Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Godt Hurtig !

Nu er der så bare at du slapper helt af, og lader B&O kontakte Rotel. Det gør de hvis de finder "sagen" alvorlig nok. Kontakter Rotel så Hifi4All er det fordi der var en fejl i en størrelsesorden at B&O kræver den rettet.

Sker det ikke.. må vi bare konkludere at B&O nok ikke er lige så ophidsede som du er på deres vegne.

Jeg tror Hifi4All er glad for du ikke er dansklærer, så havde du vel lavet en liste med et par tusinde kommafejl de skulle rette.. 

Tror ikke at han ville nøjes med komma-fejl - det er dog blot et gæt!!

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
"Rotel har brugt kræfter på at finde en måde at løse disse problemer. Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features."

de skriver at de har brugt kræfter på at forbedre modulatoreren, og at det har ført til deres valg af icepower og derefter kommer de så med en beskrivelse af icepower "som er en kraftig forbedret modulator med en række features." de skriver intet sted at de har udviklet eller noget som helst andet, bare at de har brugt kræfter på at finde en løsning, de kræfter kan såmænd nemt have været bare at teste de forskellige løsninger der allerede er på markedet.

Når du citerer, skal du huske at gøre det korrekt. Du kan ikke ændre i noget, og så kalde det et citat!! Det ses typisk kun af folk, der ved at deres argumentation er tynd, og derfor som sidste udvej forsøger at ændre i eks et citat.

Dertil kommer, at det ikke var sådan der stod i den oprindelige anmeldelse... Hvis ikke jeg tager meget fejl, har H4A væert i gang med fjumreblækket, og rettet lidt i teksten.
Oprindeligt hed det så hut jeg visker, at arbejkdet havde ført til Rotels ICEPower teknologi, og at denne var baseret på deres MECC system.
Ser lige om jeg kan grave den originale anmeldelse frem!

Tag nu bare at droppe det!!! Der er ikke mere at forsvare.... Jo mere I forsøger at grave tvivlsomme beviser frem, desto mere sidder jeg og griner.

Hvor er admin i øvrigt blevet af??? Jeg kunne godt tænke mig en kommentar til, at jeg nu har Powerhouses ord for at have ret, hvilket jeg har forsøgt at forklare i snart et år.
Vil admin stadig se bort fra mine henvendelser, og påstå at anmeldelsen intet fejler??? ELler vil han i al stilhed ændre den, uden en offentlig erkendelse af, at han i snart et år har syltet mine henvendelser, men nu må acceptere at have fejlet???

I øvrigt meget sjovt, at der er rettet i anmeldelsen, uden at nogen har erkendt at der var en fejl. Er det meningen, at det skal ske i stilhed, så folk kunne fristes til at tro, at anmeldelsen altid har set sådan ud, og at jeg har brokket mig over noget der ikke er hold i.

Jeg tvivler egentlig på Powerhouse gør mere, nu hvor anmeldelsen er rettet. Pt er den blot særdeles misvisende, men overtræder så vidt jeg kan ikke ikke noget.
Spørgsmålet er om det er den standard H4A ønsker at levere?? Altså at man vil forsøge at lave enmeldelserne mest muligt misvisende, så de lige nøjagtig ikke overtræder noget??? Flot arbejde

Hvad med bare at tage tyren ved hornene, og så få rettet op på den gang jammer??? Lav noget seriøst arbejde.
Og nej, jeg mener ikke H4A skal gennemsøge alverdens patenter i forbindelse med en anmeldelse. Men når de får ret konkrete henvendelser om, at de videregiver faktuelt forkerte oplysninger, forventer jeg de kigger på sagen, og ikke bare sylter den i snart et år. Er det for meget at forlange,???

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Thomas Sillesen skrev:

Godt Hurtig !

Nu er der så bare at du slapper helt af, og lader B&O kontakte Rotel. Det gør de hvis de finder "sagen" alvorlig nok. Kontakter Rotel så Hifi4All er det fordi der var en fejl i en størrelsesorden at B&O kræver den rettet.

Sker det ikke.. må vi bare konkludere at B&O nok ikke er lige så ophidsede som du er på deres vegne.

Jeg tror Hifi4All er glad for du ikke er dansklærer, så havde du vel lavet en liste med et par tusinde kommafejl de skulle rette.. 

Tror ikke at han ville nøjes med komma-fejl - det er dog blot et gæt!!

Du havde ret! Fortsættelsen i korstoget kom ''Hurtigt'' 

Hurtig spørger, hvor admin bliver af. Det spørger jeg egentlig også, men med et noget andet formål: Kan admin ikke komme på banen og smide et par hundrede liter vand på Hurtigs fakkel, så vi kan få slukket dette korstog?

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Langt indlæg.

Admin har på INGEN måde fejlet. Hifi4All har brugt materiale de har fået fra Rotel, hvilket de er i deres fulde ret til, ligesom de er i deres gode ret til at stole på Rotel. Som sagt må du bare vente på om B&O og Rotel mener "fejlen" er af en størrelsesorden så den skal ændres.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Hurtig skrev:

Langt indlæg.

Admin har på INGEN måde fejlet. Hifi4All har brugt materiale de har fået fra Rotel, hvilket de er i deres fulde ret til, ligesom de er i deres gode ret til at stole på Rotel. Som sagt må du bare vente på om B&O og Rotel mener "fejlen" er af en størrelsesorden så den skal ændres.

Dlvist enig... Men som anmelder skal man forholde sig kritisk, og når man gentagne gange får henvendelser om, at der er faktuelle fejl, bør man vel strengt taget undersøge sagen, i stedet for bare sylte det. Er du uenig i det???
Hvis anmelderen i øvrigt bare genfortæller importørens lovprisninger, er der i øvrigt ikke tale om en anmeldelse, men om en form for markedsføring.
Med en anmeldelse forventes jo, at anmeldelsen er et resultat af anmelderens undersøgelse af produktet. Ikke at han bare genfortæller en importørs typisk meget positive holdning til sit eget produkt. Er du uening i dette???

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Mightyfish skrev:
"Rotel har brugt kræfter på at finde en måde at løse disse problemer. Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features."

de skriver at de har brugt kræfter på at forbedre modulatoreren, og at det har ført til deres valg af icepower og derefter kommer de så med en beskrivelse af icepower "som er en kraftig forbedret modulator med en række features." de skriver intet sted at de har udviklet eller noget som helst andet, bare at de har brugt kræfter på at finde en løsning, de kræfter kan såmænd nemt have været bare at teste de forskellige løsninger der allerede er på markedet.

Når du citerer, skal du huske at gøre det korrekt. Du kan ikke ændre i noget, og så kalde det et citat!! Det ses typisk kun af folk, der ved at deres argumentation er tynd, og derfor som sidste udvej forsøger at ændre i eks et citat.

Dertil kommer, at det ikke var sådan der stod i den oprindelige anmeldelse... Hvis ikke jeg tager meget fejl, har H4A væert i gang med fjumreblækket, og rettet lidt i teksten.
Oprindeligt hed det så hut jeg visker, at arbejkdet havde ført til Rotels ICEPower teknologi, og at denne var baseret på deres MECC system.

Tag nu bare at droppe det!!! Der er ikke mere at forsvare.... Jo mere I forsøger at grave tvivlsomme beviser frem, desto mere sidder jeg og griner.

Hvor er admin i øvrigt blevet af??? Jeg kunne godt tænke mig en kommentar til, at jeg nu har Powerhouses ord for at have ret, hvilket jeg har forsøgt at forklare i snart et år.
Vil admin stadig se bort fra mine henvendelser, og påstå at anmeldelsen intet fejler??? ELler vil han i al stilhed ændre den, uden en offentlig erkendelse af, at han i snart et år har syltet mine henvendelser, men nu må acceptere at have fejlet???

I øvrigt meget sjovt, at der er rettet i anmeldelsen, uden at nogen har erkendt at der var en fejl. Er det meningen, at det skal ske i stilhed, så folk kunne fristes til at tro, at anmeldelsen altid har set sådan ud, og at jeg har brokket mig over noget der ikke er hold i.

Jeg tvivler egentlig på Powerhouse gør mere, nu hvor anmeldelsen er rettet. Pt er den blot særdeles misvisende, men overtræder så vidt jeg kan ikke ikke noget.
Spørgsmålet er om det er den standard H4A ønsker at levere?? Altså at man vil forsøge at lave enmeldelserne mest muligt misvisende, så de lige nøjagtig ikke overtræder noget??? Flot arbejde

Hvad med bare at tage tyren ved hornene, og så få rettet op på den gang jammer??? Lav noget seriøst arbejde.
Og nej, jeg mener ikke H4A skal gennemsøge alverdens patenter i forbindelse med en anmeldelse. Men når de får ret konkrete henvendelser om, at de videregiver faktuelt forkerte oplysninger, forventer jeg de kigger på sagen, og ikke bare sylter den i snart et år. Er det for meget at forlange,???

åh hvilken bevisførelse.. du skriver selv:

Hurtig skrev:

Siden har jeg så ventet på en bekræftelse fra Powerhouse på, at jeg gerne må viderebringe informationerne her på siden. Det må jeg gerne, men jeg har lovet ikke at citere direkte og i øvrigt ikke nævne nogle navne på folk fra Powerhouse. Den slags respekterer jeg fuldt ud.

Svarer det ikke meget godt til at jeg fx skrev "jeg har kontaktet powerhouse, men har lovet ikke at citere direkte eller nævne nogle navne på folk fra powerhouse, Men det giver mig ret i at denne Hurtig, slet ikke har hold i sine påstande" ..

hvem skal man så tro på?

det skal da for god ordens skyld nævnes, at jeg selvfølgelig ikke har henvendt mig til powerhouse. Men forventer da at de selv tager kontakt til admin, så vi kan tage den derfra.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Hurtig,

Jeg er enig i at en anmelder skal være kritisk. Du må bare acceptere at der er forskel på hvor stor en fejl folk anser det for at være. Hifi4all har vurderet at det er en nærmest ubetydelig fejl. I din verden er det en stor fejl. Jeg tror at du vil give mig ret i at en sag kan ses fra 2 sider. Der må du så acceptere at Hifi4all ser den anderledes end dig, og ikke mener det er så graverende.

Endvidere må du acceptere at hifi4all har mere tiltro til Rotel end de har til dig. (hvad enten du har ret eller ej). Det er derfor at hvis dette skal medføre ændringer i testen, er den korrekte vej for dette at B&O aftaler med Rotel at noget skal ændres, og Rotel så beder hifi4all gøre det.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Citat Hurtig "Tag nu bare at droppe det!!! Der er ikke mere at forsvare.... Jo mere I forsøger at grave tvivlsomme beviser frem, desto mere sidder jeg og griner."

Ret sjovt, egentlig - du virker ellers ikke som en der sidder og griner

Iøvrigt sidestiller jeg ikke at modsige dig, som ensbetydende med "at grave tvivlsomme beviser frem", men det bliver det måske til, når folk siger dig imod??

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Thomas Sillesen skrev:
Hurtig skrev:

Langt indlæg.

Dlvist enig... Men som anmelder skal man forholde sig kritisk, og når man gentagne gange får henvendelser om, at der er faktuelle fejl, bør man vel strengt taget undersøge sagen, i stedet for bare sylte det. Er du uenig i det???
Hvis anmelderen i øvrigt bare genfortæller importørens lovprisninger, er der i øvrigt ikke tale om en anmeldelse, men om en form for markedsføring.
Med en anmeldelse forventes jo, at anmeldelsen er et resultat af anmelderens undersøgelse af produktet. Ikke at han bare genfortæller en importørs typisk meget positive holdning til sit eget produkt. Er du uening i dette???

Nu går du igen for langt ..

en anmeldelse består jo ikke kun af en teknisk beskrivelse, for så ville det jo ikke være en anmeldelse. Den består jo netop også af et lyttemæssigt indtryk. f... hvordan den er opbygget, det er da lyden der er vigtigst.. ihvertfald i min verden..
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Diskanten
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

dobbeltprofil!

Bruger siden: 16 Marts 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Diskanten:
For at afslutte DAC diskussionen her, så har KvK ikke kastet den på porten. Jeg har taget den med hjem, for at færdiggøre udviklingen af den.
Du kan høre KvK om han synes det er noget skrammel, hvilket han på ingen måde har givet udtryk for overfor mig. Tværtimod mener han den har nogle ret enestående kvaliteter. Men den er som sagt ikke færdig, og derfor er der naturligvis også ting der skal forbedres.... Det er s¨dan set det jeg er i gang med, hvorfor DAC'en befinder sig hos mig.

Hvordan med reklamen i DAC-tråden??? Har du nærlæst alle siderne?? Så ville du bemærke, at jeg har gjort et stort nummer ud af ikke at oplyse priser osv på noget!!! Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Og så vil jeg endnu en gang slå fast, at jeg ikke gider høre den slags brok over at Jeg informerer om vores DAC. Hvis det bliver standarden og brugerne generelt støtter op om det, så slutter projektet omgående på H4A. Spørgsmål til det???

Hvis der er mere du vil diskutere om DAC'en, henviser jeg til DAC-tråden. Så skal jeg gerne svare konkret på konkrete spørgsmål.

Jeg vil gerne understrege, at jeg i grunden er fuldstændigt ligeglad med jeres DAC projekt, og for den sags skyld, DIY DAC tråden, for det er dybest set ikke det mine indlæg omhandler, men jeg tror desværre ikke du forstår dette, for i så fald ville du formentligt have svaret mig anderledes.

Det der bevirker, at jeg bringer din DAC tråd på banen i denne tråd, er det forhold, at du i denne tråd, iøvrigt i lighed med flere andre tråde, vælger at benytte en særdeles aggressiv kommunitationsform, der oftest munder ud i, at du ender op med, at slynge den ene krovkornede anklage ud efter den anden, og disse har typisk det ene formål, nemlig at mistænkeliggøre stort set alle andre.

En af de ofte benyttede anklager går på reklame/reklameorienteret indhold, og netop derfor trak jeg din DIY DAC tråd frem, fordi den i mine øjne ikke er andet end en salgstråd (og det uanset hvad du iøvrigt selv måtte mene), og det i en sådan grad, at den faktisk flere steder er blevet modereret/rettet af moderatorerne, netop på grund af salgsorienteret/marketingorienteret indhold.

Til top Vis Diskanten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diskanten

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Diskanten skrev:
Hurtig skrev:

@ Diskanten:
For at afslutte DAC diskussionen her, så har KvK ikke kastet den på porten. Jeg har taget den med hjem, for at færdiggøre udviklingen af den.
Du kan høre KvK om han synes det er noget skrammel, hvilket han på ingen måde har givet udtryk for overfor mig. Tværtimod mener han den har nogle ret enestående kvaliteter. Men den er som sagt ikke færdig, og derfor er der naturligvis også ting der skal forbedres.... Det er s¨dan set det jeg er i gang med, hvorfor DAC'en befinder sig hos mig.

Hvordan med reklamen i DAC-tråden??? Har du nærlæst alle siderne?? Så ville du bemærke, at jeg har gjort et stort nummer ud af ikke at oplyse priser osv på noget!!! Det er ikke ment som reklame, og hvis du er ude efter at nakke sådanne tilfælde, mener jeg stadig du skal kigge hos eks Neeper, der direkte holder udsalg i sin tråd. Undrer mig stadig over at det tillades .

Og så vil jeg endnu en gang slå fast, at jeg ikke gider høre den slags brok over at Jeg informerer om vores DAC. Hvis det bliver standarden og brugerne generelt støtter op om det, så slutter projektet omgående på H4A. Spørgsmål til det???

Hvis der er mere du vil diskutere om DAC'en, henviser jeg til DAC-tråden. Så skal jeg gerne svare konkret på konkrete spørgsmål.

Jeg vil gerne understrege, at jeg i grunden er fuldstændigt ligeglad med jeres DAC projekt, og for den sags skyld, DIY DAC tråden, for det er dybest set ikke det mine indlæg omhandler, men jeg tror desværre ikke du forstår dette, for i så fald ville du formentligt have svaret mig anderledes.

Det der bevirker, at jeg bringer din DAC tråd på banen i denne tråd, er det forhold, at du i denne tråd, iøvrigt i lighed med flere andre tråde, vælger at benytte en særdeles aggressiv kommunitationsform, der oftest munder ud i, at du ender op med, at slynge den ene krovkornede anklage ud efter den anden, og disse har typisk det ene formål, nemlig at mistænkeliggøre stort set alle andre.

En af de ofte benyttede anklager går på reklame/reklameorienteret indhold, og netop derfor trak jeg din DIY DAC tråd frem, fordi den i mine øjne ikke er andet end en salgstråd (og det uanset hvad du iøvrigt selv måtte mene), og det i en sådan grad, at den faktisk flere steder er blevet modereret/rettet af moderatorerne, netop på grund af salgsorienteret/marketingorienteret indhold.

Rigtig, rigtig god pointe ''Diskanten'' og sådan læste vi andre også dine fine indlæg! Hurtig har vist bare smidt såååå mange sten ud gennem sit glashus, at der vist ikke glas nok tilbage til, at han selv ser, at han lever i et - glashus...

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Sidder der Rotel ICE Power delefilter og en hurtig DIY DAC diskant i en Montana højttaler..?

Ellers må de sidste mange sider vidst betegnes som off topic! Hvad sker der admin, den var aldrig gået i Kenneth/Bruno's tid...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Sidder der Rotel ICE Power delefilter og en hurtig DIY DAC diskant i en Montana højttaler..?

Ellers må de sidste mange sider vidst betegnes som off topic! Hvad sker der admin, den var aldrig gået i Kenneth/Bruno's tid...

Mvh Kim

Jeg tror admin er bange for at give en advarsel, nu de selv bliver sovset ind i det af Hurtig. Hvis jeg var dem ville jeg dog ikke tøve et splitsekund med at give det gule kort.

Thomas Sillesen

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Mightyfish skrev:

hvor har jeg ændret i noget ???????????????
hvor har jeg citeret forkert ?????????????????? det der er copy paste !!!!!!!!!!!!!!!

at de har ændret en smule i ordlyden er lidt irriterende, njeg havde heller ikke opdaget det, eller jo, men der er ændret lidt mere, uden at gøre det mere forståeligt, men synes da du skal finde den originale frem, for det er kun dine egne manglende dansk kundskaber der har fået dig til at forstå det som om rotel tog æren for icepower.

hurtigs bigmac betyder ikke at du tager æren for at have lavet den, ligeledes betyder rotels icepower heller ikke at de har taget æren af at have lavet det.

i denne sammenhæng betyder det rotels version af icepower.

når man køber moduler i salgsøjemed af patentholderen får man automatisk rettigheder til navnet !

og igen hvor har jeg fejlciteret noget som helst ?

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Jeg er her skam - men som jeg har prøvet at gøre rede for tidligere, har jeg sjovt nok også andet at tage mig til, end at besvare den samme skingre anklage fra en person som, med egne ord, "ikke er ude efter H4A".

Det er naturligvis fint at du har fået Powerhouses ord - men så lad dem da kontatkte undertegnede og så må vi tage den derfra.

Hurtig skrev:

Det bliver vel ikke meget mere tydeligt end en 3. gentagelse af nedenstående:

Administrator skrev:

Hurtig skrev:
... Jeg tænker bl.a. på testen af Rotel RMB1077, hvor I formår at få det til at fremgå, at Rotel har udviklet ICEPower teknologien. Jeres anmelder fortæller højt og bredt om Rotels mange overvejelser undervejs, og hvorledes de har formået at løse de traditionelle problemstillinger i forbindelse med klasse-D princippet.

Nu har det aldrig være meningen at få det til at fremstå som om at Rotel har udviklet ICE-teknologien. For at læseren ikke skal være i tvivl om, eller fejlfortolker så det batter, er der i den omtalte Rotel tekst tilføjet en ændring, således at en læser som straks maler fanden på væggen heller ikke burde være i tvivl om, at teknologien ikke er Rotel’s egen.

Rotel anmeldelse skrev:
Rotel har brugt kræfter på at finde en måde at løse disse problemer. Rotel har koncentreret sig en del om at forbedre modulatoren og det har ført til Rotel’s valg af ICEpower teknologi, som er en kraftig forbedret modulator med en række features. I den nye modulator omformes det analoge signal ved hjælp af en COM teknologi (Controlled Oscillation Modulation), hvilke betyder at signalet ikke påvirkes af en strømforsyning som ikke matcher.

Hurtig skrev:
Når jeg nu har gjort jer opmærksom på dette utallige gange, hvordan kan det så være at I på ingen måde har ændret jeres tekst???

Af den simple grund, at vi ikke opfatter teksten på samme måde som du desværre har valgt at gøre. Hvis man vil se spøgelser i skabet – ja, skal de naturligvis nok dukke op!

Hurtig skrev:

Hvis du mener at en offentliggjort ændring i denne tråd er i al stilhed - så har du fuldstændig ret.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Hurtig skrev:

Langt indlæg.

Den lidt fri oversættelse af Rotels oprindelige materiale, som ændrer på oprindelsen af en 'teknisk landvinding', er slet og ret dårlig journalistik.
Det underbygges tillige af et diagram fra B&O's oprindelige materiale, og fremvises som det nye Rotel har tilføjet.

Det er en dansk skolestil, der får et 5 tal, grundet misforståelse af stilens emne, der munder ud i en faktuel forkert fremstilling, af opfindelsens oprindelse.
Hvem disse forkerte oplysninger så skader, er vel egentlig kun de konkurrerende mærker, som også gerne vil sælge 7-kanals forstærkere, til forbrugeren.

Man må formode at forbrugeren lytter til forstærkeren før køb, og måske også lytter til konkurrerende produkter. Man prøvekører jo også en bil før køb.

Om B&O forurettes ved en overentusiastisk og misforstået anmeldelse, er jo så spørgsmålet.
Måske ser de hifi4all som et hobbyprojekt, da der ikke er økonomisk vinding ved at drive sitet.

Den 'forurettede part', er i mine øjne de konkurrenter, der også gerne vil sælge 7-kanals forstærkere til forbrugerne. Dem er der vist egentlig ikke så mange af, på det danske marked ?
Om de så har lidt et tab, er nok svært at afgøre, og endnu sværere at dokumentere.

EDIT: De lyttemæssige vurderinger i anmeldelsen, sætter dog tingene lidt på plads igen. Citat: 'Jeg synes ikke, at Rotel RMB-1077 når helt op på de højder, sammenlignet med en konventionel forstærker i samme prisklasse. Her mangler der lidt mere slagkraft, i forhold til sine analoge brødre.'

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
Neeper skrev:

Mvh Kim

Jeg tror admin er bange for at give en advarsel, nu de selv bliver sovset ind i det af Hurtig. Hvis jeg var dem ville jeg dog ikke tøve et splitsekund med at give det gule kort.

Bange er ikke den rette frase - men det ville være alt for let at give en advarsel og senere en udelukkelse på baggrund af kritik. Dette vil blot få kritikkerne til at gå endnu mere i selvsving med en bederevidende holdning om "hvad sagde vi - HIFI4ALL.DK er et stort svindelnummer".

Når nu Hurtig selv har roddet sig ud i denne debat, så burde man jo også forvente, at han kunne stå inde for at bringe denne til ende. Dette har sjovt nok bare ikke vist sig at være tilfældet endnu.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hurtig, synes seriøst du skulle tage kontakt til rotel, som du burde ha gjort fra starten og høre præcist hvad de mener at have forbedret/ændret på de standard moduler.

indtil du gør det er dine udgydelser direkte ubetydelige

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Ja, det er copy-paste... Men som jeg prøver at forklare dig, så har H4A rettet i anmeldelsen (hvilket de så ikke engang gør opmærksom på i anmeldelsen). Den er nu tilpasset så den kun er dybt misvisende, men ikke indeholder 100% faktuelle fejl.
Jeg håber ikke det er det niveau man ønsker at lave anmeldelser på....

Til Admin:
Når nu der rettes i såvæl indlæg som anmeldelser, kan du så ikke være så rer at skrive det pågældend sted, hvad der er blevet rettet???

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 21 Marts 2007 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Til Admin:

Når nu der rettes i såvæl indlæg som anmeldelser, kan du så ikke være så rer at skrive det pågældend sted, hvad der er blevet rettet???

Jeg skal meget gerne tilføje en note om "rettelsen i anmeldelsen".

Fsva. indlæg, kan jeg ikke følge dig. Moderator-staben skriver som udgangspunkt at der er rettet i et givent indlæg - men at skrive at "X's udtalelse omhandlende at Y's Mor står og trækker nede på hjørnet", er fjernet - det giver altså ikke meget mening (tingene er sat HELT på spidsen i håb om at der ikke også kan fejltolkes på dette).

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes