Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 13 August 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
Har brugt HDTracks og Linn Records. Det siges dog at HDTracks ikke virker fra Danmark (hvilket jeg ikke opdager, da min IP adresse vistnok hører til i England). Har ikke testet hjemmefra.
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
Sendt: 15 August 2009 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
golfdane skrev:
Har brugt HDTracks og Linn Records. Det siges dog at HDTracks ikke virker fra Danmark (hvilket jeg ikke opdager, da min IP adresse vistnok hører til i England). Har ikke testet hjemmefra.
HDtracks virker også i Danmark!
Du skal bare oprette en paypal konto. Så er det intet problem at downloade. Det er i øvrigt et rigtig godt site med masser af spændende indspilninger og så er det ydermere yderst brugervenligt!!!
Sendt: 15 August 2009 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
HOLBERG skrev:
golfdane skrev:
HDtracks virker også i Danmark!
Du skal bare oprette en paypal konto. Så er det intet problem at downloade. Det er i øvrigt et rigtig godt site med masser af spændende indspilninger og så er det ydermere yderst brugervenligt!!!
Får i hvert tilfælde min anbefaling sammen med Linn (hvor udvalget dog ikke er helt så stort og alsidigt).
Sendt: 15 August 2009 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
bhp12 skrev:
Jeg har fundet nogle fede koncertoptagelser på archive.org.
Meget blandet kvalitet, men meget stort udvalg.
En claus haxholm?? har nogle gode links på sin blog.
Der findes enkelte gode, men også en del crap. Mange af koncertoptagelserne bærer præg af en "mikrofonopstilling" som enten står meget langt væk fra scenen, eller skjulte mikrofoner (er ret sikker på at det til mange af de pågældende koncerter ikke har været tilladt at medbringe optageudstyr). og alt for lavt optageniveau.
Noget af det bedste jeg har fundet her er Tim Palmieri. Masser af atmosfære, og en fornuftig lydkvalitet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum