Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 09:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
MOtheFREAK skrev:
RogueAgent skrev:

Se DET er derimod en interessant diskussion - men nok også en der fortjener sin egen tråd i stedet for det muntre køkken i denne her...

Ja, jeg må jo erkende at tråden ikke på noget tidspunkt har handlet særligt meget om hvor godt mine højttalere spiller... 

På et tidspunkt spørger jeg dig, om Montanahøjttalere lyder godt sammen med Rotel.
Hold dig vågen, til sent i nat.

Du skal være mere end velkommen  desuden er det jo som vi så udmærket ved, at en lytning fortæller mere end 1000 anmeldelser

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Hurtig du skriver "Nej, Rotel siger ikke at de har forbedret ICEPower teknologien. Der står ret tydeligt at de har arbejdet meget med bl.a. modulatoren, og at det er endt ud i Deres MECC-modulator. Og det er LØGN, for MECC modulatoren var der da de købte de færdige moduler, så det er IKKE noget de er endt ud med. Spørgsmål til det, ...... kan der umuligt være!!!"

rotel skriver:

Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features. I den nye modulator omformes det analoge signal ved hjælp af en COM teknologi (Controlled Oscillation Modulation), hvilke betyder at signalet ikke påvirkes af en strømforsyning som ikke matcher.

Efter effektrinet og low-pass filteret, sendes der en lille ”test” af PWM-signalet tilbage til et MECC-system inde i modulatoren. Dette MECC-system er i stand til at sammenligne ”testen” med det originale signal, og derefter kompensere for den forskel der måtte være. Med ICEpower teknologien lover Rotel en effektivitet på op imod 96 %. Når man tænker på de almindelige forstærkere der ikke kommer meget over 25-30 % i effektivitet, er det ganske imponerende.

jo spørgsmålet er hvordan man læser åbenbart.

"Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi" læs dette et par gange, og så resten af teksten

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hurtig skrev:

Langt indlæg.

Skal jeg forstå det sådan at du uden at vide det, påstår at Rotel ikke har tilføjet ændringer til ICEpower teknologien ? 2 logiske spørgsmål:

a) Det er jo en kendt sag at Acoustic Reality kan finde ud af at modificere modulerne, så hvorfor skulle Rotel ikke kunne ?

b) Har du kontaktet Rotel for at høre om de har fået modulerne modificeret ?

a) Ja, Rotel kunne i princippet godt have ændret modulerne, men det er jo ikke det de tager æren for. Der skrives at de har arbejdet med eks modulatoren, og er endt med Deres MECC-teknologi. Og det er løgn, for den har Bang&Olufsen udviklet... Det er en af grundkernerne i ICEPower teknologien. Er du i tvivl om det??
Ville du i øvrigt være lige så tolerant, hvis et firma pludselig tog æren for udviklingen af DMCD-teknologien???

b) Nej, jeg har ikke kontaktet Rotel. Jeg ved at det er Bang&Olufsen der har udviklet ICEPower-teknologien, MECC-teknologien, COM-teknologien osv... Hvis du er i tvivl om at det er korrekt, vil jeg anbefale dig at læse Karsten Nielsens tekniske papers. Her kan du i artiklerne fra slutningen af 90'erne læse om hans udvikling af den teknologi, som der påstås at Rotel lige netop har udviklet.
Dermed er der ikke så meget tvivl om, at Rotel ikke har udviklet teknologierne, så der er egentlig ikke så meget tvivl om, at det faktum at der antydes at de har, ikke har noget med sandheden at gøre.

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

http://europe.rotel.com/products/pdfs/rmb1077-leaflet.pdf

Her er Rotels egen folder om rmb-1077. "Udviklingsarbejdet" er ikke nævnt her - men det er B&O heller ikke.

Hvorvidt det er dette eller andet materiale der har ligget til grund for beskrivelsen i anmeldelsen ved jeg af gode grunde ikke... 

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Historien om at man har for travlt, køber jeg ikke. Der er brugt MEGET længere tid på at fprsøge at bagatelisere problemet, end det ville have taget at ændre det. Så der må lægge et eller andet til grund fot, at man ikke bare har erkendt og rettet fejlen.
Lad os nu høre... Igen... Lyset fejler intet, så lad os få historien frem i det!

uden at kende begrundelsen, kunne jeg forestille mig at man har haft samme tanke som jeg har lige nu.

"åhh nej, endnu en mail fra hurtig.. hvor er min delete knap?"

du har garanteret skrevet samtlige af dine mails i samme nedladende tone, som du gør herinde.. og hvilket udgangspunkt for en god debat..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Hurtig skrev:
Historien om at man har for travlt, køber jeg ikke. Der er brugt MEGET længere tid på at fprsøge at bagatelisere problemet, end det ville have taget at ændre det. Så der må lægge et eller andet til grund fot, at man ikke bare har erkendt og rettet fejlen.
Lad os nu høre... Igen... Lyset fejler intet, så lad os få historien frem i det!

uden at kende begrundelsen, kunne jeg forestille mig at man har haft samme tanke som jeg har lige nu.

"åhh nej, endnu en mail fra hurtig.. hvor er min delete knap?"

du har garanteret skrevet samtlige af dine mails i samme nedladende tone, som du gør herinde.. og hvilket udgangspunkt for en god debat..

Hvis der er tale om en uheldig oversætterfejl, fra engelsk til dansk, så mener jeg at den kunne have været rettet øjeblikkeligt, uden en masse sværdslag.

Det er jo fåtallet der tjekker det engelske materiale fra Rotel, når de har læst det danske.

Rotel skriver: "The new digital technology is based on two principals named Controlled Oscillation Modulation (COM) and Multivariable Enhanced Cascade Control (MECC). Together, these two designs form the intelligent power processing (the brains) of the technology to ensure that the amplifier’s power supply and output is rock solid even under complex speaker loads or power supply variations."

Der tager de jo ikke selv æren for at have opfundet noget som helst.

Edit: Der står 'The new digital technology' ikke 'Our new digital technology', som ville antyde at teknologien var Rotels egen.

Diskanten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

dobbeltprofil!

Bruger siden: 16 Marts 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Diskanten skrev:

Halløj i debatten,

Jeg vil tillade mig, at komme med et indlæg til tråden, og dette indlæg er udelukkende adresseret til Hurtig, og i den forbindelse også til hans DIY DAC tråd, som jeg for forståelsen's skyld linker til her:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47401&P N=2

Hurtig er jo ikke sen til, at komme med diverse konspirations-teorier, ej heller nærig med relativt voldsomme udfald mod både producenter og eksempelvis HiFi4All's stab, og som oftest ender det ud i anklager om bevidst snyd og bedrag og misinformation af alt og alle.

Jeg vil her prøve, at vende bøtten om, og se på en decideret salgstråd (som af uforklarlige årsager stadig er åben), og se hvilke salgsfremmende hensyn "Hurtig" bruger i salgøjemed.

Det er selvfølgelig tråden DIY DAC jeg taler om, og i denne tråd bliver Kurt Von Kubik taget til indtægt for særdeles mange udsagn, blandt andet dette: "Citat Hurtig"   

@ Kontrast: Som KvK sagde: Den distancerer alt hvad han tidligere har hørt siden LP'en, med et behageligt forspring.... Incl hans Audio Alchemy og hvad der ellers har været forbi hans kælder! "Citat slut".

Nu kender jeg jo lidt til dette projekt, og har en gedigen førstehåndsviden, og jeg kan da fortælle, at din tråd kun lige var født, da KVK efter en lille intim lytte session, smed din/jeres DAC af pommern til, og genudnævnte Audio Alchemy til den absolutte referance, og så er det jeg spørger dig Hurtig, hvor er rettelserne og dementierne at finde i tråden, ingen steder!!!!, for du forsatte ufortrødent din salgstråd med postulater både her og der, og udsøgt underbygget af citater fra KVK omkring alle DAC'ens fortræffeligheder.

Det mest pudsige er, at da KVK langt om længe dukker op i tråden, nævner han ikke med en eneste stavelse lyden fra jeres fælles projekt, og det er vel forståeligt nok.

Hilsen Diskanten 

Opsådasse til Hurtig

Til top Vis Diskanten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diskanten

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

@Diskanten

Du spammer tråden, med noget der hører til i en anden tråd.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Jeg synes stadig vi skal have en helt konkret forklaring på, hvorfor man ikke så snart man gøres opmærksom på de ret grove faktuelle fejl, sørger for at få dem rettet. Det må da have lige så høj priotet, som prioteten af ikke at vildlede sine læsere. Og den forventer jeg er ret stor!

Det virker meget omsonst! Hurtig, du er kørt fast i rillen, men jeg skal gerne endnu engang citere mig selv:

Administrator skrev:

Hurtig skrev:
... Jeg tænker bl.a. på testen af Rotel RMB1077, hvor I formår at få det til at fremgå, at Rotel har udviklet ICEPower teknologien. Jeres anmelder fortæller højt og bredt om Rotels mange overvejelser undervejs, og hvorledes de har formået at løse de traditionelle problemstillinger i forbindelse med klasse-D princippet.

Nu har det aldrig være meningen at få det til at fremstå som om at Rotel har udviklet ICE-teknologien. For at læseren ikke skal være i tvivl om, eller fejlfortolker så det batter, er der i den omtalte Rotel tekst tilføjet en ændring, således at en læser som straks maler fanden på væggen heller ikke burde være i tvivl om, at teknologien ikke er Rotel’s egen.

Rotel anmeldelse skrev:
Rotel har brugt kræfter på at finde en måde at løse disse problemer. Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features. I den nye modulator omformes det analoge signal ved hjælp af en COM teknologi (Controlled Oscillation Modulation), hvilke betyder at signalet ikke påvirkes af en strømforsyning som ikke matcher.

Hurtig skrev:
Når jeg nu har gjort jer opmærksom på dette utallige gange, hvordan kan det så være at I på ingen måde har ændret jeres tekst???

Af den simple grund, at vi ikke opfatter teksten på samme måde som du desværre har valgt at gøre. Hvis man vil se spøgelser i skabet – ja, skal de naturligvis nok dukke op!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

@ Diskanten:
Jeg kan ikke se ideen i, at du blander vores DAC tråd ind i billedet. Den er på ingen måde ment som en salgs-tråd. Hvis du er ude efter sådanne, skulle du starte med Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Hvis man bestiller inden en vis dato, kan man få han højtalere til intropris... Kan ikke huske dato og pris, men det kan du finde i hans tråd .

Dertil vil jeg så føje, at hvis der vitterlig er modstand imod min DAC-tråd, fordi folk mener det er ren reklame, skal jeg gerne med det samme lukke enhver mulighed for at andre får lov til at benytte sig af vores udviklingsarbejde. I don't care!! Meningen er ikke at tjene på den, men blot at bringe folk noget High End til en non-WooDoo-pris. Men som sagt, hvis der er stemning imod det blandt forum-brugerne, kan vi bare aftale at den mulighed ikke bliver aktuel!!
Jeg vil gerne lægge mit og KvK's lange udviklingsarbejde til rådighed for andre, udende 1250,- + moms min chef tager når jeg laver ekstern udviklingsarbejde. Men jeg vil sku ikke være til grin for det!

Hvilken førstehåndsviden er det lige du har til projektet?? Det er jeg ganske interesseret i. Kun ganske få har set og hørt den, og hvis ikke jeg tager meget fejl, har alle været brugere herinde.
Den har stået hjemme hos mig den sidste måned, og da du først er oprettet som bruger for 4 dage siden, er der noget lusket.... I øvrigt har du et ret godt kendskab til både KvK og min, hvilket godt kan undre færden på siden her, hvilket godt kan undre mig med kun 4 dage siden du blev registreret. Helt ærligt.... Det er næsten for let at gennemskue!! Spørgsmålet er hvem af de evige og tapre H4A supportere der står bag profilen "Diskanten".

Diskanten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

dobbeltprofil!

Bruger siden: 16 Marts 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Diskanten:
Jeg kan ikke se ideen i, at du blander vores DAC tråd ind i billedet. Den er på ingen måde ment som en salgs-tråd. Hvis du er ude efter sådanne, skulle du starte med Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Hvis man bestiller inden en vis dato, kan man få han højtalere til intropris... Kan ikke huske dato og pris, men det kan du finde i hans tråd .

Dertil vil jeg så føje, at hvis der vitterlig er modstand imod min DAC-tråd, fordi folk mener det er ren reklame, skal jeg gerne med det samme lukke enhver mulighed for at andre får lov til at benytte sig af vores udviklingsarbejde. I don't care!! Meningen er ikke at tjene på den, men blot at bringe folk noget High End til en non-WooDoo-pris. Men som sagt, hvis der er stemning imod det blandt forum-brugerne, kan vi bare aftale at den mulighed ikke bliver aktuel!!
Jeg vil gerne lægge mit og KvK's lange udviklingsarbejde til rådighed for andre, udende 1250,- + moms min chef tager når jeg laver ekstern udviklingsarbejde. Men jeg vil sku ikke være til grin for det!

Hvilken førstehåndsviden er det lige du har til projektet?? Det er jeg ganske interesseret i. Kun ganske få har set og hørt den, og hvis ikke jeg tager meget fejl, har alle været brugere herinde.
Den har stået hjemme hos mig den sidste måned, og da du først er oprettet som bruger for 4 dage siden, er der noget lusket.... I øvrigt har du et ret godt kendskab til både KvK og min, hvilket godt kan undre færden på siden her, hvilket godt kan undre mig med kun 4 dage siden du blev registreret. Helt ærligt.... Det er næsten for let at gennemskue!! Spørgsmålet er hvem af de evige og tapre H4A supportere der står bag profilen "Diskanten".

Desværre Hurtig, ikke flere konspirations-teorier fra dig.

Du kan spørge KVK om, hvem han legede med cykelslanger med, og det er tilstrækkelig med hjælp til dig.

Så jeg beklager, men der er altså ikke tale om en lyssky person der vil udspionere dig, bare en person der vil have dig til, at tage stilling de de punkter, jeg i mit første indlæg bragte på bane, nemlig, når KVK smider den (jeres DAC) ud allerede før tråden er ordentligt igang, hvorfor går du så ikke ind og redigere i tråden, istedet for blot at forsætte som om intet var hændt?.

Derfra hvor jeg står, handler det ikke om spor andet end ærlighed og redelighed.

Til top Vis Diskanten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diskanten

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Sæt den på repeat og læg jer til at sove på det.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

@ Diskanten:
For at afslutte DAC diskussionen her, så har KvK ikke kastet den på porten. Jeg har taget den med hjem, for at færdiggøre udviklingen af den.
Du kan høre KvK om han synes det er noget skrammel, hvilket han på ingen måde har givet udtryk for overfor mig. Tværtimod mener han den har nogle ret enestående kvaliteter. Men den er som sagt ikke færdig, og derfor er der naturligvis også ting der skal forbedres.... Det er s¨dan set det jeg er i gang med, hvorfor DAC'en befinder sig hos mig.

Hvordan med reklamen i DAC-tråden??? Har du nærlæst alle siderne?? Så ville du bemærke, at jeg har gjort et stort nummer ud af ikke at oplyse priser osv på noget!!! Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Og så vil jeg endnu en gang slå fast, at jeg ikke gider høre den slags brok over at Jeg informerer om vores DAC. Hvis det bliver standarden og brugerne generelt støtter op om det, så slutter projektet omgående på H4A. Spørgsmål til det???

Hvis der er mere du vil diskutere om DAC'en, henviser jeg til DAC-tråden. Så skal jeg gerne svare konkret på konkrete spørgsmål.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
...Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Det er en debat tråd tilknyttet "nyheden" - det har aldrig været andet en ren reklame med debat bruger og branche imellem.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Hurtig skrev:
...Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Det er en debat tråd tilknyttet "nyheden" - det har aldrig været andet en ren reklame med debat bruger og branche imellem.

Undskyld, men jeg er bange for at jeg misforstår dig..... Er det korrekt at du lige nu fortæller, at anmeldelsen af RMB1077 aldrig har været ment som andet end ren reklame??? Eller misforstår jeg???

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

prøv at se om neeper har fået lagt en nyhed på siden og se om der er en debat omkring den.

evt her http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1391&zoneid=1

der er så en tråd til debat om nyheden, hvori moderat reklame må forventes

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Administrator skrev:
Hurtig skrev:

Undskyld, men jeg er bange for at jeg misforstår dig..... Er det korrekt at du lige nu fortæller, at anmeldelsen af RMB1077 aldrig har været ment som andet end ren reklame??? Eller misforstår jeg???

Undskyld mig engang Hurtig - men du ved godt hvad forskellen er på en "nyhed" og en "anmeldelse", ikke..?

Det var dig selv der nævnte Neepers tråd - og det er den der refereres til. Det har da mindre end intet med Rotel historien at gøre.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Aahhh så misforstod jeg nok! Det er altså OK at benytte forum som gratis reklame, hvis man kan få H4A til at bringe en nyhed om ens produkt.
Kan vi så ikke få nogle klare retningslinjer for hvordan man får bragt en nyhed??
Det kunne jo være jeg en gang fik den ide at starte et firma, der producerede og solge eks DAC's. Så var det da OK at starte med en gang gratis reklame og måske endda kunne bruge forum til gratis at formidle eks introtilbud.

Hvad skal der til for at få bragt en nyhed??? Jeg kan se at der under nyheder er et meget bredt udvalg... Alt lige fra billige til ret dyre produkter. Der er også nyheder om forhandlere, der har fået nyt demo-grej osv. Hvad skal der til??? Skal man bare sende en mail om, at man har et nyt produkt, eller skal man først godkendes???

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Nå, nu er det vist tid at trykke på "afbryd overvågning af denne tråd" og få sig lidt Mozart med Zeynep Ucbarasan. Lyt til noget musik, kys konen, ring til bedstemor og spar ordskvalderet.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok lige vente til en gang i morgen.... Har en mistanke om, at der meget snart sker noget MEGET eksplosivt. Kan desværre ikke rigtig sige mere nu....

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes