Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: B&O S35 ophæng ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 December 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har et sæt B&O S35 som jeg gerne skulle have op og hænge dog kan jeg ikke helt greje hvad b&o tænkte den gang de byggede denne her højttaler ...

der sidder et trekantet hul i toppen og et i bunden så man kan hænge den op på skruer i væggen ... men det øverste hul sidder på en flade der skråner ind ad mod højttaleren og det nederste hul sidder på en flade der er parralel med højttaleren .. så hvis jeg hænger den i det øverste hul så skal skrue hovedet enten hænge 3-4 cm ud fra væggen eller også skal højttaleren nærmest spille op i loftet

Hvis jeg kun hænger den op i den nederste så er der ikke så meget balance i højttaleren

Hvad skal jeg gøre ?!?

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 10 December 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Det kniber desværre lidt med hukommelsen (det er næsten 30 år siden de blev solgt), men jeg mener at B&O lavede en speciel fod/stander til S-serien som man monterede i de to huller du omtaler. Om man også kunne få et vægbeslag, kan jeg dog ikke huske.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 10 December 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

Det kniber desværre lidt med hukommelsen (det er næsten 30 år siden de blev solgt), men jeg mener at B&O lavede en speciel fod/stander til S-serien som man monterede i de to huller du omtaler. Om man også kunne få et vægbeslag, kan jeg dog ikke huske.

Hmm ja det kan godt passe ... der er også et hul på midten men der kan man ikke hænge en skrue.. om man så må sige .. dog er der 4 huller rundt om det midterste hul .. men det ligner noget uoriginalt noget ..

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes