| Forfatter |
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 27 April 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte også min hos CD-wow Med DVD tror jeg jeg gav 79.
Har forøvrigt den nye Bob Dylan i bestilling til 54 kr (15 kr rabat) bare enkelt cd.
Efter de klip jeg har hørt fra Amazon er den kanon.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
| Sendt: 17 Maj 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kan Neil Youngs Archives Project Vol. 1 bestilles på cdon.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anmeldelse af Boxen.
Tone__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har pt Archives vol 1 pakken på cd fra musikbiblioteket.
Men det er noget mangelfulde oplysninger der er. Lytter til cd 1 med de gamle indspilninger 1963-1968. Men savner oplysninger om hvem der er sangskriver. Skal man virkelig investere i DVD udgaverne for at få sådanne basale oplysninger? __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
| Sendt: 10 November 2009 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
Jeg har pt Archives vol 1 pakken på cd fra musikbiblioteket.
Men det er noget mangelfulde oplysninger der er. Lytter til cd 1 med de gamle indspilninger 1963-1968. Men savner oplysninger om hvem der er sangskriver. Skal man virkelig investere i DVD udgaverne for at få sådanne basale oplysninger?
|
|
|
ok så den kan lånes på biblioteket. Hvordan er cdèrne, er lyden god? Mr. young anbefalder jo selv br udgaven, da den skulle lyde bedst. Men jeg syndes at prisen er i overkanten både på dvd og br.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mig bekendt har bibliotekerne kun cd udgaven, og ikke nogle af de 2 DVD'er.
Jeg har ikke lavet AB test med de cd'er jeg har fra samme periode. Synes tit det er lidt overkill at købe cd'er igen, bare for at få i ny udgave.
Hvis du ikke har meget Neil Young fra den periode i forvejen er den alle pengene værd. Har du de gængse udgaver, samt de seneste live udgivelser fra perioden. Ja så mener det er lidt dyrt. Dog skal siges, jeg synes der er nogle rigtige gode numre, som ikke tidligere har været udgivet.
Om du skal købe den kan jeg ikke sige. Skal ikke selv have den. Jeg køber ikke længere nye cd'er som bliver udgivet i papcover. Dem undvære jeg eller får på anden vis. Vil ikke støtte industrien når de udsender sådan bras. Altså rent emballage mæssigt. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der udkommer en ny CD med Neil Young den 25. november.
http://www.cdwow.com/CD/NEIL-YOUNG-DREAMIN-MAN/dp/5728451#bc =b4eb
Det er måske en forløber for archives box 2. Harvest Moon er en af hans bedste CDer og fra hans vel nok bedste periode. Der må kunne findes rigtig mange gode numre her. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glæder mig for den har man da råd til at købe, Archives vol 1 er for dyr, mon den engang kommer på tilbud..
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
Mig bekendt har bibliotekerne kun cd udgaven, og ikke nogle af de 2 DVD'er.
Jeg har ikke lavet AB test med de cd'er jeg har fra samme periode. Synes tit det er lidt overkill at købe cd'er igen, bare for at få i ny udgave.
Hvis du ikke har meget Neil Young fra den periode i forvejen er den alle pengene værd. Har du de gængse udgaver, samt de seneste live udgivelser fra perioden. Ja så mener det er lidt dyrt. Dog skal siges, jeg synes der er nogle rigtige gode numre, som ikke tidligere har været udgivet.
Om du skal købe den kan jeg ikke sige. Skal ikke selv have den. Jeg køber ikke længere nye cd'er som bliver udgivet i papcover. Dem undvære jeg eller får på anden vis. Vil ikke støtte industrien når de udsender sådan bras. Altså rent emballage mæssigt.
|
|
|
Jeg har en del men Neil Young, han er den store stjerne hjemme hos mig, har lyttet til ham siden starten af 90´erne, var til koncerten i horsens sidste år, sikke en oplevelse, først gang jeg har oplevet ham live . Hans silver and gold dvd er rigtig god, også på den lydmæssige side, syndes der ellers er for mange tvivlsomme dvd udgivelser med ham.
Papcover er ok, papir der bliver genbrugt er et hit, nogler af mine papcover er godt 20 år gammel er er stadig pæne og velholdte, så ikke et ondt ord om pap fra min side..
|
| Til top |
|
| |
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ud til at den først kan købes i dk fra 9 dec.
|
| Til top |
|
| |