aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 11 Juli 2011 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
nogle reciever skal du tilføje hvilken port der er tilknyttet til den type lydkilde og hva det er for et apperat og det samme skal du gøre med dit tv det skal man i hvert falde med denon og philips pioneer og onkyo
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
monitor out vil jeg mene men er ikke 100% sikker da det ikke er samme måde jeg selv har gjord jeg har kørt hdmi fra min bluray til tv for at få lyd og billede men jeg bruger et coaxial til lyd fra recieveren til blurayen da jeg syntes det giver et bedre resutat frem for det andet men det afhænger af hvilke egenskaber din bluray har for det er ikke altid en fordel at kører det igennem recieveren. og så køb en y-adapter der går ud i 2 hun stik så har du 2 coaxial udgange og så brug den anden til dit tv medmindre det er spidif out med optisk så bruger du jo selvfølgelig det og hvis det er tilfældet så behøver du jo så ikke nogen y-adapter2 coaxial udgange og så brug den anden til dit tv medmindre det er spidif out med optisk så bruger du jo selvfølgelig det og hvis det er tilfældet så behøver du jo så ikke nogen y-adapter
Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
denon4life skrev:
monitor out vil jeg mene men er ikke 100% sikker da det ikke er samme måde jeg selv har gjord jeg har kørt hdmi fra min bluray til tv for at få lyd og billede men jeg bruger et coaxial til lyd fra recieveren til blurayen da jeg syntes det giver et bedre resutat frem for det andet men det afhænger af hvilke egenskaber din bluray har for det er ikke altid en fordel at kører det igennem recieveren. og så køb en y-adapter der går ud i 2 hun stik så har du 2 coaxial udgange og så brug den anden til dit tv medmindre det er spidif out med optisk så bruger du jo selvfølgelig det og hvis det er tilfældet så behøver du jo så ikke nogen y-adapter2 coaxial udgange og så brug den anden til dit tv medmindre det er spidif out med optisk så bruger du jo selvfølgelig det og hvis det er tilfældet så behøver du jo så ikke nogen y-adapter
bruger min optiske indgang til lyden fra min computer og den coaxiale til min bluray på tvet er der optisk lydudgang
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
ja det sagde du godt men du har vel mere end en optisk udgang. og som jeg skrev tidligere så med en y-adapter så er dit problem løst med at du kun har en coax udgang
Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
Sendt: 12 Juli 2011 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
denon4life skrev:
ja det sagde du godt men du har vel mere end en optisk udgang. og som jeg skrev tidligere så med en y-adapter så er dit problem løst med at du kun har en coax udgang
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum