| Forfatter |
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en forrygende koncert Bossen gav i går i Herning. Der var gang i den fra først til sidst, og numrene kom hurtigt lige efter hinanden. Han startede kl. 8.15 og sluttede kl. 11.10. Her er hvad han spillede.
"Badlands”
"No Surrender"
"My Lucky Day"
"Out in the Street"
"Outlaw Pete"
"Working on a Dream"
"Candy's Room"
"Seeds"
"Johnny 99"
"Atlantic City"
"Hungry Heart"
"Rendezvous"
"Mony Mony"
"Thunder Road"
"Prove it all Night"
"Waitin' on a Sunny Day"
"The Promised Land"
"The River"
"I’m on Fire"
"Surprise, Surprise"
"Lonesome Day"
"The Rising"
"Born to Run"
"Hard Times Come Again No More"
"Bobby Jean"
"American Land"
"Rosalita"
"Dancing in the Dark"
"Twist and Shout"
Det kan ikke gøres meget bedre, og må være en af de bedste koncert præstationer på dansk grund nogensinde.
Se: http://kpn.dk/popmusik/article1750077.ece
Lyden var god der hvor jeg stod, men der var nogen blæst og dem der stod bagerst må have haft prioblemer med vinden. Men lyden var meget bedre end Parken, som jeg ikke synes er god til rock. Generelt gav de gamle klassikere det største bifald, da jeg også tror det er dem vi stadig hører mest. The River og Born in the USA, er vel stadig nogle af rockens største klassikere.
Hvis Springsteen kommer igen kommer vi også igen. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
BOSSEN lever....
Fantastisk koncert hele vejen igennem. Hele bandet var veloplagt og som vanligt trykkede Springsteen den totalt af... Energi - indlevelse - kontakt - humør etc.
Yes. Vi er der også næste gang...
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, det var høj klasse hele vejen igennem. Lyden hvor jeg stod blev generet noget af blæsten, men intensiteten, energien og askebæger stemmen fra The boss var damn good __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Hede Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var en super koncert. Jeg stod til venstre for mixerpulten lidt bagved og her var lyden super __________________ Mvh.
Hede
|
| Til top |
|
| |
Onkel O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun være enig. Fantastisk koncert.
Efter 21 år og 8 koncerter fik vi endelig "Seeds", og da den så blev efterfulgt af en fantastisk version af "Johnny 99" var succesen allerede der i hus.
Der hvor jeg stod var lyden flere gange bedre end den nogensinde har været i Parken. Det var ikke perfekt lyd, men det tror jeg heller ikke er muligt at lave på mark i det midtjyske. Kommer han igen, kan i være sikker på at jeg også kommer.
There´s only one "BOSS"
|
| Til top |
|
| |
Brian chr Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun give jer alle helt ret det var en alt for fed koncert.Min kæreste og jeg havde "kun" fået fat i biletter til den store plæne..... men vi var sku så heldig da vi stod ude foran og ventet på at komme ind var der en mand og kone som spurgte hvor vi havde billeter til og vi svaret den store plæne desværre..... men han havde 2 stk til indre plænen i overskud og så var vi så heldig at han gav os dem!!! for ellers ville han bare smide dem ud han kunne åbenbart ikke få dem solgt?
Det var alt for fedt at stå oppe foran og synge med
Mange tak til den flinke mand
|
| Til top |
|
| |
audiohagel Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 150
|
|
|
|
There´s only one "BOSS"
Ja , der er en BOSS!!!!!!!
Ford Mustang 302 BOSS (1969-1970)
Ford Mustang 429 HEMI BOSS (1969-1970)
og til sidst Ford Mustang 351 BOSS ( 1971)
mvh
Audiohagel
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
|
|
|
Jep, fed koncert. Lyder var okay  Bossen fyrede den max af!
|
| Til top |
|
| |
Dr. Strangelove Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det var min 6. koncert med Bruce - og helt sikkert den med bedst lyd - bedre end i Parken - og 1.000.000 gange bedre end Parken sidste gang hvor det var helt horribelt.
Vi stod ca. midt på plænen - skråt bagud til højre for mixerteltet. Det tog vel et par numre at få justeret ind - og ja blæsten drillede en smule den første halve time - men derefter var der dømt ultimativ stemning og fed musik. Er stadig øm i armene efter at have banket hænder sammen i 2 stive timer ;o))
Savnede lidt "Jersy Girl" - han spillede den i Østrig for 3-4 dage siden så hvorfor fik vi den ikke ;o()
Det er ufatteligt at den mand som bliver 60 om et par måneder kan have den energi og drive.
Det var faktisk også fedt at se Lofgren fyre den af - kan ikke huske at han har fået så meget plads til en solo til tidligere koncerter - han står altid lidt i skyggen af Van Zandt på scenen.
__________________ Dr. Strangelove
...Tubes rules
|
| Til top |
|
| |
tyros1 Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 09 Juli 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min første koncert med bossen(en del af mine bus venner var dog sure over born in the usa ikke dukkede op?) men den spiller han vist sjælent
ELLERS Super koncert - vi stod ud for midt højtaller og fin lyd der ihvertfal-
Han rykker for vildt - selv om han oppe i årene
|
| Til top |
|
| |