| Sendt: 17 December 2009 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var bare en over fed koncert i Amager bio med YES - de spillede næsten 2 1/2 time uden pauser i en næsten fyldt amager bio. 
Jeg skreg og sang så jeg var helt hæs dagen efter 
Der var en virkelig god stemning i salen og jeg stod næsten helt oppe ved sene kanten , YES spillede noget af det bedste jeg har hørt længe og de var virkelig tændte oppe på senen.
To dage senere så jeg dem i Gøteborg hvor jeg sad på 1 række midt for og her var lyden endnu bedre end i amager bio og de var lige så tændte som i amager bio og jeg fik taget en masse fede billeder.
Det aller bedste i Gøteborg var at jeg via den svenske YES fan klub fik et back stage pass hvor jeg bagefter koncerten fik set og talt med alle band medlemmerne ( dog minus Steve Howe der desværre ikke dukkede op ) , fik deres autografer og fik taget billeder sammen med dem - så det var en virkelig fed aften 
Så får jeg chancen for at se dem igen engang i fremtiden ( det er 5 år siden de sidst spillede i europa ) vil jeg overhovedet ikke tøve med at se dem igen  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|