Emne: Så kom testen!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Adamfelix Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOtheFREAK skrev:
Spencer skrev:
MOtheFREAK skrev:
|
Tak for alle indlæg, indspark, udspark og hjørnespark 
Jeg tror vi kan blive ved i AL evighed, og måske skal vi stoppe her, og lade det ex-redaktionelle indslag lukke godteposen til.
Med ønsket om en velsignende lørdag
Morten
|
|
|
Da du stillede dette spørgsmål, på midten af side 6, var der vist alligevel lidt tilbage at debattere.  Uden debat, vil tingene ikke ændres.
Måske vi nu snart vil kunne se en model, med højnet kvalitet, og fyldestgørende lister af det tilsluttede udstyr !? Jeg glæder mig lidt, til en forbedret struktur på anmeldelser, hvis det lykkes at finde den.
Jeg tager lige en kop øl.  (Jeg får næsten lyst til at bruge denne sætning, i min signatur, men det er nok politisk ukorrekt)
|
|
|
Spencer, ja der er godt nok løbet meget øl i åen siden mit spørgsmål 
Gid 7.000 havde læst og diskuteret højttaleren istedet.... så jeg tager nu kruset i egen hånd, og byder alle som har lyst til at høre hvordan sådan nogle banditter lyder til at slå et slag omkring Roskilde - ring lige først 
Du må hellere tage patent på signaturen, inden jeg tager mig en kop øl 
|
|
|
Jeg troede ikke branchemedlemmer måtte reklamere i tråde der ikke hed "Kommentarer til publicerede nyheder".. ¨
Hvor er det lusket af dig at prøve at få drejet tråden over på egen vinding og væk fra et kæmpe problem! -Nemlig at anmelder og importør "samarbejder" når der skrives anmeldelser, Hr. Gige vil jo ikke have nogen fjender som han selv siger... __________________ Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
mich1352 skrev:
Det korte af det lange er vel at der godt må være bare lidt negativt i de anmeldser.
Det kan ikke passe at produkterne er perfekte, gang efter gang hvor ingen svagheder blev nævnt.
Stram dog op!
|
|
|
Det passer da helt perfekt når importører/butikker har veto overfor de enkelte anmeldelelser, man skulle da være mere en almindelig dum hvis man vil have offentligt en dårlig anmeldelelse af et produkt man sælger.
|
|
|
Selvfølgelig, og det er det jeg synes der er så sørgeligt  At de har så meget magt over hifi4all.dk
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til AdamFelix og mich1352 - hvis I gad læse hele tråden, så havde I ikke skrevet som I gør !
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 - sorry, det galt kun AdamFelix
|
| Til top |
|
| |
Adamfelix Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOtheFREAK skrev:
| Til AdamFelix og mich1352 - hvis I gad læse hele tråden, så havde I ikke skrevet som I gør ! |
|
|
Uhh godt svar !!!!!!
Jeg har skam læst hele tråden.. muligvis har jeg overset noget muligvis har du..
Men istedet for at prøve at slippe så let fra min kommentar til dig kunne du måske være så venlig at være specifik i dit svar på tiltale og forklare hvad det er jeg ikke har læst.
Tak. Jeg vil dig intet ondt, sys bare det er synd du fjerner fokus fra et alvorligt emne! __________________ Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
|
| Til top |
|
| |
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som ejendomsmæglere har deres eget sprog;således også hifianmeldere:
Et godt køb for gør-det selv-manden = vælt l**tet = spændende produkt
uovertruffen beliggenhed = I er alene pga godsets gylletank = enestående gengivelse
Kan man ikke lære at læse anmeldelser? Superlativer en masse efterlever også
inflationsregler jo!
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Holmbye: For at starte bagfra.... Lad nu være med at forsvare anmeldere, der i årevis har misinformeret om deres økonomiske interesser i at skamrose i produktanmeldelser, for producenter der tilfældigvis køber annoncer... Det kan jeg kun se argumenter for, såfremt du selv har betalt for annoncer, hvis værdi du gerne vil holde i live.
Jeg er her absolut ikke fordi KvK er smuttet... Det er korrekt, at KvK og jeg deler mange synspunkter, men jeg har været her temmelig længe og ytret mine holdninger inden jeg fik kontakt med KvK.
Jeg forstår dig til dels godt, når du ikke vil sende ustyr til test hos mig. Så ville du jo ikke kunne påvirke anmeldelsen af produktet!    Du skal ikke tage fejl af, at jeg aldrig vil rose noget. Absolut ikke!! Jeg har set/hørt RIGTIG meget udstyr som jeg synes om. Forskellen er bare, at jeg ikke bliver imponeret af 20mm alufronter og flotte WBT terminaler!! Ej heller af mytologiske røver-historier om hvilke rum-teknologier der er anvendt! Er derfor kan jeg godt forstå mange importører ville være trætte af mig som anmelder... De lever jo netop af at sælge disse røverhsitorier!!
Det kan bare ærge mig, at verden er fuld af anmeldere, der vil fylde læserne med røverhistorier, bare for at få importørerne til at købe annoncer. Det er useriøst.
Men hvis du er typen der mener, at en anmelder skal tale producentens/importørens sag, og bare fylde læserne med røverhistorier der får produkterne til at lyde fantastiske, bare fo at tilfredsstille importøren... Ja, så bliver vi nok ikke enige, og jeg vil nok også mene du skal nærlæse definitionen på en anmeldelse.... Du kan starte her...: http://da.wikipedia.org/wiki/Anmeldelse Så vidt jeg kan se,står der intet om, at en anmeldelse er en anlemders måde at sælge annoncer på, ved at få importørens/producentens udstyr til at se mere attraktivt ud. Men måske tager jeg fejl..     __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
AdamFelix,
I dit svar bekræfter du netop at du ikke har læst hele tråden eller måske har hentet kaffe midt i den 
Jeg har netop kritiseret anmelde-formen for at være for glorificerende, jeg har netop ønsket AB tests for objektivitetens og sammenligningens skyld, jeg har netop været ærlig med hensyn til hændelsesforløbet.
Ovenstående kommentar, var blot for at holde en hvis lethed i kommunikationen, at tilføre en lille smule humor. Det gælder jo ikke liv og død, forhåbentlig !
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
|
Dette er jo fremført gang på gang og nu kommer det så frem at de søreme både har vetoret og at hifi4all vælger ikke at offentlige gøre dårlige test fordi det vil kunne skade importøren/butikken. Det er simpelthen så tyndt og skuffende så man tror det er løgn, det er efter min mening direkte skammeligt når man tænker på alle de gange folk har fået advarsler osv. pga. af mistanken om der ikke var helt rent mel i posen mellem H4all og impotørerne. Personligt føler jeg mig totalt til grin for jeg har vitterligt troet på at alle de gange hvor Bruno, Bjarke, Ricky, Ronin osv. har sagt at der ingen som helst økonomiske forbindelser var mellem importørerne og Hifi4all og at de slet ikke havde nogen indlfydelse har.
|
|
|
Jeg har ikke, i den tid jeg var tilknyttet som anmelder, haft leverandører der ikke kunne acceptere det, jeg skrev. Når produktet er afleveret til test, så må de afvente indtil anmeldelsen er postet - der er ingen der har set resultatet på forhånd. Hvordan de andre har gjort det, aner jeg ikke, så det vil jeg ikke udtale mig om, men jeg har på intet tidspunkt stillet mig selv til regnskab - enten kan de lide det eller også kan de ikke.
Kun en enkelt gang har jeg returneret noget som simpelthen bare ikke fungerede - her viste det sig at der var fejl i produktet, hvilket også var formodningen der blev lagt til grund for returneringen af produktet. Derudover er alt kørt gennem møllen, med de oplevelser som jeg har gjort mig undervejs - om andre så er enige, er jeg ligeglad med, fordi at de netop, som når brugerne selv skal beskrive deres ting, er absolut baseret på egne oplevelser, og her er vi jo så herligt forskellige.
Pointen med en anmeldelse er, som jeg ser det, en "forespørgsel" fra en producent/leverandør om hvorvidt det produkt, de har leveret, nu også fungerer, og derfor gerne vil have indtryk omkring det. Sommetider fungerer det hele, og andre gange er der små mangler. At der så selvfølgelig findes nogle leverandører derude, der mener at de skal bestemme udfaldet, er så den side af sagen - det er bare vigtigt at huske at det aldrig, eller ihvertfald sjældent, er producenten selv der gør indevendinger. Sådan har jeg aldrig oplevet det mens jeg var tilknyttet!
Men uanset hvad, så er det ikke leverandørerne der bestemmer dagsordenen - samarbejde er ikke det samme at underlægge sig og lade andre tage teten, og jeg læser det indirekte som om at det er det, der angiveligt sker. Så skal tingene sgu have ændret sig meget, og det nægter jeg at tro at de har.
Og alt hvad jeg sagde dengang, står jeg stadig ved - der er ingen økonomiske forbindelser når snakken går på det her. Skal banner-indtægter for reklamer til at blandes ind i debatten for derved at antyde at der så helt afgjort skulle være noget fordækt, så står verden sgu ikke længere, og så er det den samme diskussion endnu en gang. Man skulle næsten tro at folk virkelig VIL have at redaktionen er rådden og at der ikke arbejdes i brugernes interesse - vi lever i en verden hvor flere og flere tror/mener negativt om alle andre, og det skinner efterhånden også igennem herinde. Jeg er sgu glad for at jeg ikke har noget med det at gøre længere - det er skidehyggeligt lige indtil konspirationisterne kommer på banen, og det er for opslidende i længden. Alt hvad der er godt og gratis, er for godt til at være sandt, og så kan man ligeså godt forsøge at ødelægge det 
Og husk så lige at den gamle diskussion om rent mel i posen osv. ikke har en skid at gøre med denne debat. Turen dengang gik på at enkelte folk krævede at se hvad vi havde givet for produkterne vi havde. De havde hørt en skovtrold fortælle at vi fik det hele gratis og havde stuerne fyldt med grej og hvad ved jeg, og jo længere man kom, jo vildere blev historierne. Da de så selv blev udbedt dokumentation, sked de alle i beddet, for de kunne ikke komme med noget alligevel. De fleste af historierne blev bare digtet af de folk der sædvanligvis var kendt for at have ondt i røven. Redaktionen kom istedet selv med et udspil, og fremlagde retningslinierne - nøjagtigt som forespurgt fra enkelte brugere, men ak - selv ikke her var det godt nok, for dem kunne vi jo have fået fabrikeret af leverandørerne osv. Faktisk gik det så vidt, at selv om meget af mit var købt brugt, og som jeg endda gladeligt redegjorde med beløb, hvor tingene var købt og hele molevitten, så blev det stadig insinueret at folk jo ikke kunne vide om en forretning havde taget specielt hensyn til mig osv. Altså - HELT ÆRLIGT?? Som om en forhandler i Tyskland eller Holland ikke var p***eligeglad med om jeg var på Hifi4all, så længe han fik sine penge for produktet!!
Om folk så tror på det, jeg skriver, er jeg bedøvende ligeglad med - jeg ved at jeg hele tiden har haft rent mel i posen, og det er det eneste jeg behøver at forholde mig til.
Jeg kan sagtens følge nogle af problemstillingerne, men det er det, der står mellem linierne i nogle indlæg, der er betydeligt sværere at sluge! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
mich1352 skrev:
Det korte af det lange er vel at der godt må være bare lidt negativt i de anmeldser.
Det kan ikke passe at produkterne er perfekte, gang efter gang hvor ingen svagheder blev nævnt.
Stram dog op!
|
|
|
Det passer da helt perfekt når importører/butikker har veto overfor de enkelte anmeldelelser, man skulle da være mere en almindelig dum hvis man vil have offentligt en dårlig anmeldelelse af et produkt man sælger.
|
|
|
Det er da sikkert rigtigt at de færreste importører er glade for dårlige tests. Men kan du ikke se problemet i, at man censurerer alt negativt væk, kun med det formål at glæde importøren. Hvad er forskellen så på det og reklamer??? Prøv også at vende det om... Hvis producenten ikke stoler nok på sit produkt, til at lade en uvildig anmelder beskrive det... Ja, så burde han måske finde sig et andet mærke at forhandle!
Hvordan har du det selv med anmeldelser. Forventer du at det du læser intet er værd, fordi det er skrevet for at tilfredsstille importøren, igen for at lokke ham til at betale for ekstra annoncer???
Synes det er sjovt, som visse folk ALTID skal forsvare dem der forsøger at svindle (Her tænker jeg IKKE på dig!!!). Først kan vi diskutere til hudløshed, om anmelderne er påvirkede af reklamekroner... Når man så efter diverse anklager om injurier osv endelig konstaterer, at det rent faktisk er korrekt, idet en anmelder selv indrømmer det... Ja, så kan man diskutere med samme personer, som nu er gået fra ikke at tro på det passer, til pludselig at forsvare og synes at det er helt OK      __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
mich1352 skrev:
Stram dog op!
|
|
|
|
|
|
Jeg har nu heller ikke tidligere hørt om nogle der har nedlagt veto, men det er - som jeg har skrevet i mit laaaaaange indlæg - sikkert fordi at de ikke har fået lov at læse anmeldelserne inden de blev postet.
De fleste leverandører sender nemlig typisk noget som de ved ikke sandsynligt falder ret meget igennem, og sådan skal det vel også være. Hurdlen er bare at redaktionen, ihvertfald som da jeg var med, tog ligeså meget kontakt til leverandører som butikkerne/leveranderørne tog kontakt til os, og når man selv skal vælge, så vælger man da som regel noget som man selv synes er fedt og som måske kunne rykke lidt - dvs. finde nogle af de fede ting, som folk gerne vil læse om.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Jeg har kørt i koreanerbiler siden 1999, og aldrig haft et eneste prob med dem. Hvis kineserne leverer samme kvalitet, så ser det sort ud for europærerne. Se bare vw med deres passat, og nu også med fox, de skal virkelig til at oppe sig, hvis de vil fortsætte med, at bilde folk ind, at de laver kvalitetsbiler.
Men kinesiske bilers sikkerhed, og deres design
UPS Det er jo ikke et bilforum, undskyld.
vh. T13
Ups, er der problemer med Fox ??? åh nej, har selv en.
Men det er jo ikke et bil forum  |
|
|
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes du er ude på et sidespor Holmbye. Du er ikke uvildig og argumenterer såmænd blot for status quo. Det er vist ikke just det der er stemning for. Hurtig vil netop ikke kun se det rosenrøde ved et produkt men også se kritisk på det. Tro det eller ej, den slags er der faktisk læsere der værdsætter. Måske kan det ikke lade sig gøre at lave kritiske anmeldelser med distributørers medvirken i Danmark dags dato. Men det er da trist så. Så lad os da sætte fut i brugeranmeldelser.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har 2 direkte spørgsmål til redaktionen. De er ganske lette, og burde kunne besvares meget let og tydeligt
- Hvis I aldrig har haft noget at skjule, omkring anmeldelsernes påvirknig af evt annonceindtægter. Hvorfor er det så I har valgt at hemmeligholde informationer, og i øvrigt anklaget brugere der var på sporet af disse informationer for at nærme sig injurier???
- Hvorfor er det, at I ikke er villige til at rette i en anmeldelse, når jeg nu som med RMB1077 anmeldelsen påpeger direkte forkerte informationer, der enddog får produktet til at virke mere nyskabende og revolutionerende end det i virkeligheden er??? Jeg kan forstå, at en anmelder uden teknisk kompetence kan lave et par smuttere. Her er de dog lidt store. men hvorfor i alverden vil i bibeholde fejlene, når I nu får dem oplyst???
__________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin: Det er fint nok at dine anmeldelelser aldrig skulle have godkendelse af leverandører, men det står jo i meget skarp kontrast til hvad Gige skriver, nemlig at anmeldelelserne skal godkendes før de bliver lagt ud, om det så netop ikke er nødvendigt med dine anmeldelelser mens det gælder for alle andres er jo ikke nemt at svare på.
Mht. at der ingen økonomiske forbindelser er lyder godt nok noget hult når Gige selv skriver at H4all er afhængige af reklameindtægter for at det kan løbe rundt, samtidigt med at leverandører har vetoret overfor anmeldeleser osv.
Jeg kan også læse ud af dit indlæg at det ofte er leverandøren som henvender sig til H4all for at få testet et produkt, og når man så samtidigt ved at de efter anmeldelesen er skrevet kan nægte at den bliver offentligtgjort lugter det godt nok en hel del efter min mening.
Den gamle diskussion kan jeg slet ikke huske i detaljer jeg kan bare huske at der mange gange er blevet fortalt at H4all er et helt uafhængigt site og det er må man jo desværre konstatere i dag er aldeles forkert.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Jesper Juul skrev:
mich1352 skrev:
Stram dog op!
|
|
|
|
|
|
Det er da sikkert rigtigt at de færreste importører er glade for dårlige tests. Men kan du ikke se problemet i, at man censurerer alt negativt væk, kun med det formål at glæde importøren. Hvad er forskellen så på det og reklamer??? Prøv også at vende det om... Hvis producenten ikke stoler nok på sit produkt, til at lade en uvildig anmelder beskrive det... Ja, så burde han måske finde sig et andet mærke at forhandle!
Hvordan har du det selv med anmeldelser. Forventer du at det du læser intet er værd, fordi det er skrevet for at tilfredsstille importøren, igen for at lokke ham til at betale for ekstra annoncer???
|
|
|
Hrøøm, prøv lige at læse mine indlæg igen, så ser du nok ganske tydeligt at vi i denne sag er af samme mening. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
|
Ronin: Det er fint nok at dine anmeldelelser aldrig skulle have godkendelse af leverandører, men det står jo i meget skarp kontrast til hvad Gige skriver, nemlig at anmeldelelserne skal godkendes før de bliver lagt ud, om det så netop ikke er nødvendigt med dine anmeldelelser mens det gælder for alle andres er jo ikke nemt at svare på.
Mht. at der ingen økonomiske forbindelser er lyder godt nok noget hult når Gige selv skriver at H4all er afhængige af reklameindtægter for at det kan løbe rundt, samtidigt med at leverandører har vetoret overfor anmeldeleser osv.
Jeg kan også læse ud af dit indlæg at det ofte er leverandøren som henvender sig til H4all for at få testet et produkt, og når man så samtidigt ved at de efter anmeldelesen er skrevet kan nægte at den bliver offentligtgjort lugter det godt nok en hel del efter min mening.
Den gamle diskussion kan jeg slet ikke huske i detaljer jeg kan bare huske at der mange gange er blevet fortalt at H4all er et helt uafhængigt site og det er må man jo desværre konstatere i dag er aldeles forkert.
|
|
|
Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om hvordan Mikkel gør tingene, men for mit vedkommende er der kun en der bestemmer under en test, og det er mig - ganske enkelt. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Bastian Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 270
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Så lad os da sætte fut i brugeranmeldelser."
Prøv lige at læs dem, der findes......Gudfaderbevares. èn giver Mi 3 højttaleren 6 stjerner ud af 6 for ydelse. (faktisk får den 6 i alle kategorier *GG*) Hvorfor køber nogle modellen større? Rent spild da!
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
|
Hurtig, du har fuldstændig misforstået din funktion her i forummet. Hvis du ikke kan lide redaktionens indstilling, så er du meget velkommen til at få dine hifi-nyheder og anmeldelser et andet sted. Dette er en gratis hjemmeside, men det betyder ikke at der er læser-demokrati. Det er redaktionen der ligger linjen, og KUN redaktionen.
Når en tekst er forfattet, så er der mulighed for at distributøren kan gennemlæse denne. Der er så mulighed for at få rettet faktuelle fejl. Lytteindtryk og konklusion er vores afdeling suværent, og står ikke til at ændre. Er distributøren meget uenig i det vi skriver, så er det hans suveræne ret at trække produktet tilbage uden anmeldelse. Lidt spildt tid fra vores side, men sådan foretrækker vi at det skal være. For det handler om samarbejde, ikke om at få fjender.
Jeg har svaret på Svend P's spørgsmål, så om du køber den eller ej må du helt selv om. Du får IKKE at vide hvilke produkter der er sendt retur uden anmeldelse. DETTE ER FORTROLIG INFORMATION MELLEM REDAKTIONEN OG DISTRIBUTØREN!!! Og det står ikke til at ændre.
Mikkel.
|
|
|
Ja det er så åbenbart ikke længere kun redaktionen som ligger linjen.
Du skriver også at distributøren har mulighed for at rette faktuelle fejl, er der så nogen speciel grund til at hvis andre gør det samme bliver de ignoreret? __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jesper Juul skrev:
|
|
|
|
Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om hvordan Mikkel gør tingene, men for mit vedkommende er der kun en der bestemmer under en test, og det er mig - ganske enkelt.
|
|
|
Det var sgu da rart at høre. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|