| Forfatter |
|
Søren Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 22 Februar 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Eagles - Hell Freezes Over i samme høje inspilnings kvallitet som deres "farwell tour - live from Melbourne" ? for her er der da godt nok drive i, bestemt en dvd hvor kvalliteten er højeste ende af skalaen 
BlackWidow,
Det jeg mener med at lydkvalliteten ikke er specielt på dennne Monster udgivelse er at der slet ikke er samme drive i som der fks. er i overnævnte Eagles eller Celtic Woman.
Jeg syntes det er en indspilling som er meget "klinisk" lydende uden den store dybde og dynamik (man bliver ikke revet med) ellers er resten da helt fint, men den når sku ikke de 2 overnævnte til sokkeholderne trods de ellers så fine anmeldelser den har fået, "mon disse anmeldelser er forgået på en køkken radio" __________________ Vh. Søren
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder lige og ser John Fogerty - The Long road home i DTS. Den bedste musik dvd i min samling. Godt man har et par billetter til sommerens koncert i Odense  .
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Metallica - Cunning Stunts... Det er uden tvivl den bedst lydende koncert dvd de har udgivet...
|
| Til top |
|
| |
dennis nordjyll Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
En man bare SKAL eje er DVD'en med A-ha. Den hedder Homecoming (Live at Valhall)
Rigtig god koncert med masser god musik. Lydkvaliteten kan der ikke sættes en finger på. Men pas på. For her bliver anlæget sat på prøve. |
|
|
Tak for forslaget. Er købt nu. FANTASTISK FÆNGENDE. Jeg spiller den hele tiden. Kendte kun de to gamle hit "The Sun Alvays Shines On Tv", og "Take One Me" men der er sørme mange flere gode os. Thought that it was you. I wish i cared. Stay on these roads. Early morning. You`ll never get over me. Velvet. Hunting high and low. Summer moved on Der er vidst kommet en vis Søren Poppe op i mig hehe  __________________ Harman Kardon AVR 7300
Harman Kardon DVD 47
jamo 707i gulvhøjttalere 4 stk plus center
SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
|
| Til top |
|
| |
dennis nordjyll Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 08 April 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja har osse investeret i Eagles Hell freezes over i "dts". Fantastisk lydkvalitet det er optaget i, og musikerne kan deres kram i Hotel California. Desværre er det den eneste der pt. har fænget mig(og det vidste jeg egentlig osse godt). Men den ene og alene er sku det værd synes jeg. Det pt. den bedste optagelse mht. lydkvalitet jeg har erhvervet mig pt. i 5,1 surround.Dts, Dvd audio, SACD.
__________________ Harman Kardon AVR 7300
Harman Kardon DVD 47
jamo 707i gulvhøjttalere 4 stk plus center
SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
|
| Til top |
|
| |
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, der har investeret i Eagles' Farewell Tour i HD-udgaven og kan komme med lidt input om, hvordan den er (gerne i forhold til den oprindelige)? Kom også gerne med et bud på, hvad man skal investere i, hvis man vil have en live-dvd med Dave Matthews Band. Takker
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eagles - Heel Freezes over, det første nummer på denne dvd får det til at løbe en kold ned af ryggen.
Rammstein - Volkerball
Norah Jones - The handsome band live 2004 __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
stefthom Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 26 April 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine favoritter i samlingen:
Steely Dan's : Two against nature (prøv at skifte til DTS..stor forskel!). Og god humor....
Roxy Music: Live at Apollo 2001
Simply Red: Cuba
Phil Collins: Final Farewell Tour
Eagles: Hell freezes over + Farewell Tour
Andrea Bocelli: Tuscan Skies
|
| Til top |
|
| |
Satyr1975 Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 10 September 2007 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eagles - Hell Freezes Over: Mesterlig koncert, intim atmosfære, brilliante musikere, perfektionisme, dejligt filmet, superb lyd (dts).
Eagles - The Farewell Tour 1: En koncert, hvor Eagles viser at de stadigvæk kan fyre den af. Igen perfektionistisk udført, superb lyd (dts).
Iron Maiden - Rock in Rio: Maiden har ALTID et fantastisk sceneshow, de ER metal!!! Dette er en nyere optagelse af legenderne for fuld udblæsning (og tre guitarister) foran 250.000 brasilianere. Rigtig fed lyd, kanon publikumseffekt - man føler man er der selv. (dts)
Roger Waters - In the Flesh: Geniet Waters beviser hvem der kan kalde sig Mr. Floyd, een gang for alle. Dygtige musikere - specielt den ene guitarist, han har den fedeste stil. Koret er latterligt fedt.....det lyder fantastisk. (dolby)
Pink Floyd - Pulse: En dvd, rigtig mange mennesker har ventet på i rigtig mange år. Helt fantastisk koncert, Gilmour spiller som en drøm, overnaturligt lysshow....OVERNATURLIGT siger jeg jer!!! Genial opførelse af hele DSOTM, lækker lyd, ok billede. (dolby - high bitrate)
Scorpions - Live Acoustica: En intim koncert med de gamle tyske ballade-rockere, 100% akustisk, rigtig lækker sprød guitarlyd, fin score-dvd (dts)
Queen - Live at Wembley: Freddie er GUD!!! Dette er Queen da de var på deres absolutte højdepunkt. Freddie indtager scenen...40 sekunder efter ejer han hver eneste person blandt publikum. Masser af store klassikere, fedt show, stor lyd (dts)

|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 16 September 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Motorhead.Stage fright.Fantastisk billede/lyd.
Moby live.
Runrug.Day of days.
Mew.live in cobenhagen. __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink Floyd - Pulse
Roger Waters - In the Flesh __________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|

Super lyd også selvom det "kun" er DD. 
|
| Til top |
|
| |
Satyr1975 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
|

Super lyd også selvom det "kun" er DD. 
|
|
|
Ja ja ok.....men Earth Wind and Freakin' Fire???? 
|
| Til top |
|
| |
ARTISTEN Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 29 November 2007 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvis du kan lide Contry musik, er Dolly Parton måske noget. Dvden Live and Well er god, lydsiden er i DTS i 1536 Kbps. __________________ Hjemmebio er fedt
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Allan-j Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skriver i alle "Eagles: Hell freezes over"??? Nu har jeg købt 2 og ingen af dem har dts __________________ H/K avr 7500
Coral Studio 250
husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Allan-j Forum Bruger

|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
f**k..f**k..f**k.......Så skal jeg ud og købe nummer 3!!!! lillemor syntes godtnok jeg var åndsvag nok da jeg købte nummer 2, så tør sq ikke fortælle at jeg lige bestiller den en gang til  __________________ H/K avr 7500
Coral Studio 250
husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic
|
| Til top |
|
| |
Satyr1975 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb den dog i en ganske almindelig forretning, så har du muligheden for at stå med varen i hånden inden du køber den. Du kan efterhånden få den alle steder - til en meget billig penge......MED DTS.
|
| Til top |
|
| |
Allan-j Forum Bruger

|
| Sendt: 24 December 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det vil jeg da helt bestemt også gøre, var bare ikke klar over at der var flere forskellige varianter.
__________________ H/K avr 7500
Coral Studio 250
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 04 Februar 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt In The Flesh med Roger Waters.
Det er da noget af det fedeste jeg længe har oplevet. Så ham live i 2006, han er bare for cool. Kan íkke andet end anbefale den. KØB DEN, KØB DEN...
/jonathan
|
| Til top |
|
| |