Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 18:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Jeg holder med Hurtig her.... mest fordi han taler lidt om Hifi. I andre, Guldkysten & Co., kører bare på hans person.

"HURTIG"  "HURTIG"  "HURTIG" OSV.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:

Guldkysten skrev:
RogueAgent skrev:
Helt ærligt, Guldkysten - uanset hvad man måtte mene om Hurtigs omgangstone, så har hans tjeneste papirer vistnok ikke ret meget at gøre med hifi..?

Korrekt - men har noget af denne tråd med hifi at gøre, andet end ikke dokumenterede spøgelser - og desuden nævnes de papirer selv som garanti for en mand med indsigt og alviden

Selvom tråden har rykket sig temmelig langt væk fra det oprindelige emne (som var en anmeldelse af Montana Monitor højttalerne, hvis nogen kan huske side 1...), så har den dog handlet om anmeldelser og hifi. At den er blevet ca 25 sider for lang på grund af evindelige gentagelser og argumenteren frem og tilbage er en anden sag.

Men som jeg læser Hurtigs gennemgang af hans soldater meriter (som klart indrømmet også er noget udenfor emnet) skulle de vist ikke ses som bevis for hans indsigt udi hifi, men hans evne til at kommunikere og samarbejde med andre mennesker - ikke helt det samme.

Men derfra og så til at kræve at folk lægger personlige papirer til skue - som igen INTET har med emnet at gøre - der er altså et temmelig stort spring som ikke er i orden i min verden.

Han forlanger da næsten den samme, eller det der er værrer - han forlanger jo i bund og grund at de skal indrømme at de har manipuleret og løget - og han sidder da selv om snakker om at det skulle være bevis for han integritet, så jeg ser ikke forskellen - og nej det har intet med emnet at gøre, hvorfor tror du lige jeg foreslog at den skulle slettes og smides i cyberspace skraldespanden - grunden til jeg går imod er at manden går rundt og tror han har en sejl -  på lånte fjer uden noget hold i - og så står jeg af - især de der jeg har bla bla bla og som intet kan bevise - sgu nemt at skrive, og ingen forlanger noget, og jeg giver intet for det
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

@ Guldkysten:
Hvis du vil påstå, at der på ingen måde er manipuleret med virkeligheden i den pågældende test, er jeg HELT rundforvirret .
En test af et produkt hvor noget i stil med 95% af den teknologiske udvikling samt produktion er lavet af Bang&Olufsen. Alligevel er Bang&Olufsen intetsteds nævnt, og der fortælles i stedet om de lange iúdviklingsopgaver Rotel har gennemgået for at komme til Deres egen ICEpower teknologi (som godt nok er udviklet af Bang&Olufsen) .
Jeg kan næsten ikke forestille mig man kunne skrive det på en mere misvisende måde.

Hvad er det egentlig du prøver at forsvare??? Vil du bare for alt i verden ikke acceptere at der er jokket i spinaten i den pågældende anmeldelse???

Og tak til NADali!!!!!  

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

Jeg holder med Hurtig her.... mest fordi han taler lidt om Hifi. I andre, Guldkysten & Co., kører bare på hans person.

"HURTIG"  "HURTIG"  "HURTIG" OSV.

Han bliver bare bedt om at dokumentere det samme som han beder andre dokumentere - det kan selv du vel forstå ikke - der er sgu intet rationelt her - det er principper - p***er man på en mand, så skal man sgu forvente der er en anden mand der p***er tilbage, og det gør hurtig ikke - han "beviser" med en mail fra noget der lige så godt kunne være fra julemanden, og det er sgu fint nok, og han har da ret, men det jeg ikke kan tage er han bliver ved, og bliver ved og ved og ved og ved, for det er sgu da kun en lille detalje, der er sgu langt fra en detalje og så til konspiration om at der foregår alverdens ting - det næste er vel at H4A var involveret i Jagtvej 69 urolighederne fordi nogle derfra måske havde været på siden - styr da lige fantasien

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Guldkysten:
Hvis du vil påstå, at der på ingen måde er manipuleret med virkeligheden i den pågældende test, er jeg HELT rundforvirret .
En test af et produkt hvor noget i stil med 95% af den teknologiske udvikling samt produktion er lavet af Bang&Olufsen. Alligevel er Bang&Olufsen intetsteds nævnt, og der fortælles i stedet om de lange iúdviklingsopgaver Rotel har gennemgået for at komme til Deres egen ICEpower teknologi (som godt nok er udviklet af Bang&Olufsen) .
Jeg kan næsten ikke forestille mig man kunne skrive det på en mere misvisende måde.

Hvad er det egentlig du prøver at forsvare??? Vil du bare for alt i verden ikke acceptere at der er jokket i spinaten i den pågældende anmeldelse???

Og tak til NADali!!!!!  

Det er det du ikke fatter - du bliver ved med den test - du har for længst fået ret i at der var fejl - men du bliver ved og ved og ved - og hvad formålet er andet end at hævde dig selv ved jeg sgu ikke, men du er langt ude - thats it

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Det har du nu skrevet med næsten identisk ordlyd i henved 10-15 indlæg i denne tråd - jeg tror ikke ret mange, heller ikke Admin, er i tvivl om din udlægning af teksten og din holdning til spørgsmålet.

Men udover at teksten nu rent faktisk ER blevet rettet i den pågældende anmeldelse, (hvilket blev nævnt for efterhånden en del sider siden) hvad er det så helt præcist du forsøger at opnå ved at blive ved og ved og ved at gentage det samme..?

Dem som er enige med dig er det nok stadig, dem der er ligeglade er det nok stadig, og jeg tvivler på at ret mange af dem der er uenige skifter mening fordi det bliver gentaget for 117. gang. 

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

@ Guldkysten:
Hvis du tvivler på mine kilder, er du velkommen til at komme forbi og kigge. Men jeg offentliggør ikke en mail, som jeg har lovet ikke at offentliggøre, og jeg offentliggør heller ikke papirer stemplet "Fortroligt P", uanset om det er mine egne eller ej.

Men kig lige på hvad der er sket i sagen:
Jeg har i snart et år gang på gang henvendt mig og skrevet i diverse tråde for at få H4A til at ændre de faktuelle fejl i Deres test.
Jeg er blevet forsøgt latterliggjort, fordi der ikke var hold i det jeg sagde. Jeg har brugt LANG tid, men talt for døve ører.
Da jeg så meddeler at jeg har haft kontakt til Bang&olufsen, får H4A pludselig enormt travlt med at ændre anmeldelsen... Er det ikke mærkeligt hvis det er mig der tager fejl og H4A der har ret???

Dette bliver mine sidste ord i denne diskussion. Hvis du absolut ikke vil se virkeligheden i øjnene, skal du være velkommen til at fortsætte. I skal nok være nogle stykker der kan blive enige om at give hinanden ret.
Hvis du vil have mig til at tage dig rigtig seriøs, så gør mig lige en lille tjeneste. Tag lige de objektive briller på, og forhold dig 100% konkret til den tekst i dette indlæg der er skrevet med rød skrift. Forhold dig KUN til den, og intet andet. Ingen udenomssnak eller diplomatsnak. KUN den røde del.
Uden at bringe noget som helst andet ind i dit svar, kan du så ikke se noget mystisk i dette??? Og husk nu... kun den røde del.. intet andet.

@ RogueAgent:
Det jeg prøver at finde svar på, er som jeg MANGE gange har sagt. Nemlig hvorfor H4A i snart et år har undladt at rette anmeldelsen selvom jeg flere gange har opfordret til det, grundet de store faktuelle fejl. Og hvorfor de pludselig en aften får vældig travlt med at rette den, fordi jeg fortæller at jeg har snakket med Bang&Olufsen. Det er da pudsigt ikke???

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
@ RogueAgent:
Det jeg prøver at finde svar på, er som jeg MANGE gange har sagt. Nemlig hvorfor H4A i snart et år har undladt at rette anmeldelsen selvom jeg flere gange har opfordret til det, grundet de store faktuelle fejl. Og hvorfor de pludselig en aften får vældig travlt med at rette den, fordi jeg fortæller at jeg har snakket med Bang&Olufsen. Det er da pudsigt ikke???

Nu du er så pertentlig med at alle skal holde sig 100% til faktuelt korrekt inputs - hvad så med at forholde dig til at ændringen blev foretaget - og bekendtgjort - INDEN din snak med B&O..?

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

jeg og de fleste andre har jo givet dig ret, men du bliver ved, får du stådreng over det eller hva - hvor fanden er det lige du vil hen? vil du være anmelder eller hva ?  sig mig hvor du lige vil hen - du kører løs og bliver ved, også selvom tingene er rettet, men det er ikke nok, næ nej lomme generalen vil bare have andre ned og æde græsset - så bare du ikke er i tvivl - du har ret - jeg kan bare ikke lide din måde og mildest talt - men fint nok - nu har du jo lovet at lukke af - så fint for mig - for det var mit simple mål

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Og så kan der vist ikke koges mere suppe på den - uagtet hvordan man vender og drejer sagen for at ville stille HIFI4ALL.DK i et dårligt lys!

Hvordan vi end havde valgt at reagere på denne hetz, så havde det sjovt nok ikke været tilstrækkeligt. Jeg undres dog stadigvæk over hvordan udtalelsen omkring "ikke at være ude efter H4A" harmonerer med valgt retorik og undertoner...

Tråden lukkes!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 29
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes