrende netkabel til ca. 700kr.
Hos mig er det langt bedre end Xindak, og er enda billigere.
Det er også et af de kabler som har mindst ind og udstråling overhovedet.
Værd at prøve.
Har du penge nok, så laver Audio Note et fremragende netkabel. Det ligner l**t, men spiller som en drøm. 10k for sådan et er faktisk næsten billigt, da det måler sig med flere gange dyrere (og flottere) konkurrenter.
Mvh. |
|
|
supra's egen pen til at teste skærmet kabler viser udslag på deres eget lorad powerkabel |
|
|
Supra kable skal være forbund til ægte jord, før at skærme virker. |
|
|
Hej StarTek.
Det er ikke rigtigt, det du skriver. Skærmen virker netop i alle tilfælde, når vi taler om Supra. Se http://www.av-connection.dk/?PNo=SUPLRA3XX. Jeg har endvidere målt det.
Mvh Jens.
|
| Til top |
|
| |
Jens-B Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 665
|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har voldsomt gode erfaringer med W&M til 115 kr./m og stik efter behov. 4 kvadrat godt kobber og et par gode stik evt. fra Furutech og du er godt kørende. Giver en fantastisk "sort" baggrund og forrygende dynamik. Også til riaa'en.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg før i denne tråd nævnt PS Audios kabler og kan kun på det varmeste anbefale dem. Har prøvet hele serien fra AC-3 til AC-12. Afhængig af pengepung, setup og individuel smag giver de alle hvad man forventer af et godt powerkabel. Sort baggrud, dynamik og god afskærmning. Stikkene er især robuste og lækkert udført. Det er dog AC-10 og AC-12 som alvorligt rykker især på din forstærker og strømskinne. AC-3 og AC-5 er bedst på kilder. Vigtigst er alt er at der er hul igennem med disse kabler. Det er en seriøs upgrade af dit setup
Der er -40 % på udvalgte kabler hos Goldenage music i Sverige hvilket må siges at være et scoop netop nu. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
supra lorad giver altså udslag med deres egen test pen den er altså god nok men de laver nogle gode kabler de er bare ikke så godt skærmet som mange andre men de er jo heller ik så dyre supra
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juni 2011 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Elite skrev:
| Ja men jeg har AudioQuest på hele mit setup 3 stk. NRG3 - 3 stk. NRG4 - og NRG1,5. De gør det fremragende AudioQuest´s powerkabler. |
|
|
det syntes jeg nok det lignede jeg har også audioquest nrg 1,5 og nrg 2 og et diy syntes også at audioquest gør det godt men det syntes jeg nu er generelt med de fleste af deres kabler
|
| Til top |
|
| |