| Sendt: 15 Maj 2008 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
På sigt er det altså billigere at købe en sim2 D80E som laver en godt nok billede NU og så beholde den i 5-8år end købe en BenQ W5000 nu som man alligevel skifter ud om 1 år til en anden 15.000kr model oo igen om et halvt år.
Hele pointen er at så at når der er gået 4 år når man har brugt næsten samme sum penge som en SIM2 koster nu. men man får først samme billedkvalitet om 4 år. Køb den sim2 nu så får du den gode billedkvalitet nu og ikke først om 4 år det er altså 4 års kvalitetstid med en god projektor man vinder til samme pris, kan i se pointen?
Hilen Jonas Bojer
|
|
|
Jeg kan sådan set godt se pointen Jonas, men nu er livet jo fyldt med kompromiser, og det er nok ikke alle som lige hæver godt 50 kilo kroner i banken for at få kvalitetsbillede NU. Iøvrigt er jeg temmelig sikker på, at om mindre end 3 år kan man få en projektor til ca. 30 kilo som er endnu bedre end den Sim2 du nævner, så måske kunne man finde en gylden middelvej til dit forslag ?! Gad vide hvornår kvaliteten ikke kan blive bedre, og prisen ikke stiger voldsomt i takt med kvaliteten ? Det er nok en uendelig spiral ? (heldigt for os).
Olsen skrev:
Måske er det bare mig, men hvis jeg skulle ud og købe
en projektor til 40.000-50.000 kr., som skulle vise et film i
hjemmebiografen, så skal min famile eller gæster ikke kunne se nogen
svagheder så som fx. regnbuer på DLP eller markante hønsenet på LCD.
|
|
|
Det kan vi ikke blive uenige om
|