Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 17:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Micromega WM10 streamer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rainbow
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 03 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Juni 2014 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Hej!

Har erhvervet mig sådan et apparat. Problemet er at den ikke vil connecte med mit netværk når jeg laver opsætning på den. På Micromegas hjemmeside er der en manual hvor man kan resette streameren og derpå sætte den op efter en opskrift, hvor man skal starte med at downloade airport utility, da det er en pc jeg skal streame fra. Jeg ved at den virker, da forretningen har haft den sat til. Når jeg når til punkt 6 i opsætningen fortæller den mig, at der ikke længere er tilgængelighed til streameren. Har prøvet at slå min firewall fra uden resultat. Har snakket med min internetudbyder WAOU og de mener heller ikke at noget er galt. Jeg bruger Windows 8 og ved ikke om streameren kan fungere med det, da den er fra 2010. Har skrevet til Micromega og venter på svar. Skulle der være en "haj" herinde, som har nogle gode råd er jeg meget lydhør. Den står bare der og kigger på mig...

Venlig hilsen
Til top Vis Rainbow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rainbow

kristianemail
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Hurtig

Bruger siden: 24 August 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Juni 2014 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Prøv at søge support på Apple AirPort Express. Micromega WM10 er en AirPort Express monteret i et pænt kabinet, hvor de har
monteret en anden strømforsyning.
Hvis ikke du kan få den til at virke, kan du altid købe en ny hos Apple til 749,-

AirPort Express
Til top Vis kristianemail's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kristianemail

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes