| Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt så...... 
Så kommer der lige lidt pics, beklager kvaliteten......men mit digi-cam er ikke ligefrem verdens bedste! Pengene bruges jo til noget andet..... :

Det var hvad det kunne blive til i denne omgang, nu vil jeg tilbage til Hr. Knopfler..... 
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot. Det ser virkelig godt ud. Tillykke med dem og velkommen i FAGVE (Foreningen Af Glade Vienna Ejere) __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he.....tusind tak kære navne-bror.....lyder som en herlig forening.....
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
He he.....tusind tak kære navne-bror.....lyder som en herlig forening.....  |
|
|
Det er det også. Jeg er ihverfald glad for mit medlemsskab __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit nye Gejl Dumbo, håber så du er tilfreds for i år
En ny lyttesession vil da være mere end interessant __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he.....skal jeg nok osse blive for mit Brian.....er jeg mere end sikker på..... 
Hej Bent, jeg kan vist ikke klage mht. at have prøvet grej for i år!!! Havde jo osse først turdet håbe på pre og gulv-højtalere engang i det nye år.......men jeg er jo lidt utålmodig, og med en god gang over-arbejde blev der lige åbnet lidt nye døre..... 
Hvad angår en ny lytte-session, så bare skriv......så finder vi en dag, i er som altid velkomne her i hytten..... 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak Lars.....
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, nu nærmer vi os 1000 svar her  på denne fine tråd!
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sgu ikke råd til at få så mange svar på min tråd, som Mr L.B samt Mr. Dumbo himself
Tillykke med blues sprederne, de ser ret fuldblods ud  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sandt Lars, og de 50 sider er osse lige rundet.......har dog desværre ikke råd til, at udlove en præmie til indlæg nr. 1000......sparegrisen er blevt godt og grundigt slagtet..... 
Tak for det Blackhawk, de lyder såmænd osse rimelig fuldblods..... 
|
| Til top |
|
| |
John Doe Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian,
Tilllyke med de nye, fede HT! Der må da være vellyd for alle pengene efterhånden Trist du ikke nåede omkring diva'erne inden - ville gerne have hørt en beskrivelse af lyden med en Plinus spændt for! Men der er nok ingen vej tilbage efter du har fået de banditter indenfor 
Mvh. Christian
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Christian,
Jeg overvejede faktisk et sæt Diva, sammen med de nye Avance Dana 980 (den som afløser den gamle signature-serie og Magnum). Men en venlig sjæl, tilbød mig en god handel med disse.....og det kunne jeg simpelthen ikke sige nej tak til...... . Ja, ved godt jeg er "svag".....og nåede jo heller ikke ligefrem at lytte så mange alternativer!!! Men tror osse jeg overlever..... 
PS. Skulle du komme forbi Århus en anden god gang, så skriv endelig. Så kan du da lige kigge ind til en lytter..... 
|
| Til top |
|
| |
John Doe Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen,
He he, det skulle ikke lyde som en kritik herfra, bare lidt jule-misundelighed
Tak - jeg skal nok råbe højt, hvis jeg kommer forbi Århus. Jeg skal helt sikkert snart have lyttet til VA - også sådan lige for at vide hvad folk snakker om 
Og mit tilbud står også stadig ved magt, hvis du måtte forvilde dig herover!
Mvh. Christian
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok dit setup ser bare for lækkert ud, de vienna passer bare rigtigt godt inde i din stue..
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
|
Jeg har lige fået mine Tara Labs AIR ind ad døren... glæder mig til at komme hjem og lytte.... ved at flere har nævnt Tara som et godt match til Strauss
|
|
|
Spændende at høre, hvad du mener om dem!
Så må det vel også være på tide at ændre din underskrift med de NLE 50 
Sorry Brian, me bad! 
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dumbo !
Nå, du kunne ikke holde dig i skindet alligevel . Det var noget af et spring på rangstigen størrelsen taget i betragtning, men fede er de sgu. Den bas og så på 25 m2. Du er meget modig og så har du tænkt på fremtiden når du engang flytter i noget større. Jeg tror uden at have hørt dem hos dig at du har gjort et godt køb.
Tillykke med dem og god jul
Transient
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HIFIfreak. Hvis jeg havde en større stue (meget stor stue) havde jeg sikkert VA Strauss, Dali Grand. Jeg ELSKER store højttalere, men jeg gider ikke at de skal fylde for meget i landskabet, når min stue ikke er større. Jeg har desværre ikke hørt Srauss, men har selv haft Beethoven. Har de ikke nogenlunde den samme varme spillestil mon? De ser bare fede ud de Strauss.
Beethoven er skiftet ud med Dali Diva, hvilket er en MEGET anderledes højttaler. Endvidere har jeg købt VDH Clearwater (gæt hvor den inspiration kom fra ) Jep, KVK. Jeg køre med dem som han anbefalede, og kors hvor det rykker. En ting er at det lyder godt, en anden ting er, at kablerne er så "billige" Clearwater i dobbelt konfiguration, kan stærkt anbefales!
P.S Sidst i Januar, for far her ny amp  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så var der endnu en der hoppede på VA Strauss vognen! Det ser ikke så ringe ud endda  Hvordan er det at gå fra en potent 2-vejs ht som Helicon 300 og over til en noget større gulvhøjttaler? Altså kan du få musikken ligeså klart og rent gengivet som før, eller er det svært at integrere højttaleren i rummet? __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient: Ja, det var sgu noget af et hop! Og igen ja.....de fylder sgu godt her i stuen, men damn.....hvor er de bare nice at kigge på . Modig var jeg måske, det var lidt et sats......og de kræver da osse noget luft. Men ja......de burde osse række til, når man engang flytter i hus. God jul til dig osse mester..... 
Rockforlife: Jeg kan skam osse godt lide store højtalere, ellers havde disse her nok heller ikke stået i stuen nu! Og de fylder da osse noget i stuen, min ex-kæreste kunne ikke helt forstå de skulle stå så langt fra væggen....kvinder ! Jeg kan ikke samligne den med andre VA, for har faktisk kun hørt disse her. Hvilken amp får du så?
Fournais: Ja, jeg hoppede sgu osse på! Det er noget anderledes det her.....specielt størrelses-mæssigt, for de fylder jo lidt, og kræver noget mere plads. Helicon'erne var nemme at stille "perfekt" synes jeg, der har Strauss krævet lidt mere roden-rundt! Men tror umiddelbart den er ved at være der. De fik lige små 10 cm. mere fra bag-væggen her til aften, og det hjalp i bassen. Nu skal der lyttes lidt mere, så jeg kan vænne mig til dem. Men specielt bassen (selvfølgelig!) er MEGET magtfuld i forhold til før..... 
PS. Næste som skriver, laver indlæg nr. 1000...... 
|
| Til top |
|
| |