Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD m3 mod PASS LABS 150 int (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rainbow
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 03 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 13 August 2011 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Disse "hvad skal jeg vælge tråde" har en tendens til at ende i folk, som indbyrdes diskuterer hvad der er bedst. Jeg synes det er fint med anbefalinger på baggrund af egne erfaringer. Til gengæld kan man godt skildre et produkts fortræffeligheder uden at nedgøre et andet. Det er en uskik, at nogle gang på gang skal tale dårligt om et produkt for at fremhæve et andet.

Hvis disse tråde skal have relevans, så burde der lukkes ned for alle de der BMV er bedre end Mercedes kommentarer. Konklusionen omkring et apparat skal køberen vel selv have lov til at komme frem til.

Til top Vis Rainbow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rainbow

gli-
Branchemedlem
Branchemedlem
Highend Sound

Bruger siden: 18 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 August 2011 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Jo, italiensk er det. Unison Reasearch høre hjemme i Treviso i det nordlige Italien i samme by som Sonus Faber, bare i den anden ende af byen.
Her har Unison deres udvikling og produktion af elektronik, rør grej og højttalere.

Til top Vis gli-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gli- Besøg gli-'s Websted

Taurus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 14 August 2011 kl. 03:11 | IP-adresse registreret  

Rainbow skrev:

Disse "hvad skal jeg vælge tråde" har en tendens til at ende i folk, som indbyrdes diskuterer hvad der er bedst. Jeg synes det er fint med anbefalinger på baggrund af egne erfaringer. Til gengæld kan man godt skildre et produkts fortræffeligheder uden at nedgøre et andet. Det er en uskik, at nogle gang på gang skal tale dårligt om et produkt for at fremhæve et andet.

Hvis disse tråde skal have relevans, så burde der lukkes ned for alle de der BMV er bedre end Mercedes kommentarer. Konklusionen omkring et apparat skal køberen vel selv have lov til at komme frem til.

Jeg kan sagtens følge dig, men det er jo fordi tonen kan blive lidt skinger indimellem og det er vel dér problemet ligger. Jeg syntes det er okay at man har en holdning til hvad der er godt og ikke godt såfremt man har erfaringer med begge produkter. At referere til diverse test fra de store hifi magasiner, syntes jeg også må være tilladt. Det er jo blot en videreformidling der sagtens kan være relevant.

I samme forbindelse skal vi også huske på vi ikke er ens og lige nørdede allesammen og har lyttet timevis til samtlige modeller på markedet, men det behøver jo ikke at afholde os andre knapt så pernitne og altvidende fra at komme med sin mening. Der er desværre en tendens til nogle herinde mener man skal være en total freak og prøvet hvert produkt af i detaljer for at tillade sig at give sin mening til kende, det kan nemt tolkes lidt nedladende og arrogant og så har vi balladen med tonen igen 

Alt i alt er det kun erfaringer og meninger fra den enkelte der videreformidles, og så må den der søger råd jo danne sig sit indtryk ud fra det og bruge det der bruges kan. I sidste ende er det kun en selv der kan afgøre hvad der er bedst, og det finder man kun ud af ved at prøve det af i praksis.

Til top Vis Taurus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taurus

frank10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 August 2011 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Tak til alle for deres mening, men med mit spørgsmål i starten af tråden mener jeg om man kan høre forskel i en stue som min med et flydende gulv og den måde mine højtalere står på, jeg synes selv at forstærkeren styrer højtalerene godt og de dybe toner står helt fast men diskanten kan nok blive bedre, men med de forhold er det så muligt at høre at man har brugt en formue

Hilsen Frank

Til top Vis frank10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frank10

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 August 2011 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
jensen skrev:
Music4life skrev:
frank10 skrev:

Hej mange tak for de mange svar jeg vil tænke lidt vidre over det og nok prøve noget op mod m3 for og se om jeg føler det er pengene værd
for ja det kan nok blive for dyrt

Hilsen Frank

prøv denne Frank

Der køres tilbud på den hos highendsound.dk. 20000,- er altså ikke mange penge for denne amp. Super vellyd og byggekvalitet. Normalpris-
32000,-

iAd=15385">http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/Kommercie lAn nonce.asp?i Ad=15385

Smid en CDE cd afspiller med og fuglene synger. Tro mig

Lad være med at skræmme dig over at det er Italiensk. Unison bliver ved med at køre i lang tid uden driftstop. Jeg har nu selv haft det i
lang tid og har intet oplevet mht. kvaliteten. Det er driftsikkert og virkelig musikalsk udstyr. Prisen er rigtig gunstig. Det er alt det andet hifi som er
for dyrt!  

Italiensk ??? er det nu også det.

Bliver de produceret i østen da?

Nej da. Driller ham bare...

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

gli-
Branchemedlem
Branchemedlem
Highend Sound

Bruger siden: 18 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 August 2011 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Var det nu en Ducati ville jeg også have mine bekymringer, den er ikke stolt af dansk regnvejr
Selvom den styrer svinsk godt.

Til top Vis gli-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gli- Besøg gli-'s Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes