| Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he......det må da osse være en rekord i din verden! Om en måned, har du slået min rekord med Dali'erne.....dem havde jeg hele 7 md..... 
Ej, det er jo sjovt at prøve lidt forskelligt, selvom det jo koster lidt ind imellem. Men indtil videre så vil jeg sige, at Plinius'en, Sony'en og mine Strauss lever ret sikkert her i hytten......
Ønskerne er som sagt en pre med rør, også skal der opgraderes lidt kabler, plus det kunne være sjovt at lege med en DAC til Sony'en. Så der er nok at bruge penge på foreløbeligt.......så det blir nok heller ikke i år, at jeg får kværn igen..... 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Bent L skrev:
dumbo skrev:
|
Har lige luret lidt på den nye Rogue Audio Perseus Pre, som jensen har fået hjem. Og den tror jeg altså godt, at Dumbo her kunne tænke sig..... 

Med remote, SS by-pass og en dejlig lækker sølv-farvet front, som jeg tror vil passe godt til min Plinius.... ! Så skal der "bare" spares op, så måske til sommer engang...... 
|
|
|
Hej Dumbo, du holder da aldrig pause vel Men få den lige på turne til Århus, så er jeg lidt intereseret i at høre den ikke fordi jeg skal have den
|
|
|
Hehe, jeg har også allerede skrevet til Dumbo idag at han ligeså godt kan aftale en "låner" på 14 dage med Jensen - det passer meget godt med "levetiden" i systemet.....
Det er værd at bemærke at alt Brians udstyr, som det første, bliver udstyret med hjul så det hurtigt kan komme ud igen 
|
|
|
Ja he he og måske en vareelevator, så slipper han for alle trapperne
Vi må altså have en demo til Århus Dumbo, det der med til sommer, så lang en tidhorisont har du squ ikke, hvis vi ser lidt realistisk på det ik. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he....det med varer-elevatoren er ikke helt tosset Bent..... 
Jeg må nok være realistisk Bent, da de sidste par indkøb har efter-ladt pengepungen godt gennem-hullet. Jeg vil selvfølgelig gerne have den før sommer, men så skal lykken vist smile lidt mere til mig.....
Men vil da selvfølgelig gøre mit bedste, for at få den indenbords..... 
Edit: Men hvis du skaffer den til Århus, er du da velkommen forbi med den......så vi kan få en demo her i hytten..... 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Ronin skrev:
Bent L skrev:
dumbo skrev:
|
Har lige luret lidt på den nye Rogue Audio Perseus Pre, som jensen har fået hjem. Og den tror jeg altså godt, at Dumbo her kunne tænke sig..... 

Med remote, SS by-pass og en dejlig lækker sølv-farvet front, som jeg tror vil passe godt til min Plinius.... ! Så skal der "bare" spares op, så måske til sommer engang...... 
|
|
|
Hej Dumbo, du holder da aldrig pause vel Men få den lige på turne til Århus, så er jeg lidt intereseret i at høre den ikke fordi jeg skal have den
|
|
|
Hehe, jeg har også allerede skrevet til Dumbo idag at han ligeså godt kan aftale en "låner" på 14 dage med Jensen - det passer meget godt med "levetiden" i systemet.....
Det er værd at bemærke at alt Brians udstyr, som det første, bliver udstyret med hjul så det hurtigt kan komme ud igen 
|
|
|
Ja he he og måske en vareelevator, så slipper han for alle trapperne
Vi må altså have en demo til Århus Dumbo, det der med til sommer, så lang en tidhorisont har du squ ikke, hvis vi ser lidt realistisk på det ik.
|
|
|
Vare-elevatoren er der skam - den venter desværre bare på en hovedrenovering da den ikke kunne klare så mange transporter på så kort tid. Normalt trækker Brian også på sin far når han skal ud at køre efter "varer" men det resulterede i at bilen heller ikke kunne mere, så hans far måtte købe en ny....
Brian - det er sgu lidt pinligt...... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
For satan du morer dig skipper..... 
Men ok....jeg ka' ta' det..... 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
For satan du morer dig skipper..... 
Men ok....jeg ka' ta' det..... 
|
|
|
Hehe jeg er skarp idag - har fundet ud af at jeg bare skal lade være med at læse dine helt klart opdigtede historier om mig, så kan jeg sagtens komme med sandhederne som de jo naturligvis er.  
Hvis vi kan nå det (inden det bliver solgt), må vi hellere komme ned og høre din Plinius og Strauss i slutningen af denne måned.
Iøvrigt et godt valg med Kimber 8TC - det kabel er stadig i topform efter så mange år. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he......jeg aner slet ikke, hvad jeg skal svare igen med efterhånden.....finder forhåbentlig på noget senere..... 
Men ja....I er da bestemt velkomne......Eller Jimmi er velkommen, du må sgu pænt stå og vente udenfor døren. Så kan du jo lytte med derude fra..... 
Og takker for det med kablet! Men planen har dog ændret sig lidt, for den "gamle" ville sgu ikke forære mig det hele! Så han tog selv det ene stykke til sine JBL'er, så har pt. 2 x 2 m. liggende. Har lige bestilt lidt banan-rør ved highend-sound, så jeg kan få dem klar. Så lige nu kører jeg med det gode gamle Taralabs......planen er dog stadig, at jeg vil prøve at køre dobbelt med 8TC......det er jo til at røre ved pris-mæssigt..... 
Edit: Hvis du kommer indenfor en måneds tid, kan du osse nå at se mit nye "Orange County Chopper"-skæg..... 
|
| Til top |
|
| |
hansson Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
Edit: Hvis du kommer indenfor en måneds tid, kan du osse nå at se mit nye "Orange County Chopper"-skæg.....  |
|
|
Vorherre bevares !! Som Paul Sr.?? Den pre ser faktisk ret lækker ud. kan du ikke bytte den med din fladskærm?  Har du så tænkt dig at køre noget A-B test med det kimber mod taralabs? Du har vel ikke nok til at lægge dobbelt i begge sider med 2 x 2 meter? /hansson
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hansson....
Ja, ligesom Paul Sr.....men bare rolig, det er bare et lille væddemål......så det ryger sgu igen!!! 
Og ja, den ser bestemt ganske nice ud.....men vil dog ikke bytte mit fjerner for den. Tror sgu jeg kommer til at savne det......
Jeg har prøvet at lytte dem lidt op mod hinanden, står en lille smule om det tidligere i tråden. Og nej, har ikke nok lige pt. til, at lægge det dobbelt. Men vil i starten "nøjes" med et sæt, også se om ikke jeg kan finde lidt mere senere..... 
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej dumbo
Den Rogue Audio Perseus Pre ville passe super ind i dit setup, så du må nok i gang med at spare op så vi glæder os til at se billeder om 14 dage når den lander
det er et ret seriøst anlæg du har fået banket sammen efterhånden, lækkert
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
Har fået lyttet lidt her idag.....og det Kimber 8TC kan sgu nogle tricks....
Det strammer virkelig godt op i bassen, kan jeg tydeligt høre på mine cd'er med Jack Johnson.....så det er bare rigtig fedt! Og mellemtone og diskant er bestemt heller ikke blevet dårligere, virker som om der er lidt mere af det hele.....
Så nu skal det gamle bare sælges, også skal jeg have købt bananer, så jeg kan komme igang med at klippe og klistre i det her Kimber. Jeg klipper dem midt over, og lægger dem dobbelt til hver højtaler......håber det gir lidt osse..... 

|
|
|
Hej Brian.
Ja Kimber 8TC er et kanont kabel, du må endelig melde tilbage med 2x8TC går selv og overvejer det...

|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
Edit: Hvis du kommer indenfor en måneds tid, kan du osse nå at se mit nye "Orange County Chopper"-skæg.....  |
|
|
Nøj det kan kun blive Har du ikke nogle billeder 
Har du bestilt en Persues __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dumbo og Bjørn: Jeg har jo dobbelt 8TC som jeg meget gerne kommer forbi med til test hvis det kunne have interesse, men de er desværre termineret til bi-wire hvilket jeres VA højtalere jo ikke tager. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kyhn.....og nej, har ikke bestilt den.....endnu! Selvom det kribler MEGET i fingrene ! Tror skam osse den vil passe godt ind...... 
Ja Bjørn, det kabel er bestemt ikke helt tosset. Og skal nok melde tilbage, når jeg engang får købt et sæt mere..... 
Har som sagt ikke bestilt den endnu Bent, kommer jo nok til at vente lidt!!! Og ang. skægget......hvis du virkelig vil se det, kan jeg da måske godt oploade et billede.....selvom det ikke ligefrem er kønt! Men hvad gør man ikke for at vinde et væddemål..... 
Hej Rune......et interessant tilbud, bare ærgeligt de er termineret til bi-wire! Jeg regner selv med at mit nuværende sæt skal være med banan-stik i hver ende, mens at næste sæt skal være med spade-stik i højtaler-enden. Det kunne ellers have været sjovt at prøve om det ville gi noget, hvad er dine egne erfaringer?
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aften dumbo
Har ikke lige bestilt den endnu, har spurt J om en låner; men han har ikke rigtig svaret mig endnu; der er jo også lige noget der skal sælges først, så skal være lidt mere en 100% sikker om det skal være den; men rør er meget fristende at prøve R's Tempest syntes jeg godt om da jeg hørte den hos Kajkagen.
Har du ellers set nogen data på den, hvad rør sidder der i, hvor mange indgange og alt det der? __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen godaften Bent,
Lyder interessant med en låner......hvis du får den hjem, så vil jeg MEGET gerne høre den.... 
Jeg syntes nemlig osse godt, om den Tempest som Kajkagen havde......og ved godt at rør farver lidt, men det lyder bare lækkert og behageligt..... !
Og nej, kan ikke finde noget på den! Den er ikke at finde på Rogue's egen hjemmeside, og har osse prøvet på google.....uden held.... 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Drømmer
Fangede lige J på chaten i går, han skal lige have en spillet til så vidt jeg forstod, så giver han lige en melding. Der er ikke noget på nettet endnu, ikke engang en pressemeddelse kan man finde
så hvad den har af rør og hvor mange indgange fandt jeg ikke ud af; men at den har indbygget riaa er da et must.
Hvis jeg får den på besøg skal jeg nok melde tilbage. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha Bent.....det lyder bare rigtig nice.... 
Og den indbyggede RIAA er da nice, man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer..... 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|

Gad vide om det er stjernestøv fra stj. billedet Persues __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 14 Januar 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dumbo er du kommet frem til hvilken forforstærkerdu skal have..
Novisad
|
| Til top |
|
| |