Emne: Så kom testen!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved det Holmbye, jeg har selv handlet med dig. Jeg syntes egentligt bare det er lidt trist hvis lidt mindre jubelglade anmeldelser holdes ude. De kunne såmænd også være spændende at læse. Korstog er det ikke. 
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 09 Januar 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
En test jeg syntes var interessant og brugbar, er denne test, af Krell KAV 400xi fra Stereophile. Konklusionen viser tydeligt at der er arbejdet detaljeret med at vurdere forstærkeren. Det er klart at Hifi4all ikke har samme adgang til måleudstyr, men selve seriøsiteten omkring hvorvidt et produkt er godt eller skidt, bør skinne igennem. Hvis konklusionen altid er, at produktet er aldeles fremragende, bliver det en tam gentagelse at læse anmeldelser. For meget sukker i kaffen, simpelthen.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nedenunder er et link på en anmeldelse på Hifi4all fra sidste år.
NAD C320BEE
Den er nuanceret og nævner såvel gode som dårlige sider sobert
(volumenkontrollen får endog hård kritik uden at produktet samlet set fremstår som det argeste l**t, så det kan godt lade sig gøre - mere af den slags, for det er altså noget, der batter hos potentielle købere)
Den oplyser om anvendt musik
Den oplyser om anvendt udstyret
Og så er der 'kun' tale om en lyntest !!!
Det eneste, jeg savner, er lidt om 'indmaden' (med tilhørende billeder) ellers synes jeg faktisk anmeldelsen er som den skal være, og om ikke andet, et forbillede på hvordan Michael Gige et al. burde gribe dem an.
Mere kræves der ikke.
|
| Til top |
|
| |
Thoga Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 02:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ganske enig i ovenstående. Generelt er værdiladede udtryk som "god, super, køb den" etc. meningsløse, især når de står løsrevet fra en beskrivelse af, hvorfor det er så godt. Omvendt har jeg fuld forståelse for, at det ikke er nemt at anmelde noget så subjektivt som lyd. Kunsten må være at tage udgangspunkt i sin subjektive oplevelse og derefter pille den fra hinanden stump for stump, sådan at vi som læsere bliver klogere på produktet og forstår anmelderens tilgang.
Måske skulle hifi4all opstille faste skemaer/minimumskriterier for test og oftere bruge lyttepaneler, så flere synspunkter kommer frem i artiklerne.
(Jeg har ikke læst alle 13 siders indlæg til bunds, så tilgiv mig, hvis jeg gentager nogle allerede nævnte pointer ) __________________ Thomas G.C.
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Spencer; det er rigtigt det er en god test, som altid fra STereophile.
De afdækker at den omtalte Krell KAV 400 xi, ikke kan tåle at køre med kontinuerlig afgivelse af 67watt i 15 minutter (!) , ikke fordi de søger det, men fordi det sker under den traditionelle testprocedure. Det er er iagttagelse de gør og de rapporterer om det, det er klart. Det er nok med til at de ikke kan anbefalde at man bruger den til HT ere der har 4 ohm - eller mindre.
Det var ikke godt om de havde hemmeligholdt denne info af hensyn til Krells salg og image, for det kan jo let være brugere, som får problemer med den, p.g.a. den kraftige varmeudvikling under kontinuerlig drift ved halv-høje/høje lydtryk.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Hifihuset.dk: Præcis... Det er meget uheldigt, hvis en anmelder ikke offentliggør en skavank i et produkt, eller måske helt dropper anmeldelsen, fordi produktet flopper. ____________________________________________________________ ______________
Faktum er, at mange køber såkeldt "High End" udstyr, fordi det er High End, og fordi de derfr forventer at få den bedste lyd. Men lytter man til alverdens High End udstyr, vil man konstatere at det IKKE er tilfældet. Jeg mener eks at ML er noget af det mest kønsløse man overhovedet kan opdrive i prisklassen over 5.000,- pr enhed! Alligevel køber mange det, i den forventning at de får det ultimative. Disse folk havde nok holdt sig væk, hvis der fandtes en anmelder med selvtillid nok til at sige sin ærlige mening!! Spørgsmålet er bare hvilken side anmelderen skal være på?? Skal han hjælpe importøren med at få solgt skidtet, eller skal han advare køberne mod at købe skidtet?? Jeg mener absolut det sidste... Ellers er han ikke anmelder, men nærmere reklame-medarbejder  __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, tag nu ikke mig som gidsel, Hurtig!
Det er ikke mig som siger noget ikke er high-end o.s.v.
Har kun svaret/givet Spencer ret i det med testen i Stereophile. At du bruger det til at sige ML er kønsløst m.v. står for din regning.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
@ Hifihuset.dk: Præcis... Det er meget uheldigt, hvis en anmelder ikke offentliggør en skavank i et produkt, eller måske helt dropper anmeldelsen, fordi produktet flopper. Faktum er, at mange køber såkeldt "High End" udstyr, fordi det er High End, og fordi de derfr forventer at få den bedste lyd. Men lytter man til alverdens High End udstyr, vil man konstatere at det IKKE er tilfældet. Jeg mener eks at ML er noget af det mest kønsløse man overhovedet kan opdrive i prisklassen over 5.000,- pr enhed! Alligevel køber mange det, i den forventning at de får det ultimative. Disse folk havde nok holdt sig væk, hvis der fandtes en anmelder med selvtillid nok til at sige sin ærlige mening!! Spørgsmålet er bare hvilken side anmelderen skal være på?? Skal han hjælpe importøren med at få solgt skidtet, eller skal han advare køberne mod at købe skidtet?? Jeg mener absolut det sidste... Ellers er han ikke anmelder, men nærmere reklame-medarbejder 
|
|
|
Det, der er med til at gøre denne debat lettere sørgelig, uden at mønte den på noget bestemt ud over din bemærkning ovenfor er, at hvis en anmelder roser et produkt som DU ikke synes om, så er han naturligvis reklame-medarbejder. Nu går den så lige på ML - well, det trænger sikkert ikke når jeg siger det, men der er faktisk nogle der mener det stik modsatte, nøjagtigt som med alt andet indenfor denne branche (og alle andre). Og fordi at du mener at f.eks ML er kønsløst, rokker f.eks. ikke det fjerneste ved min mening om samme mærke, og så er jeg faktisk, med udgangspunkt i min anmeldelse, bedøvende ligeglad med hvad f.eks. du mener om samme mærke. Og her er essensen jo netop, at uanset hvor ærligt jeg f.eks. har skrevet netop den anmeldelse, så vil du vælge ikke at tro på det, fordi du ikke selv kan døje ML - så kommer problemstillingen netop at - 1. skal man vælge at tage anmeldelsen som den individuelle oplevelse det nu engang er, eller 2. skal man gøre det til noget personligt og puste sig op, fordi man ikke selv er enig?? (bemærk at jeg her bare tager udganspunkt i en anmeldelse generelt)
Sådan er det med ML nøjagtigt som det er med Krell, GamuT, Accuphase osv. - alle har forskellige meninger om det hele. Problemet er accepten, eller mangel på samme, af disse meninger, også selv om man ikke selv er enig.
Som sagt så er fremgangsmåderne forskellige fra anmelder til anmelder, som jeg læser det. Jeg holdt naturligvis fast på min måde at gøre det på, og kan af gode grunde ikke udtale mig om andres. Jeg kan derfor sagtens følge nogle af de ting der bliver fremlagt - min pointe var netop at når jeg fik noget ind som ikke gjorde det godt, ville det som jeg observerede alligevel komme med eftersom det vel er de naturlige præmisser undervejs. Selvom man så måske ikke finder noget der er decideret skidt, vil der som regel dukke enkelte ting op som man kan påpege - naturligvis på en ordentlig måde, dvs. med konstruktiv kritik formuleret på en fornuftig måde. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Har kun svaret/givet Spencer ret i det med testen i Stereophile. At du bruger det til at sige ML er kønsløst m.v. står for din regning.
|
|
|
Sorry.... det var kun den første linje der var relateret til dig. Altså denne: "Præcis... Det er meget uheldigt, hvis en anmelder ikke offentliggør en skavank i et produkt, eller måske helt dropper anmeldelsen, fordi produktet flopper."
Jeg indsætter lige et linjeskift, så det fremgår tydeligt! Sorry!! I øvrigt hatten af, for et nystertet branchemedlem, der tør sige sin mening! Det er i orden!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
hifihuset.dk skrev:
|
|
|
Sorry.... det var kun den første linje der var relateret til dig. Altså denne: "Præcis... Det er meget uheldigt, hvis en anmelder ikke offentliggør en skavank i et produkt, eller måske helt dropper anmeldelsen, fordi produktet flopper."
Jeg indsætter lige et linjeskift, så det fremgår tydeligt! Sorry!! I øvrigt hatten af, for et nystertet branchemedlem, der tør sige sin mening! Det er i orden!!
|
|
|
Jeg tør også godt sige min mening men hatten bliver åbenbart på, når meningen ikke er den samme som din
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen gider at læse om dårlige produkter .... !! Eller gør de!
Man vælger vel de interessante produkter ud ... med forventning om at de er gode. Det er klart at man skal skrive hele sandheden godt som skidt ... men kriteriet må være at man skal finde produkter som forventeligt er gode - ellers er det jo bare en gabestok, hvor man hænger ringe/fejlbehæftede produkter ud.
Anmeldere har mange måder at skrive på ... men hvis man også læser mellem linierne så er det jo ofte ret tydeligt hvad anmelderen mener. Man behøver jo ikke at skrive en masse grimme ord for at nedgøre et produkt!
Der er et no-go i anmeldelser set fra mit bord ... "vil sikkert åbne op ved tilspilning". Vækker glade minder fra Eben anmeldelsen i HF ... uhauha ... Ville man købe en Porsche der kun kunne bankes op på 80km/t, hvis forhandleren sagde ... den skal bare køres til så skal det nok komme!
Må sige jeg har mine favorit-anmeldere som jeg altid læser ... og øv-anmeldere som jeg ikke gider at spilde tid på. Generelt er Stereophile det bedste blad efter min mening ... har et par gode folk og nogle mindre gode ... samt gode kommenterede målinger udført af redacteuren. Fremer som er kontroversiel ... er typen som har en klar mening ... og også giver dårlige anmeldelser.
Al Bundy
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hør nu Ronin... Der er ingen ide i, at du bliver ved med at rode efter argumenter for, at uanset havd, så er jeg utilfreds! Sådan er det ikke. Skulle en anmelder lave en anmeldelse af eks noget ML der intet siger mig, og konstatere at det lyder vildt godt. Ja, så er det OK med mig, og jeg vil, aldrig påstå han er betalt for at sige det! Det viser bare, at han har en helt anden smag og holdning til musik end jeg. Men når alt uanset hvad det er, kan imponere alle test-panelets medlemmer, så er det ikke et spørgsmål om at de har en anderledes smag eller holdning. Nej, så er det fordi de ikke lader deres egen holdnig skinne igennem, men blot fedter for en importør, for at score nogle reklamekroner!
I stedet for at så tvivl om mine intentioner, så prøv dog at forholde dig til de faktaer der er kommer på banen. Nemlig at man IKKE er uafhængig af importøren, idet man godt ved, at en dårlig anmeldelse ikke får lov at blive offentliggjort, og at det i så fald naturligvis ville betyde, at pågældende importør næppe ville lægge flere reklamekroner!! Prøv dog at forholde dig til, at vi er noge stykker, der i flere år har påpeget, at det lugtede i den retning, men at redaktionen totalt har afvist, og i øvrigt selv hentydet til, at man ikke kan være uvildig hvis det foregår på den måde. Og nu er de så blevet afsløret alligevel.... Forhold dig dog til det, i stedet for hele tiden at forsvare nogen, som nu endda er blevet afsløret!
Kan du ikke også meget kort fortælle, om du mener en anmelders fornemmeste opgave er at reklamere for produkterne til fordel for importøren, og kun fremhæve de positive sider, for at lokke købere til. Eller mener du han skal være købernes mand, der i kraft af sin større erfaring indenfor området, skal guide køberne til de bedste produkter, og udenom de værste??? Ingen udenomssnak... Please!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmbye skrev:
|
Jeg tør også godt sige min mening men hatten bliver åbenbart på, når meningen ikke er den samme som din
Mvh
|
|
|
Som jeg også lige har skrevet til Ronin, så er det IKKE korrekt! Folk skal helst have hver deres mening. Men vil du helt seriøst mene, at det er folk mening der skinenr igennem, når hvis man er yderst overbegejstret uanset hvad man bliver serveret? Enten er det fordi man ikke siger sin ærlige mening, ellers er man EKSTREM ukritisk. Og er det tilfældet egner man sig på ingen måde som anmelder. Er du uening??? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Holmbye skrev:
|
Mvh
|
|
|
Som jeg også lige har skrevet til Ronin, så er det IKKE korrekt! Folk skal helst have hver deres mening. Men vil du helt seriøst mene, at det er folk mening der skinenr igennem, når hvis man er yderst overbegejstret uanset hvad man bliver serveret? Enten er det fordi man ikke siger sin ærlige mening, ellers er man EKSTREM ukritisk. Og er det tilfældet egner man sig på ingen måde som anmelder. Er du uening???
|
|
|
Ja jeg er uenig.
Prøv nu at forstå. Uanset anmeldelser eller ej så er et banner eller an annonce på Hifi4all.dk med 10.000 daglige unikke besøgende hifi interesserede brugere en uvuderlig reklame. Her kan man til en rimelig pris reklamere direkte til målgruppen via bannere og annoncer. Der er der intet der kan lave om på og hvis man sagde nej tak til et godt revelant sted at reklamere fordi man var blevet fornærmet over en knapt så god anmeldelse så snyder man kun sig selv og det går ikke særligt meget ud over andet en ens egen omsætning. Så jeg syntes ærlig talt at din teori er rigtig dårlig.
Nu har jeg ikke nærlæst den anmeldelse/test/teaser der er oppe i denne tråd men der var da vist en forum bruger der en del sidder tilbage har citeret et par kritik punkter fra anmeldelsen, i det lys syntes jeg også at du overdriver kraftigt når du beskriver hvordan den er 100% ukritisk og kun slikker r*v. Jeg har ærlig talt lidt svært ved at tage den ellers relevante problemstilling seriøst, fordi jeg syntes du er usaglig
Men hvad, jeg er jo selv uvildig.
Udover det er det da ikke længe siden der var en sammenlignende test med flere forskellige cd afspillere, så vidt jeg husker fik den klart billigeste afspiller rigitg god ros med på vejen.
Der var også en test af kabler som jeg selv var lidt utilfreds med fordi den udråbte et af testemnerne som det bedste nogensinde, men det siger vel så også en del om de andre kabler i testen eller hvad?
Mvh
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Kan du ikke også meget kort fortælle, om du mener en anmelders fornemmeste opgave er at reklamere for produkterne til fordel for importøren, og kun fremhæve de positive sider, for at lokke købere til. Eller mener du han skal være købernes mand, der i kraft af sin større erfaring indenfor området, skal guide køberne til de bedste produkter, og udenom de værste??? Ingen udenomssnak... Please!!
|
|
|
Hej Hurtig. Ronni svarer uden tvivl på hele indlægget, men jeg vil gerne bidrage en anelse til tråden jvf ovenstående. En anmelder har svære odds under alle omstændigheder, og ser man på rækken af anmeldere i nutidens hifi-magasiner, er det yderst yderst sjældent, du "ser" en anmelder nedgøre et produkt i direkte vendinger. At guide købere er et voldsomt felt at begive sig ud i, al den stund, at referencer er vidt forskellige, hvorfor anmeldelser altid skal tages med et gran salt, men balancen mellem at "lokke" og "fravælge" vil altid være hårfin og personrelateret. Anmeldelser har aldrig været andet end vejledende, og bliver det forhåbentlig ej heller, uanset om vi taler hifi eller biler etc, men en endegyldig placering for et produkt er utopi! Tænkt eks: En sober og professionel test af en VA-højttaler af positiv karakter :  En sober og professionel test af en Grand Diva af negativ karakter : 
Hvilken højttaler vil du vælge? Vælger du ud fra testen? Vælger du selv at teste? Er den værste højttaler siet fra? Har anmelderen større erfaring og er han pålidelig ? Er han pålidelig fordi han vægter de parametre du selv vægter ? osv.
Langt de fleste af os kan så udemærket læse en test og læse mellem linierne, men i sidste ende er der vel kun et aspekt der tæller: afprøv produktet, lyt til produktet, dan din egen erfaring uanset hvad anmelderen måtte mene, uanset hvad naboen måtte mene, uanset hvad den mest ivrige og velformulerende skribent her på sitet måtte mene...................
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Holmbye: Du glemmer helt at svare på mit ellers simple spørgsmål.... Hvad er anmelderens fornemmeste opgave?? Skal han være på importørens side, eller skal han være på læsernes side?? Jeg kan dårligt forestille mig, at man kan være på begge sider på en gang, og stadig sige sin mening...
Alene det, at man lader importøren bestemme om anmeldelsen roser hans produkt tilstrækkeligt inden den offentliggøres, viser jo med al tydelighed, at det er importøren man forsøger at hjælpe. Og så er det pr definition IKKE en anmeldelse!!
Men lad mig nu høre... Hvis side mener du anmelderen skal være på??? Vi kan lige så godt få kortene på bordet!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
@ Holmbye: Du glemmer helt at svare på mit ellers simple spørgsmål.... Hvad er anmelderens fornemmeste opgave?? Skal han være på importørens side, eller skal han være på læsernes side?? Jeg kan dårligt forestille mig, at man kan være på begge sider på en gang, og stadig sige sin mening...
Alene det, at man lader importøren bestemme om anmeldelsen roser hans produkt tilstrækkeligt inden den offentliggøres, viser jo med al tydelighed, at det er importøren man forsøger at hjælpe. Og så er det pr definition IKKE en anmeldelse!!
Men lad mig nu høre... Hvis side mener du anmelderen skal være på??? Vi kan lige så godt få kortene på bordet!!
|
|
|
Nu svarer jeg for mig selv !
Anmelderen skal være 100.000% objektiv, og ikke være på nogens side !
For mit vedkommende, kunne jeg ikke påvirke testen OVERHOVEDET, jeg fik lov til at korrigere to faktuelle fejl, nemlig en pris og et finérnavn.
Punktum.
MO
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm det er sgu ved at være trættende her på siden - altid er der kloge åger der ved alt og som kan alt, som skal ødelægge alt og vil frelse sig selv - for fanden da også, så lad dog vær med at læse anmeldelserne, hvis man altid leder efter negativitet og fejl, ja så finder man det sgu.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
hmm det er sgu ved at være trættende her på siden - altid er der kloge åger der ved alt og som kan alt, som skal ødelægge alt og vil frelse sig selv - for fanden da også, så lad dog vær med at læse anmeldelserne, hvis man altid leder efter negativitet og fejl, ja så finder man det sgu.
|
|
|
Man kan nu også vælge, at betragte det som en ret principiel diskussion ang. redaktionens linie i forhold til brugerne og branchen. __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
|
|
|
Finder du det slet ikke lidt uheldigt, at man markedsfører produkter under dække af at man er 100% uafhængig anmelder??? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|