Bruger siden: 28 August 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 31 Juli 2011 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
Hey. Jeg skal ha en ny forstærker. Skal det være denon eller yamaha. Fordel ved denon er AirPlay og ved Yamaha er det 2 hdmi udgange. Hvad
ellers forskellen på disse to
Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
Sendt: 31 Juli 2011 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
henrik141 skrev:
Hej der er også forskel på lyden, yamahaen er varm i lyden, og Denon er lys i lyden.
Hvilke højttalere skal den drive, det er også vigtigt at vide.
De Yamaha snurre-rundt-lyds apparater jeg har hørt, har ikke været meget forskellig fra mange andre japanske mærkers tilgang til lyden. Som fx
Denon. Ved dog ikke hvordan den nye 2312 lyder. Men det gør du måske?
henrik141 Udelukket fra forum Tager lige en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 708
Sendt: 31 Juli 2011 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
thuekay skrev:
henrik141 skrev:
Hej der er også forskel på lyden, yamahaen er varm i lyden, og Denon er lys i lyden.
Hvilke højttalere skal den drive, det er også vigtigt at vide.
De Yamaha snurre-rundt-lyds apparater jeg har hørt, har ikke været meget forskellig fra mange andre japanske mærkers tilgang til lyden. Som fx Denon. Ved dog ikke hvordan den nye 2312 lyder. Men det gør du måske?
Nej men den lyder vel som de sidste mange billigere modeller, Denon har sendt ud dvs lys i lyden, hvorfor skulle de lave om på det?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum