| Forfatter |
|
Speednut Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 20 Oktober 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set det. Desværre har jeg ikke pengene til det, og der er lige for mange dage imellem. Jeg skal bo på hotel i københavn, så det bliver en del dyere. 3 koncerter er også okay for mig i denne omgang :P
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 20 Oktober 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå endte med at købe til en enkelt koncert, da fornuften tog over idet jeg huskede, at jeg også så dem sidste år  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 22 Juli 2009 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var inde og høre dem mandag. De kan jo stadig de gamle hoveder, og gu´var det da en fed Metallica-koncert... men nøøøøøøj hvor forums lyd dog stinker.
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 22 Juli 2009 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
| Var inde og høre dem mandag. De kan jo stadig de gamle hoveder, og gu´var det da en fed Metallica-koncert... men nøøøøøøj hvor forums lyd dog stinker. |
|
|
Da jeg hørte KISS derinde var det ganske udmærket lyd synes jeg, men der er self mange faktorer som spiller ind på sådan en aften. Min værste oplevelse rent lydmæssigt må være da jeg hørte Metallica i parken, puha  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 25 Juli 2009 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der inde d. 23 og må sige det er en af de bedre koncert oplevelser jeg har haft. Lyden i forum er måske ikke den bedste, men det bemærker
man ikke efter 10 fadøl
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 27 Juli 2009 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
jkjaers skrev:
| Var inde og høre dem mandag. De kan jo stadig de gamle hoveder, og gu´var det da en fed Metallica-koncert... men nøøøøøøj hvor forums lyd dog stinker. |
|
|
Da jeg hørte KISS derinde var det ganske udmærket lyd synes jeg, men der er self mange faktorer som spiller ind på sådan en aften. Min værste oplevelse rent lydmæssigt må være da jeg hørte Metallica i parken, puha  |
|
|
Jeg var også til Metallica i parken, og ja, det var heller ikke ret godt, men jeg synes faktisk det var værre i Forum. De to første bands mudrede totalt sammen og havde jeg vidst hvor ringe det lød va jeg først dukket op kl 21 til Metallica. Metallica er Metallica og altid fedt live, men jeg vil nok fremover undgå koncerter i forum. Derudover synes jeg at det meget trendy koncept med den midterplacerede scene og ingen storskærme sucks. Jeg synes kun man får en halv koncert når halvdelen af bandet konsekvent er væk. Jeg er nok bare mere til den klassiske måde at have en scene hvor alle spiller mod samme publikum samtidigt. __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |