| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej drenge!
Min SU-hjemmebio har for nylig fået en større opdatering med bla. sub, Infocus X10 FullHD projektor, playstation3 og onkyo 605.Dog har
det hele ikke været fryd og gammen! Første problem var at playstation3 og x10 har problemer med det såkaldte "handshake" så de kan/vil ikke
snakke sammen. (har dog læst på nettet at sony og infocus arbejder på dette velkendte problem)
Det har dog ikke større betydning for mig, da min onkyo virker som mellemled mellem ps3 og x10 og dette løser handshake-problem.Så nu gik
jeg og troede alt var i bedst orden og har været rigtig glad for at se knivskarpe BD(Transformers, James Bond mm.)Men her den anden dag, da
den bette knægt skulle se nyeste Narnia film og highschool muciscal fik jeg nær kaffen i gal hals! Billedkvalitet var simplethen helt til grin! Langt
langt langt værre en YouTube kvalitet! Alt var grumset, smudset, pixeleret, helt i skoven!
Jeg forstår det virkelig ikke, jeg er rimlig sikker på at min ps3 er sat rigtig op. Har sat den til at opskaler til "bedst mulig" eller hvad det hedder på
en ps3, og hvis jeg slår det fra, så viser den bare filmen i 4:3 format, og stadig meget ringe kvalitet :S Har prøvet at google problemet, men
synes ikke jeg kan finde noget.Har I nogen idéer?Det skal siges at min onkyo ikke har en video decoder eller hvad det hedder, så video signalet
fra min ps3 går altså uforarbejde igennem og videre til min x10. Der er kun brugt kvalitets HDMI kabler.
__________________ Onkyo TX-SR605 (S)
2 x Minipod Jubilee matt black(front /stero)
1 x Cinepod (center)
2 x Minipod white (bag)
BassStation Subwoofer
Infocus Big Play X10
PlayStation3
92" lærred
42" Phillips pl
|