Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 03:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

mit gæt er at det har noget at gøre med en denon maskine købt i hifiklubben engang i tidernes morgen, venter i spænding 

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Det kunne jo være jeg en gang fik den ide at starte et firma, der producerede og solge eks DAC's. Så var det da OK at starte med en gang gratis reklame og måske endda kunne bruge forum til gratis at formidle eks introtilbud.

Det lyder da som en ganske god idé!

Hurtig skrev:
Hvad skal der til for at få bragt en nyhed??? Jeg kan se at der under nyheder er et meget bredt udvalg... Alt lige fra billige til ret dyre produkter. Der er også nyheder om forhandlere, der har fået nyt demo-grej osv. Hvad skal der til??? Skal man bare sende en mail om, at man har et nyt produkt, eller skal man først godkendes???

Der skal såmænd ikke andet til end en mail til undertegnede, ledsaget af en dansk tekst og nogle højt opløste billeder. Herefter vil redaktionen vurdere nyhedsmaterialet. Såfremt dette har relevans for HIFI4ALL.DK's interesse område og har "nyhedens"-interesse, vil denne blive bragt - kvit og frit!

Men det er vel også en korrupt og manipulerende fremgangsmåde kan jeg næsten forstå på dig?
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Diskanten:
Jeg kan ikke se ideen i, at du blander vores DAC tråd ind i billedet. Den er på ingen måde ment som en salgs-tråd. Hvis du er ude efter sådanne, skulle du starte med Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Hvis man bestiller inden en vis dato, kan man få han højtalere til intropris... Kan ikke huske dato og pris, men det kan du finde i hans tråd .

Dertil vil jeg så føje, at hvis der vitterlig er modstand imod min DAC-tråd, fordi folk mener det er ren reklame, skal jeg gerne med det samme lukke enhver mulighed for at andre får lov til at benytte sig af vores udviklingsarbejde. I don't care!! Meningen er ikke at tjene på den, men blot at bringe folk noget High End til en non-WooDoo-pris. Men som sagt, hvis der er stemning imod det blandt forum-brugerne, kan vi bare aftale at den mulighed ikke bliver aktuel!!
Jeg vil gerne lægge mit og KvK's lange udviklingsarbejde til rådighed for andre, udende 1250,- + moms min chef tager når jeg laver ekstern udviklingsarbejde. Men jeg vil sku ikke være til grin for det!

Hvilken førstehåndsviden er det lige du har til projektet?? Det er jeg ganske interesseret i. Kun ganske få har set og hørt den, og hvis ikke jeg tager meget fejl, har alle været brugere herinde.
Den har stået hjemme hos mig den sidste måned, og da du først er oprettet som bruger for 4 dage siden, er der noget lusket.... I øvrigt har du et ret godt kendskab til både KvK og min, hvilket godt kan undre færden på siden her, hvilket godt kan undre mig med kun 4 dage siden du blev registreret. Helt ærligt.... Det er næsten for let at gennemskue!! Spørgsmålet er hvem af de evige og tapre H4A supportere der står bag profilen "Diskanten".

Jeg syntes da Diskantens indlæg er særdeles interessant. Og det må da siges absolut at have samme beretigelse i denne tråd som dine indlæg om en gammel test af klasse D forstærkere. Eller sagt på en anden måde, du har kørt denne tråd så langt ud på et side spor at du vel næppe kan beklage at linien fortsættes. For mig at se er den klart største forskel på dine og Diskantens indlæg at det nu pludselig er dig der står for skud.

Dernæst syntes jeg at det er hylende morsomt at du faktisk let og elegant ungår at svare på spørgsmålene i indlægget og istedet straks farer ud med en ny teori, Jeg var ellers af den helt klare opfattelse at netop du ville være den første til at svare på sådanne spørgsmål, det er ihvertfald det jeg har opfattet som det helt gennemgående element i dine indlæg: at der snakkes udeom og ikke svares direkte. Og hvad gør du så når det drejer sig om egne forhold....

Og så er der vel også en pointe i at det ikke drejer sig om hvad andre brugere syntes osv. men nærmere om egen forretningsmoral og selvransagelse, men pludselig læser jeg til min store overraskelse at du siger noget i retning af "Neeper er da meget værrere"....

Bortset fra det syntes jeg heller ikke længere at denne tråd har den helt store beretigelse og at det i det store hele har udvilket sig til en gang bavl frem og tilbage og nej her kan jeg ikke se mig selv helt uden skyld men det er svært at se stille til.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvad skal der til for at få bragt en nyhed??? Jeg kan se at der under nyheder er et meget bredt udvalg... Alt lige fra billige til ret dyre produkter. Der er også nyheder om forhandlere, der har fået nyt demo-grej osv. Hvad skal der til??? Skal man bare sende en mail om, at man har et nyt produkt, eller skal man først godkendes???

Hvis du mener du har en reel nyhed, så send en mail til administrator (emailen har du, hvis ikke finder du den jo nok) Så skal vi tage stilling til om det har en reel nyhedsværdi.

JA, der er faktisk ting der bliver sorteret fra. noget fordi det ikke har noget med hifi4alls område at gøre, noget fordi vi ikke mener det har en reel nyhedsværdi og noget fordi indholdet/ordlyden er så rosende/ringe at det vil tage alt for meget tid at rette det til.

men hvad er det helt præcist du vil, Hurtig. Først er du sur, skuffet osv over at vi åbenbart ikke har taget dig seriøs, nu er det så nyhedstråde du er utilfreds med. Ok, vores indsigtsartikler har ikke fået tilført nyt i 10måneder, det må da være dit næste kritikpunkt.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Administrator skrev:
Hurtig skrev:
...Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Det er en debat tråd tilknyttet "nyheden" - det har aldrig været andet en ren reklame med debat bruger og branche imellem.

Undskyld, men jeg er bange for at jeg misforstår dig..... Er det korrekt at du lige nu fortæller, at anmeldelsen af RMB1077 aldrig har været ment som andet end ren reklame??? Eller misforstår jeg???

hold da ..

Du refererede til neepers nyhedstråd, administrator svarer at den tråd har aldrig være andet en ren reklame..

tag dig nu sammen

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Jeg ville nok lige vente til en gang i morgen.... Har en mistanke om, at der meget snart sker noget MEGET eksplosivt. Kan desværre ikke rigtig sige mere nu....

Lad mig gætte :

1. Det har noget med en eller anden Rotel-anmeldelse at gøre?

2. Du har ringet til B&O og sladret?

3. Du har ringet til politiet?

4. Du har ringet til forsvarets minerydningstjeneste?? (Deraf ordene "meget eksplosivt")

5. Du har hyret en selvmordsbomber og springer Hifi4all i luften, for nu er du eddersplitter rasende?

Herligt med lidt humor - det er tiltrængt!

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
mit gæt er at det har noget at gøre med en denon maskine købt i hifiklubben engang i tidernes morgen, venter i spænding 

Nå ja, det kan jo være at den er tæt på at springe i luften??

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Nej nej nej.... Misforstå mig ikke. Jeg er lige lidt afventende pt. Har lige gang i noget.... Og Mightyfish, jeg lover at det intet har at gøre med en gammel Denon DVD afspiller. Jeg er kommet mig over denne.... Har bare konstateret, at HFK ikke er hvad den har været.

Men hold nu lidt igen med jeres hån... Der kunne være noget undervejs, der kunne gøre det meget pinligt for Jer. Der kunne sagtens blive kø ved håndvasken, for jeg har en mistanke om, at der snart er en hel flok herinde der får travlt med at vaske "sine hænder".

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Nej nej nej.... Misforstå mig ikke. Jeg er lige lidt afventende pt. Har lige gang i noget.... Og Mightyfish, jeg lover at det intet har at gøre med en gammel Denon DVD afspiller. Jeg er kommet mig over denne.... Har bare konstateret, at HFK ikke er hvad den har været.

Men hold nu lidt igen med jeres hån... Der kunne være noget undervejs, der kunne gøre det meget pinligt for Jer. Der kunne sagtens blive kø ved håndvasken, for jeg har en mistanke om, at der snart er en hel flok herinde der får travlt med at vaske "sine hænder".

Har svært ved at se hvad der skulle blive pinligt for os andre - det er ikke os der kører løs i frigear, som om vi ikke har andet at lave.....

Livet er for kort til det her - kom nu videre inden du ender med at ligge med et mavesår og en stressfaktor over kogepunktet!!

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

hurtig, næppe, der er ingen der har påstået at rotel har modificeret noget som helst, der er påpeget du intet har at have dine beskyldninger i. måske det kommer, men du finder det helt sikkert ikke i den anmeldelse du har kørt i så længe.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hvordan synes du selv, at dette harmonerer med:

Hurtig skrev:
Til administrator vil jeg endnu en gang pointere, at jeg IKKE er ude efter H4A.

Jeg undres...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

@ Witzel:
Jeg synes et par gange i denne tråd du tiltaler mig på en lidt nedladende måde. Du gør det ovenfor på denne side, og jeg mener også du gjorde det for et par sider siden.... Som redaktionelt medlem bør du holde dig selv fri for den slags, hvis du skal kunne deltage i at "opretholde lov og orden på siden". Hvis du forventer at brugere her på siden skal undlade den slags, bør du selv stå som et godt eksempel.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
@ Witzel:
Jeg synes et par gange i denne tråd du tiltaler mig på en lidt nedladende måde. Du gør det ovenfor på denne side, og jeg mener også du gjorde det for et par sider siden.... Som redaktionelt medlem bør du holde dig selv fri for den slags, hvis du skal kunne deltage i at "opretholde lov og orden på siden". Hvis du forventer at brugere her på siden skal undlade den slags, bør du selv stå som et godt eksempel.

skal vi to så ikke forsøge at opføre os bedre

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Nå, de herrer Mightyfsh, Witzel, Admin, Diskanten, RogueAgent og hvem der ellers har forsøgt at forsvare testen af Rotel RMB1077 her på siden. Jeg ved der er MANGE andre gennem det sidste lille års tid, hvor jeg vedvarende har forsøgt at forklare Jer, at testen af denne forstærker er proppet med faktuelle fejl.

Hvad jeg ikke er blevet kaldt i den tid er ikke småting. Det er blevet antydet er jeg er noget nær komplet idiot, og intet aner om noget som helst, at mine argumenter er det rene fis, at der intet er om snakken i mine kritikpunkter osv.
Dette er ikke bare i min kritik af RMB1077 anmeldelsen, men egentlig generelt når jeg tillader mig at stille spørgsmålstegn ved ting, hvilket jeg ellers tror denne WooDoo, storytelling-branche kunne have godt af. Men der er åbenbart temmelig mange af Jer, der har nogle meget tungtvejende årsager, til at ønske at branchen stadig fremover skal leve af Woodoo og storytelling.

Men nu fik jeg altså nok!!!
Jeg har derfor kontaktet Bang&Olufsen Powerhouse, her omkring kl 2100 i aften, med henvisning til den pågældende anmeldelse. Selv på dette ret sene tidspunkt, fik jeg svar indenfor ca. 15 min. Det tyder på at man tager den slags sager forholdsvis seriøst!!
Siden har jeg så ventet på en bekræftelse fra Powerhouse på, at jeg gerne må viderebringe informationerne her på siden. Det må jeg gerne, men jeg har lovet ikke at citere direkte og i øvrigt ikke nævne nogle navne på folk fra Powerhouse. Den slags respekterer jeg fuldt ud.

Men svaret fra Powerhouse var dybest set, at det er helt korrekt, at testen af RMB1077 er spækket med faktuelle fejl omkring ICEPower og teknologiens oprindelse.
Det er iflg Powerhouse noget de ofte ser, og det kan ikke mig i en verden der lever af storytelling. Desværre har de ikke tid til at læse alle anmeldelser og markedsføringsmateriale fra samtlige producenter og importører.
Iflg Powerhouse er der efterhånden skrevet meget forkert om ICEpower teknologien og produkter i diverse anmeldelser.... Og mine herrer... Det er lige netop folk som Jer, der er med til at opretholde den slags crap!!

Jeg synes på nuværende tidspunkt det er på sin plads med en erkendelse fra de folk der med alle midler (Svingende fra udemærkede til direkte ynkelige), har forsøgt at forsvare noget der tydeligvis er forkert, om at de accepterer at de enten ikke har fattet hvad det drejer sig om, eller har taget gevaldigt meget fejl!!
Jeg føler mig ekstremt meget pi**et på, og jeg håber virkelig der sidder nogel folk rundt omkring med nogle røde ører. Det her er simpelthen en jammerlig behandling, når man ganske gratis stiller sin viden til rådighed!! Bvadr!!!

Dernæst forventer jeg at redaktionen får en vis legemsdel ud af en vis anden legemsdel, og får rettet de fejl jeg i snart et år har påpeget. Der er vist ikke så meget at diskutere længere.
Og for eftertiden synes jeg I skulle overveje at tage den slags henvendelser seriøse. Jeg har MANGE gang før lavet lignende henvendelser, som er blevet fejet til side. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg i langt de fleste tilfælde har ret som her, men jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at kontakte flere producenter osv.

Spørgsmålet er så nu, om alle disse paniske sympatisører, stadig vil påstå at alt hvad der står i RMB1077 anmeldelsen er helt OK, om de vil lave en "omkring" og sige at det slet ikke er det de har ment eller om de bare vil forstumme, indtil næste gang de tages frem for at forsvare et eller andet åbenlys forkert, bare for at få lov at lege supporter!
I er mindst lige så kloge som 10 to**er...

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

ÆVÆVÆVÆVÆV.........var det blot derfor jeg udsatte min "gå-i-seng-tid"

kære hurtig..............vil blot sige at jeg squ' har en smule ondt af dig....jeg tror ikke at der er nogen som er decideret uenige med dig i dine betragtninger omkring evt. misforståelse/fejlfortolkninger o.s.v.....men at du har kørt den helt derud hvor du har, er helt ude af proporitioner............og jeg tror oprigtig talt ikke at der er mange - om nogen - der helt forstår din SÅ store vrede...det virker mere som om at der et religiøst quest du er ude i.......jeg GIDER ikke bidrage mere til denne tråd...ja, jeg gider faktisk slet ikke læse mere i denne her tråd........godnat ;)

mvh

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Iflg Powerhouse er der efterhånden skrevet meget forkert om ICEpower teknologien og produkter i diverse anmeldelser.... Og mine herrer... Det er lige netop folk som Jer, der er med til at opretholde den slags crap!!

Så du mener at det er H4A's opgave at factchekke ethvert stykke pressemateriale der kommer ind af døren..? Hvis ikke engang B&O/Powerhouse selv har ressourcerne til det (de har vel den største interesse i det?), hvordan kan man så forlange at H4A skal gøre det? 

Hurtig skrev:
Spørgsmålet er så nu, om alle disse paniske sympatisører, stadig vil påstå at alt hvad der står i RMB1077 anmeldelsen er helt OK, om de vil lave en "omkring" og sige at det slet ikke er det de har ment eller om de bare vil forstumme, indtil næste gang de tages frem for at forsvare et eller andet åbenlys forkert, bare for at få lov at lege supporter!
I er mindst lige så kloge som 10 to**er...

For nu at tale for mig selv (selvom du vist mener at der er tale om en slags koordineret kollaboration..?) så har jeg ikke sagt at anmeldelsen er OK - men at eventuelle faktuelle fejl i Rotels materiale må være en sag mellem Rotel og B&O, snarere end mellem dig og H4A.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Var det det? jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at få øje på køen ved håndvasken.

Og hvad med Diskantens interessante indspark det nægter du simpelthen på fornemmeste vis at forholde dig til, ikke at dit eventuelle svar interessere mig men din inkonsekvente holdning er bemærkelsesværdig.

Og mon ikke du, i barkspejlet, et eller andet sted godt selv kan se at dit til tider ret hovedløse korstog for at få rettet et par tekniske fejl i en anmeldelse, med alt hvad det har medført af sidespor og beskyldninger i begge retninger har været/er ude af propertioner.

I øvrigt så tror jeg ikke selv du i den omvendte situation ville have meget til overs for den (manglende) bevis førelse du fremlægger her, en mail du ikke vil gengive og personer du ikke vil navngive. Men hvad betyder det også?, du har nu belæg for at der er fejl i den tekniske beskrivelse, det er der vel ingen der har benægtet.

Der uenigheden opstår er når vigtigheden af fejlene og endu vigtigere, de bagtanker du siger der ligger til grund for fejlene, diskuteres.

Ja hvis ellers mit hoved rummer det hele (som du selv påpeger har det nu stået på i ca. et år) nogenlunde korrekt så udleder du at branchen og medierne (alle skæres over en kam)står i ledtog med hinanden for at snyde kunderne til at købe noget bras og at alle dækker over hinanden. Det er som jeg ser det, det synspunkt der skiller vandene og det er vel næppe bevist. Du har fået en teknikker til at skrive at der ofte er fejl i beskrivelserne af deres moduller, det rykker helt ærligt ikke det store.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Jeg stiller mig heller ikke i kø ved nogen håndvask, men derimod stiller jeg mig side om side med de indlæg, der har været efter Hurtigs afsløring sendte chockbølger gennem hele hifi verdenen

Helt ærlig Hurtig: Er det ikke snart nok med de vilde korstog imod alt og alle? Knapt har støvet lagt sig fra det ene, før det så pludselig er det andet. Som det er anført ovenfor er vi alle godt klar over, at der er (var) nogle faktuelle fejl i den anmeldelse, det er ikke noget nyt, men helt ærlig: Fejlens omfang, karakter og betydning står jo slet, slet, SLET ikke mål med proportionerne af dine insisterende korstog. Derfor hilser jeg det faktisk velkomment, at du anfører, at du ikke gider blive ved, ikke gider kontakte flere producenter osv. Tak Hurtig!

Det vilde i alt det her er vel, at du -givetvis i stor alvor- mener, at du kommer med noget som helst opsigtsvækkende med den reaktion fra PowerHouse. Kære Hurtig, den udtalelse fra PowerHouse indikerer jo netop, at de bare trækker på skuldrene af sådanne fejlciteringer fordi det i praksis intet betyder for dem. Det ''bevis'' du dermed har videregivet os alle er, at din ét årige kampagne imod Rotel, H4A, anmelderen osv osv netop er faldet til jorden som en mellemstor kummefryser.

Svanedansen er vel så, at du (Hurtig) ikke forholder dig til de glimrende perspektiver fra ''Diskanten''...

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 07:23 | IP-adresse registreret  

"Men svaret fra Powerhouse var dybest set, at det er helt korrekt, at testen af RMB1077 er spækket med faktuelle fejl omkring ICEPower og teknologiens oprindelse.
Det er iflg Powerhouse noget de ofte ser"

øhhhh dvs at powerhouse ved at rotel INTET har gjort ved de moduler udover at smide dem i en kasse ? jeg er rimelig sikker på jeg kan få en benægtigelse fra rotel (garenteret os anonymt) på at det ikke er tilfældet og så er vi lige langt.

hvordan mener B&O at der er fejl vedrørende teknologiens oprindelse når den ikke bliver nævnt ? og ej heller bør nævnes når man køber et modul af patentholderen ?

angående modulatoreren: som er det eneste punkt hvori det er skrevet noget snørklet

"Rotel har brugt kræfter på at finde en måde at løse disse problemer. Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features."

de skriver at de har brugt kræfter på at forbedre modulatoreren, og at det har ført til deres valg af icepower og derefter kommer de så med en beskrivelse af icepower "som er en kraftig forbedret modulator med en række features." de skriver intet sted at de har udviklet eller noget som helst andet, bare at de har brugt kræfter på at finde en løsning, de kræfter kan såmænd nemt have været bare at teste de forskellige løsninger der allerede er på markedet.

underligt skrevet, udentvivl, forkert absolut ikke, så igen står og falder det hele fra mit synspunkt med om de har modificeret standard modulerne eller ej.

lagde du mærke til de her skriver icepower, og ikke rotel´s icepower i deres omtale af modulatoren ?

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret  

Godt Hurtig !

Nu er der så bare at du slapper helt af, og lader B&O kontakte Rotel. Det gør de hvis de finder "sagen" alvorlig nok. Kontakter Rotel så Hifi4All er det fordi der var en fejl i en størrelsesorden at B&O kræver den rettet.

Sker det ikke.. må vi bare konkludere at B&O nok ikke er lige så ophidsede som du er på deres vegne.

Jeg tror Hifi4All er glad for du ikke er dansklærer, så havde du vel lavet en liste med et par tusinde kommafejl de skulle rette.. 

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes